Wloren sittarivideoita

• Wlore
      Wlore
      Bronze
      Tein muutaman sittarivideon

toinen on

$11 DON normi kliketi n. 40 min (36 MB)

ja toinen

$11 Normi 10-man klik n. 52 min (48 MB)

Ottakaa näistä opiksi... älkää tehkö niinkuin minä...

Aivan kuin pyytäen ja täysin yllättämättä molempien videopätkien loput ovat aivan karseita. Fisu vie...eiku ei vienytkään... :f_ugly:

Ja naattimaan siitä....
  • 4 replies
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Heeei, sulla omaa palvelintilaa vai :P
      Toihan olis kätevä. Mä kattelen ja ainakin DoNeihin tulee kommenttia.

OT: sä oot pelannut ipokerilla, ni tiiätkö yhtään double up reguja tai niiden volyymeja? Pistin tonne Betfred osioon jo ketjun asiasta :)
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Nonii, DoNi video katottu.

Se TT käsi.. mikset puske suoraan preflop? Pientä stäkkiä vastaan oot varmaan mielellään flippaamassa ja sen rangea kilometrejä edellä. Isot stäkit taas foldaa suurimman osan käsistään, jos niillä on yhtään järkeä päässä. Push sanon mä!
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Sittarivideossa.

@10.00 Q :club: J :club: ois ollu eristyksen paikka tota passiivista limp/call kalaa vastaan. Huppipotissa pelaat positiosta niin paljon paremmin, kuin mw-hässäkkä c/r liikkeitä omaavan aggron pelaajan kans. Vois avaa 150 tai sit vaikka 125 tos 50blindeillä. 7 :spade: 4 :spade: J :diamond: ei oo musta aivan älyttömän vetosa floppi, nii tos vois reissaa 175 potissa sen 100 tai 125. Ittekki sanoit, että ois vähemmän voinu lyyä, joten siitä ei sen enempää.

Ainaki teen vihuista noteseja käsien välillä, mitä ne limppaa nii joskus sillä säästää spoteissa massia. Esim toi Masterjoda79 limppas 150tasoilla ATo utg ja katkes T-high flopilla.

@25.00 J :club: T :club: Selkeesti 3bet shove tai kippi ja tota vihua vastaan ei oo järkee ku ei avaa liikaa ja sul ei oo kiirettä arpoo stäkin suhteen, nii ihan jees kipata. Ei tosiaan voi maksaa tolla stäkkisyvyydellä.

Hudiin vois laittaa kuinka usein kippaa flopin c-bettiin... toisaalta samplesizea tulee vaan nii vähän, mut reguja vastaan pelaaminen vois helpottuu.

K :diamond: T :diamond: tosiaan utg pakkaan ku oot dominoitu ~aina maksun tullessa. Tai sitte parhaimmillaan flippaat.

Vihujen betsize voi olla kannattavaa laittaa noteseihin, esim ik5555 avaa miniR aikasesta jokaisen käden.

@44.40 sul toi mietintä sb vs bb tilanteessa 2 :heart: 8 :spade: joo tota kuis se on? potti on täs 600+240=840 ja vihulla takana 900 sul on "elävät", joka tekee käytännön pottiosuudeksi sulle 40% eli vedät aika useesti ohi noilla... aika timmi kippi oli, mut toisaalta ihan ymmärrettävä. Vihulle ei tod voi laskea kippiosuutta, mut vedät tarpeeksi usein ohi noilla, että pääset varmoille rahoille, etkä kuole jos et vedä ohi. Tällasia aatoksia ittelle tuli tosta kädestä. Oliko toi icm:n mukainen päätös puskusta, nii tuskin mut ittellä ois menny puskuun :D

Toi viimeinen käsi A :club: T :heart: oli just silleen et vihun range ja betsize huomioiden oisin tehny pirun tiukan kipin. Haisee monstereille, ku vihu laittaa sen 1/3 stäkistään pre sisään eikä puske. Minireissuun oisin puskenu naamalle ja puskun oisin kopannu, mut tollaset kolmasosa/puolet stäkistä pre sisään on noinki timmiltä vihulta 18/10 liian vahva merkki.

