Sss --> Bss

• Torzoo
      Torzoo
      Bronze
      Mite itsellänne sujui tuo vaihto ? Tuliko aluksi kovasti takkiin vai pysyikö peli edelleen voitollisena? Itse ajattelin siirtymistä isoon stäkkiin ja varmaan aluksi ainakin pelaan monta tasoa pienemmissä pöydissä.
  • 2 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Torzoo
      Itse ajattelin siirtymistä isoon stäkkiin ja varmaan aluksi ainakin pelaan monta tasoa pienemmissä pöydissä.
      Itse en niin NL oo pelaillut mutta tuo nyt on tottakai selvää. Jos vedät $5 stäkillä SSS, istus NL25 pöydässä. Jos samalla stäkillä haluat pelata BSS niin sillon pelaat NL5 pöydässä :f_grin:

Alhaalta on hyvä lähteä, ja pelaa edelleen tiukkaa. Sitten pikkuhiljaa löysentää sitä omaa rangea sitä AKT:tä kohti, ettei heti alkuun tuu liikaa marginaalisia tilanteita.

Ainakin noilla pienemmillä tasoilla <NL20 jos tulee marginaalinen tilanne vastaan, niin ennemmin vaan kippaat ja odotat parempaa, kun katkeat.
    • leisoni
      leisoni
      Bronze
      Eiköhän se suju ihan hyvin. Muutamaa ohjenuoraa kannattaa noudattaa:

:diamond: Position tärkeys. Blindeilta ja etupositiosta tiukasti ja loppupositiosta löysemmin.
      :diamond: Iso käsi iso potti, potcontrollia marginaalisemmilla
      :diamond: Tableselection. Eli valkkaat ittes semmoseen pöytään missä tuntuu olo mukavalta. Ei ole aina mukava olla jos tullaan useasti kylkeen vierestä :)
      :diamond: Kassanhallinta. Aina voi pelata pienempää ja palata tarvittaessa shortstäkkäykseen

Tuossa nyt muutama perusvinkki näin alkuun.