Hae Suomen edustajaksi League of Championsiin

• Mikko
      Mikko
      Bronze

Hae Suomen edustajaksi PokerStrategy.comin League of Championsiin PartyPokerille

Voit päästä League of Championsiin kahdella tavalla:
      1. Voita yksi 20 karsintaturnauksesta (16 x $300 freerollia, 2 x $11 sisäänoston turnausta, 2 x $55 sisäänoston turnausta)
      2. Hae mukaan tässä ketjussa: Hae Suomen edustajaksi League of Championsiin

Miten voin tulla valituksi?

Lähetä hakemus foorumiketjuun 18.8.2010 mennessä.
      Esittele itsesi ja kerro, miksi sinusta pitäisi tulla yhteisön pokerimestari.

Jäsenistömme valitsee edustajansa neljässä eri äänestyksessä. Viimeisen äänestyksen voittaja edustaa yhteisöämme League of Championsissa.

Tee hakemus ja voit päästä PokerStrategy.comin Suomen-yhteisön edustajana osalliseksi $43.500 palkintopotista.

Osallistumisehdot:
      • Kaikki vähintään pronssitason jäsenet voivat hakea edustuspaikkaa.
      • Vain vähintään pronssitason jäsenet voivat äänestää ehdokastaan.
      • Hae vain, jos olet oikeasti kiinnostunut osallistumaan. Liitä hakemukseesi valokuva itsestäsi.
      • Jos hakijoita on yli 50, PokerStrategy.comin raati suorittaa ennakkokarsinnan äänestystä varten. Tee siis hakemuksesi huolellisesti!
      • Kun jätät hakemuksen, sitoudut samalla siihen, että nimimerkkiäsi ja hakemuksessasi lähettämää kuvaa saa käyttää PokerStrategy.comin uutisissa, foorumikeskusteluissa, haastatteluissa ja muussa sivujemme sisällössä.
      • Voit hakea vain oman kielialueesi edustajaksi. Useista hakemuksista eri kielialueille seuraa hylkäys.

Valintaprosessi

• Lähetä hakemuksesi tähän ketjuun 18.8.2010 mennessä

Valintaprosessi koostuu neljästä vaiheesta

Äänestys 1, 19.8.2010: Korkeintaan 50 hakijaa. Voit äänestää korkeintaan kolmea ehdokasta.
      Äänestys 2, 23.8.2010: Ensimmäisen äänestyksen 15 parasta. Voit äänestää korkeintaan kahta ehdokasta
      Äänestys 3, 27.8.2010: Toisen äänestyksen 5 parasta. Voit äänestää vain yhtä ehdokasta
      Äänestys 4, 31.8.2010: Kolmannen äänestyksen 2 parasta. Voit äänestää vain yhtä ehdokasta.
  • 21 replies
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Tähän ketjuun siis hakemuksia 18.8. mennessä!
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Tähän hakemusketjuun vielä viime hetken tarkennus: Valokuvan liittäminen hakemukseen ei ole pakollista. Se kuitenkin parantaa mahdollisuuksia tulla valituksi tiukasta ennakkoseulannasta äänestysvaiheeseen.

Mutta toistaiseksihan tuota tunkua ei vielä liiemmin ole, joten näillä näkymin kaikki hakemuksen lähettäneet pääsevät äänestykseen. :f_love:

Laita tähän ketjuun ainoastaan hakemuksesi. Keskustelua aiheeseen liittyen löytyy täältä

Mielipiteen League of Championsista voit jättää kerro mielipiteesi ketjuun.
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Ottakaa mallia.

Moro murut. Minä oon setä Sawkkonen. Minä tykkään pokerista ja minä tykkäisin kovasti pelata näitä turnauksia.

Jaa että miksi minusta pitäisi tulla pokerimestari? No, jos mut valitaan niin mä tarjoan turnausten käsihistoriat analysoitavaksi turnausvalmentajille. Ei voi tehdä virheitä kun niistä tulis video. Joten pakko pelata hyvin.

Editoin tätä vähän lisää myöhemmin kun keksin hyvää läppää.

