WSOP, Starssin vaatteissa vaiko ei?

• Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Mielenkiintoinen probleema, mun ei olis pakko pelata Starssin vaatteissa näköjään vaan voin valita. Tai niin ainakin käsitin. Mut jos kirjotan nimen alle, niin saatan joissakin tilanteissa hävitä paljonkin. http://www.pokerstars.com/wsop/terms/

Eli mikä on minkäkin skenaarion value tässä tapauksessa. Toki jos pääsen November Nineen niin otan pataan pahasti, sillä on sitten pakko pitää Starssin kamaa "ilmaseksi" päällä eikä saa tehdä tuossa välissäkään mitään muita soppareita.

Sitte taas jos vaan rahastan pikkusen, niin saisi PCA-paketin. Sitte taas jos voitan, saisin miljoonan ylimääräistä.

Lisäksi tulisi hieno kassi ja 50.000 vpp :f_love:

What to do? Haetaan sitä isoa haukea ja mennään omilla paidoilla?
  • 6 replies
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Onko sulla vielä hotellia varattuna? Full tilt maksaa pelaajilleen 4? päiväksi hotellin (pidemmäksi jos oot vielä mukana) + cashista seatti ens vuoden wsop:hen. Noi starsin VPP:t taas on n. 600$ arvosia, riippuu paljon sä pelaat siellä seuraavana vuonna. (Noi VPP:t siis vuodelle 2011).

En oo tosin varma pystyykö tiltin sopparia allekirjoittamaan jos ei sielta ole seattia voittanut, kantsii tarkistaa.

Mun mielestä kannattaa ehdottomasti kuitenkin allekirjoittaa jompikumpi, koska se vähentää varianssia jos ei muuta. Jos sä nyt satut finaalipöytään pääsemään, ei pitäis hirveesti harmittaa vaikka et saakaan allekirjoittaa 5 miljoonan sopimusta random interpokerin kanssa.

(FT:llä muuten 10 mil. voitosta, finaalipöydästä 100k+)
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Inhottava tuo kohta

"You further agree to help promote PokerStars and act as a PokerStars spokesperson during and after the Events, including, but not limited to, meeting with press and participating in other events conducted by PokerStars."

Etenkin "after the Events" kun ei rajoiteta tuota oikein mitenkään...
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Mun lukeman perusteella stars on aika kohtuullinen ollut noissa oudoimmissa vaatimuksissaan. Esim. T&C sanoo että Starsin paita ja hattu pitää olla päällä, mutta käytännössä hattua pitää pitää vaan jos on tv-pöytä ja starsin edustaja pyytää sua laittamaan sen silloin päälle.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Samaa kohtaa katoin ku Sawkko, muutenhan se ois aika selvää että kannattaa.

Mutta täällä ois kuningasajatus: meet vaan kato Pokerstrategy vaatteissa ja iso teksti että kaikki laittaa Tikkarin suosittelijaks ja saat hurjat TAF-rahat :f_biggrin:
    • Them
      Them
      Bronze
      Äänestän että menet sinne november nine sakkiin. Ei kait sitä pikkurahoja kannata niin kauas lähtee hakemaan
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Hmm, paljonko sulle pitäs maksaa että laitat mun valkkaaman paidan päälle? ;)