Turhautumisen uusia ulottuvuuksia

• Lour6es
      Lour6es
      Bronze
      Eilen multa napsahti DNA:n mokkulan yhteys poikki neljästi, viimeinen kerta oli sikäli harmittava että mulla oli justiinsa Titanilla hyvä floppi ja näytti siltä että tää sudanilainen hemmo makselee tyytyväisenä mun korotukset.. mutta eikö mitä, ruudulle tupsahtaa ilmoitus "yhteyden katkaisu käynnissä.." ja pöytään jäi mehukas potti orpona etsimään uutta kotia. Turhauttavaa. Miten nää yhteysasiat hoidellaan silloin, jos pokeriin suhtaudutaan Erittäin Vakavasti, pitäiskö hommata joku kiinteä laajakaista tms.?

Nimim. uusi harrastus, uudet turhautumat
  • 3 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Aina pitäisi olla varayhteys tai sitten todella luotettava netti. Mielellään laajakaista ja sitten mokkula tms. varalla.

Pelkän mokkulan kanssa sitä monesti turhautuu, mikäli ei oo todella hyvä mokkula ja hyvät yhteydet.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Mokkulassa taitaa olla sisäänrakennettuna ominaisuus, että se pätkäisee aina kun se 400bb potti on tulossa herolle nutseilla. Mulla meni ompussa niin että kahdessa pöydässä oli samaan aikaan riverillä nutsit, toisessa yli 400bb potti ja toisessa normi 200bb, ja molemmissa vihu oli jättänyt taakse jotain hiluja riverille. Yhteys poikki, ja ilmeisesti molemmissa vihu oli lyönyt loputkin ja mut oli sitten autofoldattu kun en ehtinyt saada yhteyttä pystyyn tarpeeksi nopeasti.

Olin hieman kireänä loppuillan... :)
    • Lour6es
      Lour6es
      Bronze
      Mun valittelut DNA:n asiakaspalveluun tais tuottaa tulosta kun tänään olen surffannut jo monta tuntia ilman pätkimisiä. Tossa välillä oli sellainenkin vaihe jossa mokkula ikäänkuin sai yhteyden jonnekin, mutta se yhteys määrittyi pelkäksi lähiverkoksi. Tuli mieleen ajatus että operaattorit testailee tukiasemien erilaisia lähetystehoja ja katsoo kuinka moni ja mistä valittaa.