Kuva jossa on eläimiä parantaa tutkitusti valintatodennäköisyyttä joten

• Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Hei tytselit, täs ois Jimpsukka strategyltä LOL. :f_biggrin: :f_love: :f_love:

No emmie muuten tässä vaan kun ei oo tuot tillee tuol niiku, räkätty niin ei sitten mun räkkiäkään oteta niiq, joteska mä vaan ajattelin et jos te olisitte niin ihq pixu raksuja jotta te nostaisitte mut sinne niin pääsis vähän kokeilee mites ne isot pojat siellä tuhinoi, juunou LOLADS. :f_rolleyes: On ne kyl niin täpinöissään ku päässen vähC työntä..

Turnausansiothan on aika lailla LOL, mut täs on jotain vähän sanan päälle, niin ette olis ihan vaan ihqraksuipissiksii pliide LOL. :f_love: :f_love: :s_love: :s_love: :s_love:

Jepa pox, thx <3 <3 :f_cool: :f_cool: :s_cool:

(PS: kuvasta propsit tekijälle)
    • Jonezki
      Jonezki
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Khiiniau
      Missä viipyy Ruåtsinkaatajaisten kärkimiesten Joneztki ja Eki72 hakemukset ??
      Mä en Joneztkista tiiä mitää, mut täs tulee Jonezkin hakemus :s_biggrin:

Mulleki tää on ainut mahdollisuus päästä turnaukseen mukaan, kun karsintaturnauksiin ei voi osallistua.
      Ja miksi mut pitäis valita, no eiköhä ruotsin tuhoamisen loppupisteet kerro kaiken oleellisen ja muutenki tykkään tälläsistä turnaus sarja tyyppisistä peleistä, missä turnauskestävyys punnitaan.

Laitetaa nyt tällänen suht normaali kuva ja jätetää ne jumppa trikoo kuvat toiseen kertaan :s_biggrin:

• mibel
      mibel
      Bronze
      Terve! Tässä Mibelin hakemus.

Eli Mibelin pitäisi edustamaan suomen värejä turnaussarjaan, koska luulen omaavani hyvät mahdollisuudet tuoda voiton Suomeen. Mibelin suuri MTT-Projekti- päiväkirjassa olen pitänyt kirjaa turnauspeleistäni ja 300 turnauksen jälkeen ROI huitelee päälle 70%. Lisäksi pelailen muutenkin pelkästään texasia niin tämä sopii minulle paremmin kuin hyvin ja pitkässä sarjassa turnauksia erotellaan jyvät akanoista, joten antakaa ääniä Mibelille, jos haluatte menestystä Suomeen :s_cool:

Eikös näissä hakemuksissa saa itseä kuitenkin vähän kehua :f_biggrin:

Mibeliltä suuret kiitokset ja syvä kumarrus kaikille tähän mennessä ääniä antaneille!

Jos Mibel valitaan Suomen edustajaksi, lupaan antaa kaikkeni siniristilippumme puolesta. Aion panostaa alussa turnauksissa menestymisen lisäksi riidien keräämiseen vastustajista träckkäämällä jokaista turnauksen pöytää ensimmäisestä turnauksesta alkaen. Liigan edetessä tämä kantaa hedelmää, koska statseista pystyy hyvin saamaan käsitystä kanssapelaajien pelityyleistä.

Ja kuten kuvasta näkyy, mottona on: HEVILLÄ EI HÄVITÄ! :s_evil: (Hiukset ei todellakaan ole omat :D )

Lisää tietoa Mibelistä:
      Mibelin suuri MTT-projekti

Mibelin haastattelu
    • knockemkid33
      knockemkid33
      Bronze

Knockemkid33 ilmoittautuu ehdokkaaksi mukaan ja lupaa puolustaa suomalaisen Poker strategy perinteen mainetta (katkeraan?) loppuun saakka.
      Tämähän on ainoa mahdollisuuteni kisaan, kun nuorena poikana tuli avattua tilejä ties minne saiteille :( .
      Turnausmuotoinen pistelaskuun perustuva kilpailu on lähellä sydäntä, kuten lätkä ja fudisveikkaus kisoista olette ehkä huomanneet.
      Pokerimenestys ei ole ollut VIELÄ mairittelevaa, mutta keikun edelleenkin kilpailevan sivuston MTT- sarjassa kymmenen joukossa ja menossa finaalikierrokselle tottakai. :s_cool:

Elikkä ääniä vaan minulle ja kisat käyntiin.

(vähän muokkailin tätä sinun ilmoitusta. hienoahan se tosin on, jos jonkun toisen affisivuston sarjassa on menestystä tullut. Ryyti)
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Kuten uutisessammekin seisoo, vielä pari päivää aikaa jättää hakemus League of Championsiin edustamaan Suomea.

