Omaha saitit + jenkki ip

• suomi88
      suomi88
      Bronze
      Olen ajatellut siirtyä Omahan puolelle ja aloitan opettelemalla peliä, eli siis ihan mikroista liikkeelle Tällä hetkellä en siis oikeastaan edes osaa sääntöjä.
      Suositelkaas joitain hyviä Omaha saitteja, joissa trafiikkia olisi ainakin jonkun verran?
      Toinen kriteeri olisi että saitin olisi hyvä olla avoin jenkki IP:lle koska itse opiskelen sielläpäin, paitsi nyt kun olen kesän Suomessa.
      Suomi88
  • 4 replies
    • 0O00O0
      0O00O0
      Silver
      Full Tilt Poker ja PokerStars varmaan nuo parhaimmat saitit noilla ehdoilla.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Onko kellään muuten kokemusta Cake Pokerin omahakäkyistä? Löytyykö lähellekään tarpeeksi pelaajia omppuun "mummorytmiselle", joka ei jaksa pelata keskellä täkäläistä yötä...? :f_zZz:

Sehän sopii jenkkipelaajille myös, joskaan ei varmasti niin paljon oo pelejä kuin yllämainituilla.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      En oo kyllä kakulla pelaiilut, mutta kyllä sieltä nyt jonkin verran pöytiä pitäisi löytyä. Trakkerit ja muut ei siellä toimi, joten jos tykkää vetää luomuna niin sittenhän voisi olla ihan hyvä paikka.
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Mä olen tuota kakkua miettinyt. Yksi syy juuri se että tykkään pelata luomuna. En tuota hemin hudia osaa oikeen käyttää hyväkseni. Toisaalta taas jos vaikka sitten rupeaisi opiskelemaan tuota hemiä hiukka.