Husng vs mr.luhvi

• 2 replies
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      Alussa en lähtis noin roskalla floattaamaan monotoniseen boardiin ilman riidejä, tuskin edes riidien kanssa. Tuntuu, että yrität voittaa väkisin kaikki potit. Liian pieni buy-in? :D Tietty tosta voi olla imagohyötyä ja jotkut vihut alkaa pelaamaan passiivisemmin jatkossa.

KQ-käsi ehdottomasti riverillä ohuen valuen paikka, ellei vihu vaikuta siltä, että se voi sököreissata rivereitä bluffina. Tossa vaiheessa ei oo kunnon riidiä asiasta, joten bet/foldaisin. ( Jälkiviisaana voi tietty sanoa, että huonostihan siinä ois voinut käydä.)

Oesd:llä flopilla maksaisin kerran ja luovuttaisin turnin, ellen saisi värinvetoa kaveriksi. Kun kerran reissasit, niin turnilla oli hyvä peli jatkaa painamista.

76:lla kärkirattaat, oisin myös liidannut flopin ja lyönyt turnin. Riverillä mietin heti sökömaksua, mutta se saattoi osittain johtua tosta otsikon "mr.luhvista".
      Oisin myös maksanut miniraisen, vaikka olikin vähän ikävä spotti. Biittaahan siinä esim. flopatun TPTK:n yhä, ja ne bluffit. (Vähän turhaa kattella noin pienellä käsimäärällä jotain riverin agrefrekvenssejä.)

66, ihan miten vaan. Preflop check, raise/call, raise/4bet kaikki mahdollisia. 66:lla on toisaalta vähän ikävä flippailla, jos vihu on noin karmean huono. Tulee joskus tiltattua, kun vihut makselee (ja voittaa) noilla suittikonnektoreilla preflop all-ineja, ne on kyllä hyviä käsiä 3bet shoveen, koska ne pärjää yleensä hyvin maksurangea vastaan, mutta ollakseen kannattavia ne tarvitsee sen kippiosuuden mukaan. "No nää on suited, maksan." Tossa sun kädessä tilanne on sama, koska sinä teit sen sitouttavan betsin, niin vihun 5bet on oikeastaan maksu ja aivan torspo. Nyt sillä kävi tuuri, että se onkin flipissä, mutta sun rangea vastaan väärä peli.

(Mä ite melkeen mieluummin tekisin suoran 4bet shoven, koska se saattaa ehkä lisätä kippiosuutta jonkin verran. Tässä sitä luultavasti ei ois ollut kuitenkaan.)
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Tuntuu, että yrität voittaa väkisin kaikki potit.

Joo aika paha ongelma mun pelissä, joka lisää epäuskottavien bluffien, flouttien ja stäkin polttamista. Imago tosin menee todella lohimaiseksi ja vihut katkeilee nätisti pohjanapeilla sit isoissa poteissa.

Joo toi 66:lla oli vähän turhan varianssirikas peli, josta tänäänki flippasin turhan flipin toisella blinditasolla maanikkoa vastaan, joka koetti riehua överibetseillä ja muulla hullulla toiminnalla mua pakkaan. Joskus tulee näitä, että saan taskun ja päätän pelata sen pre stäkeistä grindaamisen sijaan. 4bet shove ois maksimoinu ton FE, mut halusin nimenomaan stäkkääntyä tös spotissa. Tosin se oli aika turhaa ku ollaan flipissä kaikkia muita käsiä ku A5s, 55 ja alaspäin.

Mut joo kiitos palautteesta. Oon alkanu limppaamaan passiivisia pelaajia vastaan ajoittain ja näyttää toimivan sekin.