NL25 Short Lag [Elämäni ensimmäinen video]

• BoomSwitch
      BoomSwitch
      Bronze
      Tervehdys,

Elikkäs nyt päätin sitten julkasta elämäni ensimmäisen pokerivideon. Kokemusta pokerista siis sellaset 5v, mutta en ole hirveästi shorttia pelannut. Nyt sitten aloittelen uudestaan.

Videossa ei ole ääniä ja hiiri liikkuu epämääräisesti koska alunperin oli tarkoitus, että lisään äänet myöhemmin ja esittelen hudin. Noh, enpä lisää, kun ei mikkiä löydy mistään. Hudikaan ei jostai syystä tule ruutuun, vaikka itse näinkin statsit videota tehdessä luonnollisesti.

Tyylinä on itselle vielä hiukan vieras LAG. Muutama kiva tilanne tuli videolla ja taisi tulla tehtyä yksi 4bet pillikin.

Jos joku jaksaa lisätä omat audiot videoon, niin se olisi erittäin hieno homma. Jos saan edes tekstikommentteja, niin nekin kelpaavat näin aluksi. :)

http://www.2shared.com/video/rrwCouOd/NL25-Short-Lag.html

MP4, hyvä kuva 171Mt, nopea lähetyskaista palvelimella. Mene sivun alas ja etsi kohta Save file to your PC: click here. Hiukan hankala löytää, jos ensimmäistä kertaa käyttää.
  • 1 reply
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Tuo hudi näkymän uupuminen nyt vähän häiritsi mutta jotain sanottavaa tuosta kuitenkin.

Aika hyvinhän sulla tuossa tuli käsiä, että LAG imagosta oli sitten tällä kertaa hyötyäkin. Itse kun pelaan LAGimmin niin laajennan rangea lähinnä co, bu sekä sb jos bb on kivi. Sä ehkä laajensit utg:sta hivenen liikaakin, ei niin järkevillä käsillä, kannattaa kattoa tuolta artikkeli puolelta mitä kannattaa avata mistäkin jos haluaa löysentää. sitten taas positiosta jäi avaamatta jotain sieltä ihan kelpo käsiäkin (Ax roskia mm.) Ja totaali ilmalla voi ryöstää jos vihut siihen sopivia.

3bettailit ihan kivasti, mun makuun jopa hivenen liikaa mutta jos vihut ei osaa sopeutua ja on heikkoja postflop noissa 3bet tilanteissa niin senkun. Nyt kyllä osukin flopit ja turnit ihan kivas. Mä en vaan nähny tota hudia niin vaikea sanoa kuinka oikea 3bet oli millonkin.

Yhen selkeen virheen ainakin teit maksamalla 22 parilla korotuksen, pieni stäkkistä vihua vastaan. Se ei kannata pitkällä tähtäimellä. Samoin ne muutamat muut kerrat kun otit jollain tyyliin KQ kädellä maksun, noissa joutuu herkästi vaikeuksiin, jos ei oo hyviä riidejä vihusta. Ensin riidit vihuista kuntoon tag pelillä, sitten ehkä kykenee löysentämään omaa peliä ja ottamaan kyseenalasia maksujakin.

Toivottavasti jatkossakin kulkee yhtä kivasti :)