Mut joo setuppihan toi oli loppuun, mut sitä kai vois miettiä että toi vihu 900 stäkistä parilla kipillä 2,5x stäkkinsä ku oisit voinu arpoo sen kans halvalla kivasta potista.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      katotaas.. lähetään järjestyksessä

Juu.. ei se varsinaisesti ole palvelin tilaa.. saa toki päivitettyä myös vaikka webbipalvelimeksi, nyt se on vain verkkolevy.

Vastaava verkkolevy löytyy vaikka saunalahden tuotteista nimellä iso-G. Tämä on varmaankin sama kuin saunalahden iso-G, mutta tämä myydään nimellä big-G ja myyjänä on wippies vai mikä se nyt on... 60€ muistaakseni oli vuosi.

Noista ipokerin reguista en nyt just muista nimeltä ketään, mutta kyllä siellä $5 ja $10 sittareissa oli usein monta samaa naamaa doneissa.

DON TT kädestä sen verran, että ajattelin varmaan, että hieman liian deeppiä puskea ja yritin saada sen accuraten pelaamaan vastaan...

Lasvegasin ei olis missään tapauksessa pitäny lähteä pelaamaan chippiliidinä minua vastaan tuollaisella kädellä.

Sitten sanoo minua idiootiksi, kun on perässä maksaessaan ja onnekkaasti vetää ohi. No pokeri on ;)

Oykiokalla on ihan hyviä pointteja noista muutamista käsistä ja ne oikeastaan vahvistaa omat ajatukseni siitä, että missaan potentiaalisia paikkoja stäkin kasvattamiseksi liian usein.

Ja ehkä juurikin niin, että löysää vihua vastaan voisin itsekkin laajentaa rangea sen sijaan, että odotan parempaa spottia.

Videollakin sanon, että tuo 3-bet shove on vielä hieman heikosti mun varastossa ja minun pitäisikin harjoitella niiden paikkojen ja vihujen tunnistamista, missä sitä voisi käyttää.

Ehkä saan sen vielä haltuun joku päivä.

ICM mukaan toi 82o tilanne on shove, jos laitoin stäkin koot oikein traineriin.
      Laitoin siis stäkit niin kuin videossa näkyy siinä tilanteessa kuin minun pitäisi maksaa.
      Toinen vaihtoehto jota mietin oli, että minun pitäisi laittaa traineriin vihun ja oman stäkin kooksi ne mitkä on ennen kuin blindit on maksettu.
      Silloin icm sanoo, että 85o on vasta pusku.

Jees... se vika käsi oli just niinku sanoit ja itsekkin sitä mietin siinä just silloin kun puskin...
      Jostain kirjasesta on jääny tuonne takaraivoon sellanen, että jos epäilet pitääkö puskea/maksaa, niin "lean towards" pusku/maksu.

No tossa kun oli aika jo loppumassa kesken, niin tein siinä juurikin sellaisen päätöksen, kun en ollut vielä 100 varma mitä pitäisi tehdä. No päätös oli tällä kertaa väärä. :)

Kommentoikaa lisää hudiinkin liittyen. Toi oyliokan mainitsema FoldToCbet olikin mulla joskus aikasemmin hudissa, mutta otin sen pois, kun alko oleen tota matskuu niin paljon siinä hudissa.

Niitä arvoja on aika paljon myöäs noissa popup-ikkunoissa mitä siinä hudin statsien yhteydessä on ja olenkin ajatellut, että kun saan hudin sopivasti hollille, niin säätelen sinne popuppeihin vielä sellasen lisäikkunan, missä on sitten helposti yhdellä silmäyksellä nuo tarpeelliset, mutta ehkä kuitenkin vähemmän tärkeät statsit.