Pakko kertoa johonkin:D

• kravdude
      kravdude
      Bronze
      Pistin FPP:t hyötykäyttöön ja lähdin rakentamaan rollia $44 turnausdollarilla.
      Nyt oon taas kaikki mennyt.

Onko asia oikeasti niin, että minä en osaa pelata mikrosittareita?!?!? Miks tuntuu, että vedetään ohi/häviin flipin koko ajan. En vain kykene voittamaan kahta flippiä sittarin aikana --> sija 3 tai sit ulos ilman rahaa.

2-4 pöytää vedetään kerralla, enkä bluffaa maksuautomaattia loppuun asti jne. Vittu et ottaa päähän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Teen pian tutkimuksen FTP vs Stars tapahtuuko niitä ohareita oikeasti enemmän starsilla.
  • 8 replies
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kravdude

enkä bluffaa maksuautomaattia loppuun asti jne.

Miks maksuautomaattia pitää yleensäkkään bluffata? Sen kun valutat vaan hyvät ja luovut kun ei oo mitään. Pisti vaan silmään.
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Kaipa se on sitä että se c-betti löydään sopivaan pöytään ennen kuin tilannetta on ajatellut yhtään sen enempää. Kun maksuautomaatti "yllättäen" maksaa hero saa ovelan suunnitelman, lyödään se pakkaan turnilla. Ei tipu turnillakaan. Riverillä hero pähkäilee että eipä tuossa nyt mikään veto täyttynyt, joten sen saa pakkaan riverillä. Paisti maksaa heikolla kärjellä tai jollain muulla ihme virityksellä...

Ei näin siis :D
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PopaS
      Kaipa se on sitä että se c-betti löydään sopivaan pöytään ennen kuin tilannetta on ajatellut yhtään sen enempää. Kun maksuautomaatti "yllättäen" maksaa hero saa ovelan suunnitelman, lyödään se pakkaan turnilla. Ei tipu turnillakaan. Riverillä hero pähkäilee että eipä tuossa nyt mikään veto täyttynyt, joten sen saa pakkaan riverillä. Paisti maksaa heikolla kärjellä tai jollain muulla ihme virityksellä...

Ei näin siis :D
      Ei ku se menee niin, että c-betti lyödään flopista riippumatta. Paisti maksaa.
      Turnilla lyödään toisen kerran, kun olen ennenkin lyönyt valuet kaksi kertaa. Ja sitä paitsi flopin Q kärki on niin heron rangessa.

Turnin lyöntikoko on sellainen, että jos paisti maksaa, niin riverillä mennään iisisti all-in, oli kortti mikä tahansa ja paisti maksaa.

Riverillä siis loput sisään ja paisti maksaa. Hero kääntää osumattoman AKo ja paisti 22. Paisti vie pohjaparilla.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Nyt ette kyl tajunnu taas yhtään, tää on jotain aivan karmeaa.
      Sharkielle: Tarkotus oli vaan selittää, että en mä nyt ihan päin hemmettiä sentään pelaan. Suurimmat virheet on pelistä karsittu pois tässä uran varrella.

Olispa vaan joku mittari, että pelaanko hyvin vai huonosti:(

Pistetään tän kerran katkeamiskäsi: (ok pelasin liian "isoa", mut puolustan sillä, että moneybookerissa on rolleja enemmän kuin tarpeeksi tälle limiitille.)
      Vihusta semmoset riidit, että oli tähän asti puskenu 100% käsistä mun SB:lle ja sama muissa pöydissä.

PokerStars No-Limit Hold'em, 3.4 Tournament, 200/400 Blinds 25 Ante (4 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button (t2815)
      SB (t3532)
      Hero (BB) (t3495)
      UTG (t3658)

Hero's M: 4.99

Preflop: Hero is BB with 9, 9
      2 folds, SB bets t3507 (All-In), Hero calls t3070 (All-In)

Flop: (t7040) 10, 3, Q (2 players, 2 all-in)

Turn: (t7040) 4 (2 players, 2 all-in)

River: (t7040) 7 (2 players, 2 all-in)

Total pot: t7040

Results:
      SB had 3, 7 (two pair, sevens and threes).
      Hero had 9, 9 (one pair, nines).
      Outcome: SB won t7040
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Samaa tavaraa löytyy enemmän kuin tarpeeksi myös tuolta 1,75 tasoilta. En tiiä mitä sit keksis seuraavaks.
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja kravdude
      Samaa tavaraa löytyy enemmän kuin tarpeeksi myös tuolta 1,75 tasoilta. En tiiä mitä sit keksis seuraavaks.
      Olen yrittänyt vihjaista niistä turboista... mutta sanotaan nyt suoraan:

Älä pelaa niitä turboja, ne on ihan ahterista.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Pakkohan niissä on pystyä rahaa tekemään, jos vaan runnais ihan vähän paremmin, en pyydä paljoa.

Tietenkin käy niin, että vihu koppaa paremmilla, mut eiks mun pitäis niistäki voittaa osa! Missä oikeus? Enhän mä noista ikinä paljoa jää alas per pelatut sittarit, vaan pikku hiljaa kohti nollaa valutaan :)
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Kyllä toi 37o puskija tekee ihan hyvin voittoa noissa peleissä, 500 pelin otannalla 12% ROI. Pitäisikö pelata agressiivisemmin --> vihut koppaa useammin paremmilla.

Pitäis vaan runnata paremmin.