Saako jollain saitilla tehtyä privat pöytiä/turnauksia

• 7 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Turnauksia saa ainakin ongamella tehtyä tai no ainakin ennen sai en oo toviin säätänyt niin 100% varma en ole =P
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Jostain luin ,että Pokerstarsille saa, tai ainakin joskus sai jos on kerännyt vähintään 2000FPP pistettä.
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Vizah
      Turnauksia saa ainakin ongamella tehtyä tai no ainakin ennen sai en oo toviin säätänyt niin 100% varma en ole =P
      Ei tässä uudessa softassa taida olla enää sitä mahdollisuutta. Ei ainakaan Bwinillä tullut moista vastaan.
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      PartyPokerilla pystyy luomaan oman käteispöydän kaveriporukalle. Nyt just tarkistin niin näky, että tasoiks olis vaan saanu 0/0$. Eli en sitten tiedä, että toimiiko tuo enään.
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Unibetillä saa tehtyä käteispöytiä, sittareita ja MTT-turnauksia. Eikä niiden tekemisessä taida olla mitään kummempia rajoituksia.

EDIT: Pystyy näköjään tekeen sellaisen 10000$/20000$ no-limit pöydänkin. :D
    • raver81
      raver81
      Bronze
      unibetille siis... sattuukin siellä oleen useita tonneja ylimäärästä :D

pistetään isompi porukka kasaan ja sisään osto 1-10e ????
    • TeemuP
      TeemuP
      Silver
      Full tiltillä, missä säkin pelaat, niin pystyy tekemään omia privaturneita kuka vaan, sähköpostihakemuksella. Itse olen kerran sellaisen tehnytkin. Turnaus voi olla joko itse maksamas freerolli (25$ minimipool), buy-inillinen turnaus (minimirake 50c) tai näiden yhdistelmä. Jos haluat doublestackin niin minimirake on 1$ ja superstackeille 3$. Muuten saa tehdä iha minkälaisen vain, ja lisätä mitä vain ominaisuuksia mitä FTP:n normiturnauksissakin on, paitsi studit pitää olla FL. Eli halutessasi voit tehdä vaikkapa turbo superstack no limit omaha hi knockout turnauksen... :D . Raken pitää olla myös normiturnausten mukaisia, eli 10+1, 24+2, jne. Freerolleista ei käsittääkseni mene rakea. Starssilla on tarpeeks pelanneille itsepalvelusofta jolla voi tehdä turnauksia hyvinkin lyhyellä varoitusajalla (min 1h). Käteispöytää ei saa varattua muuten kuin täyttämällä itse kaikki paikat...