Toistaiseksi vasta viisi ehdokasta on löytynyt, joten sun tsäänssit on melkein fifty-sixty! Nyt se on vaan up yours, että pääsetkö mukaan äänestykseen. :f_cool:
    • jgs
      jgs
      Bronze
      Ei mulla ole mitään tilanteeseen sopivaa kuvaa koneella. Alastomien naisten kuvat tuskin tähän juttuun käy... Noh oon Jgs..voitte halutessanne äänestää mua..tai sit tyhjää.
      Mulla nyt ei paljoa tarjottavaa ole tai sellasta.
      Se on aika 50/50 joko voitan tai sit en.

itse ainakin äänestän itseäni..enpähän jää nollille:D

Have fun,Gl and fly safe

ps. ilmottaudun ehdokkaaksi lol.

pss.voin ottaa sivuvetoja vastaan muutamien eurojen panoksilla saanko enemmän vai vähemmän kuin 5 ääntä :D
    • Obersdorf
      Obersdorf
      Gold
      Paras ehdokas on obersdorf ! Ilmoittaudun. Kuvaa en laita koska siitä saattaisi koitua pysyviä henkisiä haittoja katsojille. Ajattelin mennä suoraan turnaussarjaan koska Freerollit ovat liian helppoja voitettavia. Luonnollisesti voitan koko tapahtuman. Täällä on näitä tunnettuja käyttäjiä ilmoittautunut, mutta eihän se isildur1:kään hirveää ääntä itsestään pidä. Olen siis vähän kun hän paitsi tietysti ripauksen taitavampi.

Kiitos kaikista tulevista äänistä !
    • Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      Iltaa foorumi!

Mietin pitkään mitä voin sanoa tai tehdä äänteen saamiseksi. Luultavasti kaikki toitottavat haluaan tai osaamistaan. Luettuani muiden hehkutukset huomasin, että kaikista niistä puuttui jotain. Nimittäin todellinen syy äänestämiseen. En ainakaan itse jaksa äänestää henkilöä jos en itse hyödy jotain. Surullista, mutta totta. Tässähän ei sinällään hyödy äänensä antamisesta mitään, tilanne on tietenkin eri jos kokee jotain kunniaa, että Suomen foorumin edustaja voittaa.

Mielestäni minua äänestäneet ansaitsevat kuitenkin enemmän. Siispä lupaan antaa mahdollisista voitoistani 5% minua äänestäneille jäsenilli. Rahan jakaminan tapahtuisi freerollina minua äänestäneiden jäsenien kesken. Ehtona edellä olevalle on:

Minun täytyy sarjasta voittaa jotain.
        Ehdotukseni sopii PokerStrategylle.
        Ehdotus on teknisesti mahdollista toteuttaa.

Mikäli ehdot eivät toteudu voi tuon freerollin pitää koko suomenkieliselle foorumille. Mikäli tälläinen "lahjonta" on kielletty (Edit. Valitettavasti tuo ei istu pelin henkeen, eikä lahjonta siis ole sallittua. Toki sitten jos/kun voitat jotain, olet vapaa tekemään voittorahoillasi mitä haluat. Vaikka sitten jakaa niistä osan eteenpäin. -Mikko) niin sitten en voi muuta tarjota kuin kuvan ja tiedot kuinka olen tuolla sivulla ennen pärjännyt. Äänestä Schlieben voittoon ja sinullakin on mahdollisuus voittaa!

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      ULLE tulee mukaan äänestyksee.
      miksi saisin äänesi..... ei hajuakaan, ehkä säälistä, huvikseen tai sitten ihan kännissä tehty bad beatti ihan sama.
      mutta jos tollanen vahinko pääsis tapahtumaan lupaan olla antamatta teille mitään muuta kuin puheenaiheita ja ehkä muutamat naurut/hiustenrepimiset sillä osaan tilltata totaalisti.

osaan lisäksi englantia juuri ja juuri sen verran että saan ryssät lähes hyökkäämään suomeen.

