All-in, potin jako ja kippi

• Lour6es
      Lour6es
      Bronze
      Tuli yhdessä pelissä eteen sellainen tilanne että vihu meni muistaakseni All-in jo pre-flopilla ja jatkoin siitä toisen vihun kanssa kaikki kadut riveriin, jossa aloin epäillä jääneeni jälkeen kun kakkosvihu teki isohkon value-betin. Eikös se mene sääntöjen mukaan niin että jos kippaan tässä vaiheessa menetän oikeuteni kamppailla pääpotistakin, vai voiko teksussa kipata sivupotin reissuun ja olla kuitenkin mukana kamppailemassa aiemmista pää- ja sivupoteista? Kipin jälkeen mulla ei tosin ole enää kättä mitä verrata.
  • 6 replies
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Kyllä sä menetät oikeuden taistella pääpotista jos foldaat.
    • Lour6es
      Lour6es
      Bronze
      Tähän tulokseen mä tulin taistelun tuoksinassa, tilanne vaan oli hieman yllättävä tälläiselle alle 1 kilohandun pelaajalle. Hävisin kumminkin showdownin, joten kippi ois ollut kannattavampi.
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Tästähän aina käydään keskustelua että kannattaako siihen sivupottiin lähteä bluffailemaan jne...

Ja turnauksissa loppuvaiheessa kun tiputuksilla on merkitystä niin sökötellään loppuun asti jotta olisi parempi mahdollisuus tiputtaa all-in vihu.
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      Muistan jostain satelliitin bubblesta tilanteen, jossa pienin stäkki puski, chipliidi maksoi ja mä maksoin bb:stä kohtuullisen terveellä pinolla AK:lla. Floppiin TPTK ja sököteltiin riverille, missä chipliidi painoi all-in ilmalla. Kippasin ja pikkustäkki triplasi, mä oisin vienyt potin. Tuli hiukan kolluusio mieleen, mut todennäköisemmin vihu oli vaan tyhmä. :s_evil:

Mites jos chipliidillä ois ollut voittokäsi, mulla heikoin ja oisin maksanut? Oisinko voittanut lipun, koska mulla oli isompi stäkki kuin sillä preflopin puskijalla vai miten nuo tollasessa tilanteessa menee?
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Hnngh
      Mites jos chipliidillä ois ollut voittokäsi, mulla heikoin ja oisin maksanut? Oisinko voittanut lipun, koska mulla oli isompi stäkki kuin sillä preflopin puskijalla vai miten nuo tollasessa tilanteessa menee?
      Kyllä se vissiin juuri niin menee että jos useampi tippuu yhden käden aikana niin sijoitukset määräytyy sen mukaan että minkä kokoinen stäkki oli kun käsi alkoi.
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Alkuperäinen kirjoittaja NemoKala
      Alkuperäinen kirjoittaja Hnngh
      Kyllä se vissiin juuri niin menee että jos useampi tippuu yhden käden aikana niin sijoitukset määräytyy sen mukaan että minkä kokoinen stäkki oli kun käsi alkoi.
      Näinhän se menee.