NL20 sh regun hiillostus

• Leakmund
      Leakmund
      Bronze
      Väänsin tuollaisen session review -tyyppisen videon HEM:n replayerillä Microgamingillä pelatusta sessiosta. Taso siis NL20 sh, 45 kättä ja videon koko 95 Megaa.

Ensimmäinen video SNG Madness vietiin tuonne VIP-foorumin puolelle, joten jääköön tämä tänne kaikkien saataville. Tässä on muutenkin panostettu enemmän asiapuoleen. Vähän oli jäätyilyä ja sekoilua sanojen ja ajatusten kanssa, mutta älkää välittäkö. Esim. videon loppupuolella sanon kasi vaikka tarkoitan jätkää yms. Kommenttia saa laittaa pelistä, sen kommentoinnista ja videosta muuten. Myös vinkkejä miten kuvan tai äänen laatua voisi parantaa voi antaa.

Video ei ole tarkoitettu varsinaisesti opetuskäyttöön, koska itse vielä opiskelen kyseistä pelimuotoa. Sittarit on enemmänkin lähellä ydinosaamista. Niistä voisin jotain vielä kyhätä, jos kiinnostusta riittää.

http://www.megaupload.com/?d=ZCXR342M
  • 5 replies
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Kyhäile vaan sittarivideoita :D
    • endlinn
      endlinn
      Bronze
      katoin ton videon ja toi TT käden analyysiä jäin miettimään sanokaa vaa jos oon vääräs mut siis jos oot sen rangee vs 33% oletetaan näin niinku sanoit videol ja se shoveis siihe sun 4betin päälle niin sun pitää maksaa 13d voittaakses 40d eli mun laskujen mukaan tarviit sen 33% equityn tehdäkses sen maksun +/-evK ja mun laskujen mukaan saat oddsit maksuun kun taas sä sanoit et tarvit 46% equityn ja jäin miettimään mistä sait ton lukeman? en tiedä saatan olla vääräs mut noin oon ite aina laskenu.
    • Leakmund
      Leakmund
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja endlinn
      katoin ton videon ja toi TT käden analyysiä jäin miettimään sanokaa vaa jos oon vääräs mut siis jos oot sen rangee vs 33% oletetaan näin niinku sanoit videol ja se shoveis siihe sun 4betin päälle niin sun pitää maksaa 13d voittaakses 40d eli mun laskujen mukaan tarviit sen 33% equityn tehdäkses sen maksun +/-evK ja mun laskujen mukaan saat oddsit maksuun kun taas sä sanoit et tarvit 46% equityn ja jäin miettimään mistä sait ton lukeman? en tiedä saatan olla vääräs mut noin oon ite aina laskenu.
      Toivoinkin, että joku puuttuisi mahdollisiin epäkohtiin. En ole näitä EV-laskuja käteispeleissä paljon tehnyt. Siis lopullisessa potissa olisi tuo ~40$, mutta siinä vaiheessa, kun pitäisi tehdä maksupäätös niin efektiivisessä potissa olisi 27,50$ ja maksettavaa se 12,80$. Siitä pottiosuus ~0,47. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä.

EDIT: pottikerroin ~2,15:1 eli alle 33% eli taisin olla väärässä..
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Leakmund
      Toivoinkin, että joku puuttuisi mahdollisiin epäkohtiin. En ole näitä EV-laskuja käteispeleissä paljon tehnyt. Siis lopullisessa potissa olisi tuo ~40$, mutta siinä vaiheessa, kun pitäisi tehdä maksupäätös niin efektiivisessä potissa olisi 27,50$ ja maksettavaa se 12,80$. Siitä pottiosuus ~0,47. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä.
      Nyt en ole tuota videota katsonut, joten voin olla pihalla näissä numeroissa, mutta..
      Jos potissa on 27,50 ja pitää maksaa 12,80 niin tarvitset equityä:
      12,80/(27,50+12,80)=32%
    • endlinn
      endlinn
      Bronze
      siis joo ajattelinki et laskit sen noin ja sit viel toinen käsi mist piti mainita oli se missä sul oli AQ siihen Q82r floppiin sitä aktiivista pelaajaa vs joka c/r flop ni toi sun käsi on aika wa/wb et melkei ottaisin maksun siihen enkä shoveis koska se floppi oli vedoton eli ei tarvi pelkää oikein mitään turnia (paitsi K?) mut sekin on sille hyvä kortti barrelaa vaik sil ei olis sitä. etkä saa pahemmi actionii huonommilta, muutenki vihu voi jatkaa mooviinsa tai valuttaa sitä QJ-KQ tyylistä kättää turnilla jolloin saisit lisää valuee kädelles kun tolla puskulla saat ne heikommat kippaa ja paremmat maksamaan

viel edit eli oon perusjampan kanssa samoil linjoil näis equity laskuis