kuvia pyytävät EIIIIIIIIIIIII
      ei ole kuvia ku kuvat vei se helvetin ukkonen mikä aiheutti lievää ylijännitettä koneeseen, no onneks oli vaimon ottama idioottivakuutus gigantist(vaimo pakotti ottamaan)

en ois muutenkaan kuvia tänne laittanut ku oon vähän ruma :D

ja niitä helvetin käyriä, eiiiih niit on jo joka perrrrrrrrrrrrrrrr plokissa ja sen semmosessa pläääääh

siis jos minut valitaan lupaan rikkoa henkisesti vastustaja tai ainakin kannattajat.

städäm ja loppu
    • Poro
      Poro
      Bronze
      Hei hellurei kaikki korttihait! ;D

Tässäpä ainakin vielä yksi ehdokas pelaamaan taskuun mahtumattomista rahoista. Eli tämä rehuooppeli on 19-vuotias Naantalilainen, iästään huolimatta jo pelipöytiä runsaasti kuluttanut miehenalku. YLLLioppilaaks kirjotettiin viime kesänä ja kesä on pokerin sijaan suurelta osin kulunut töissä tarjoilijana/baarimikkona eli elän elämääni jalat ihan maanpinnalla. Joku saattaa tunnistaa mut IRC:n puolelta, joskin töiden takia en ole sielläkään ehtinyt kesällä moneen otteeseen piipahtamaan. Lisätietoja saa kysellä, puhelinnumeroa en kerro, mutta kengännumero on 43½.

Ensikosketus pokeriin tuli varmaan jo ennen kuin osasin kirjoittaa, mutta nettipokerin pelaamisen rahasta aloitin jo 14-vuotiaana, ihan pikkuisen vain totuutta venyttäen ja lakeja taivuttaen. Nykyään laki ei enää rajoita pelaamistani ja rolli onkin noussut kohisten, mutta suuret setelit eivät vielä ole tavoittaneet taskujani. Erikoisalaani on Hold'em Fixed limit sekä MTT turnaukset. Partypokerilla MTT recordi on seuraavanlainen:

ITM 13/32 (41%)
      Average field size 629
      ROI 473%

Myönnän että otos ei ole hirveän laaja, mutta väittäisin kuitenkin hallitsevani MTT pelaamisen ja suorastaan nautin finaalipöydän kireästä tunnelmasta, kun osa pelaajista menee täysin lukkoon. Antakaa tälle nuorelle pokeri-eläimelle elämänsä mahdollisuus päästä isojen poikien peleihin :)

Poro viettää kesälomaansa saaristossa.

EDIT(S): Saatiinhan se kuvakin siihen vihdoin semmosessa koossa ettei katsojien silmät kärsi vahinkoa mun rumuudesta.....
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Kumpikin mun ahkeraan päivitetyn blogin lukija hurraavat (minä ja se reppana moderaattorisetä, joka sen joutuu aina tarkistamaan): Jamie Foxxin Winner-skibaleen innoittamana tein yhden hakemuksen lisää joukkoon mahtavaan.

Olen satunnaisesti pokeripöydissä pelleilemässä käyvä olio (en 1978). Saavuin planeetallemme kirsikkaufosaattueessa joskus Doyle Brunsonin ollessa nuori poika, jonka jälkeen makuunin kirsikkaufovarastoja on verotettu ahkerasti. Ufojen syönnin ohella pokkaakin (ei sitä miljonääriä) on tullut harrastettua. Mitään mainittavaa en kuitenkaan ole saanut aikaiseksi.

Miksi minut sitten tulisi valita? Noh, jokainen hieno liiga vaatii jonkun rasittavan tyypin floodaamaan chattia, ja lupaankin, että liigan loppuessa olen jokaisen muun liigalaisen chat-estolistalla tai saanut kaikki pelaajat tilttaamaan vähintään kerran. Mikäli näin ei käy ja satunkin voittamaan koko roskan, niin se on sitten vaan peruspolitiikkaa, että vaalilupaukset jätetään pitämättä. ;)

Eli uurnilla muistakaa: Älä äänestä Aku Ankkaa, kun voit äänestää hibiä!

P.S: Mä oon tossa vasemmalla. :P

• Pokerspelar3
      Pokerspelar3
      Bronze
      Pakkohan se on ilmeisesti itsensäkin ilmoittaa mukaan, jos vaikka kävis tuuri ja pääsis helpommin tätä kautta itse liigaan kuin karsimalla. :)

Oon ollu nyt PS:n jäsenenä jo reilut kaksi vuotta ja jauhanut tuon ajan pokeria kohtuu aktiivisesti, blogia seuranneet tietää että aika tasapaksulla menestyksellä. :f_cool: Käteispeleistä ei ole tullu pas..kukkaakaan (NL10 tason onnistuin päihittämään :f_thumbsup: :rolleyes: ), mutta turnauksista on taas jääny jo jotain käteenkin. Viime kesänä heti armeijan jälkeen napsu yhtenä päivänä 22$ turneen 2. sija ja 11$ turneen 1. sija.

