Viikon visa: SnG - Pusku vai kippi?

• 11 replies
    • Fallock
      Fallock
      Bronze
      18/21 oikein, yllätin itseni :D
    • Pokerspelar3
      Pokerspelar3
      Bronze
      Meh, 21/21.

Yllättävänkin helposti löyty vastaukset, vaikka mikään sittariharja en olekaan. Tuo KQ:n pelaaminen tais mietityttää pisimpään, mutta siinähän olikin kolme vastausvaihtoehtoa. :f_biggrin:
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Pisteesi ovat 19 / 21. Sait oikein 90 %!

Jaa. :)

Nelosparia ei saanutkaan puskea UTG: stä :)

Mutta kun olen ollut monta kierrosta tiukka ja imago on ihan kivi ja sitten vielä utg: stä puskasen niin pitäsi tosta mulle antaa ainakin 2 pistettä yhden sijasta :)
    • Leakmund
      Leakmund
      Bronze
      18/21 oikein.

Olisin puskenut A9o, mutta tehtävän vihje huijasi kippaamaan väittäen, että BB on paisti maksuautomaatti, joka ei tajua ICM: stä mitään! Rahat takas..
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Toi kutoskyssärin A9o oli musta pikkasen kompa, ollaan bubblessa ja sanotaan et ison blindin iso stäkki koppaa liian löysästi.. Eli halutaanko tossa riskeeraa bubbletus jos vihu koppaa jollain kakkosparilakin tuon? No anyway, katson et mua on johdettu harhaan. :f_grin:
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Samoin sain kuvan tosta vihjeestä et sieltä maksellaan siihen malliin et mua ei ainakaan huvita flippailla tossa.

Sain viimesenki väärin ku katoin jotenki et herolla se 1200 stack (joka oli UTG+1;sen) jollon toi olis selkee pusku. Rillit pitäs putsata! No onneksi pöydässä ei kovin helposti kato väärää stackiä...
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      No anyway, katson et mua on johdettu harhaan. :f_grin:
      Mua johdetaan näissä visoissa aina harhaan. Ja mikä pahempaa, pelatessakin vihut viilaa linssiin, minkä kerkiää. :f_cry:
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Pisteesi ovat 18 / 21. Sait oikein 86 %!

Menin kans tohon kompaan, ja ajattelin antaa palautetta.
      Jos BB:ltä on kerran nähty löysiä maksuja ni sehän maksaa lähes aina ton SB:n puskun. Miks mun pitää A9o:lla lähteä riskeeraamaan hyvin varmaa rahasijaa arvaamatonta kuoppasankaria vastaan? Vastaus: Ei mun pidä.

Helppo kippi ja rahoille kippaamalla. Kuitenin kaksi pienempää stäkkiä.
    • bege32
      bege32
      Bronze
      Mitähelvettiä!!!
      Pisteesi ovat 21 / 21. Sait oikein 100 %! :f_eek: :f_biggrin:
      Huono vaan että yleensä ei tule edes päästyä tuohon pusku tai kippi vaiheeseen :f_frown:
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      18/21. Ihan jees ajatellen et sittarit ei ole meikäläisen alaa :f_cool:
    • Hegetsu
      Hegetsu
      Bronze
      Sain okein 57% eli 12/21. Kädet jotka menivät mulla väärin:

Ensimmäinen käsi: T9s. Pistin Wizard:n ton käden ja maksun odotusarvo on 0.28% parempi kuin kipin. Itselleni liian marginaalinen tilanne, uskon, että itselläni on suurempi edge.
      .
      Toinen käsi: KQo. Korotan koska sopii pelityyliini paremmin, jonka takia vihujen on vaikeampi lukea minua.

Kuudes käsi: A9o Huono kysymyksen asettelu, koska BB:n range voi olla melkein mitä tahansa.

Mielestäni Nashin puskujoukot ovat huonoja, koska se olettaa vihujen pelaavan täydellisesti.