Mitättömämpiäkin rahasijoja on tullu turneista, statsit löytyy officialpokerrankingsistä nimimerkeillä MuhG666 @ PokerStars ja Pokerspelare @ Full Tilt poker.

Uskon pystyväni menestymään PS Finlandin edustajana tässä turnausliigassa. Jos muuta tulosta ei synny, niin ainakin tasapaksua turneen puoliväliin selviytymistä on tarjolla. :]

Kuvia ei nyt täältä työpaikan koneelta löydy, mutta kattelen jos kotikoneelta sit löytys jotain härökuvia kuhan töistä pääsen.
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Hyvää iltapäivää hyvä Pokerstrategyläiset!

Tympäiseekö katsoa valmentajien ABC-peliä aina valmennuksissa? Turhaudutko PokkAA:n vetämiin gutareihin, jotka napsuvat kerran kahdesta?

Tarjoan tähän muutosta joten äänestä minut League of Championsiin niin näytän PokkAA:lle ja muille jäsenille miten turnauksia voitetaan. En tarjoa minkaanlaista statistiikkaa tähän, mutta lupaan postata mielenkiintoisimmat kädet foorumille. Mikäli rahkeet riittävät finaaliin saakka lupaan tarjota käsihistorian jollekin valmentajalle ja siitä tehdään video.

Ainoana moderaattorina otan täyden vastuun valmentajien kyykyttämisestä tässä kilpailussa.

Tässä vielä kuva taannoiselta maailmakiertueeltani:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Moi. En tajua miten randomeimmalla hakemuksella ever pääsin ekasta kierroksesta läpi, mutta kun täällä ollaan niin kirjotetaan nyt jotain vähän järkevämpää.

Pokeritaidoista. Krrhhm, jos nyt rehellisiä ollaan, niin eihän mun (NL) MTT taidot mitään maailman huipputasoa ole, mutta kyllähän sen nyt kaikki tiesikin. Toki jos niistä sattus pääseen etiäppäin, niin HUpeista onkin jo jonkin verran kokemusta. MTTissä erikoistun varmaan siihen että kun oon kuolemassa, ni oli kortit mitkä hyvänsä ja outteja kuinka vähän tahansa, niin kyllähän se mulle napsuu. :f_thumbsup:

Ja kaikki tietää et Liina tsekkaa et oon kärsivällinen :f_cool:

Toki myös se 25 kiloa maistus...

Pistetääs tästä vielä tämmönen vähän vanhempi self-portraitti musta ni näätte minkä näkönen jannu oikeesti kulissien takana sen voiton harjais.

PS. Hei semmonen diili, et jos pääsen sinne ni pelaan ainakin melkein selvinpäin! Promise!

PPS. Blogista voitte tsekkaa mimmosillä käsillä saan ihmiset makselemaan fiksussa ja samallainhan tuo lurittelu NLssäkin toimii :f_wink:
    • Hazardi90
      Hazardi90
      Bronze
      Moi.. olen Santtu ja haluan olla mestari..ja en lopeta yrittämistä ennenkuin joudun uudestaan hautaan.

Olen 20vuotias työtön jyväskylästä.. harrastan Parkouria (apinamies) ja haluan kovasti oppia pelaamaan pokeria.. :)

äänestä siis minua.. vielä kun olen elossa :)

• Makeri
      Makeri
      Bronze
      Nimi: Makeri
      Tavoite: Voittaa
      - Kerta en ole potiilikko, niin suottako tässä turhia lupauksia tekemään.
      Anna ääni, niin katsomme kuinka käy.

ps. Näin paljon vaivaa nähnyt edes viimeisimmän työhakemuksen kohdalla,
      joten jos ei tällä motivaatiolla voita, ni huhhuh!

Pix or didn't happen.

pps. Jos tää kuvaskaba jatkuu äänestyksen HU-osioon asti, niin sinne on varattu
      sellanen ässä, ettei partakaan riitä peittämään ;)

Vote, cause yes I can
    • 1
    • 2