Viikon visa: Floutit

• Jussi
      Jussi
      Global
      MiiWin lähtee tällä viikolla flouttailemaan. Tässä ketjussa voit jakaa pisteesi ja viikon visan herättämiä ajatuksia.

Aiotko soveltaa visan ajatusmalleja omaan peliisi? Itse ainakin päätin vihdoin alkaa tutkimaan vihujen statseja pelatessani...
  • 17 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze

Haha. That's how u do it ;)
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Sait 26 / 36 pistettä. Tämä vastaa 72 %!

Voisit olla vähän aggressiivisempi - epävarmassa tilanteessa kannattaa toisinaan lyödä eikä sököttää/kipata. Positiosta on lisättävä painetta vihun päätöksiin.
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      POU on pro!

mä sain 33/36 flouttasin myös nuo paikat missä ois voinu agroilla heti flopilla. Jotenkin en vaan tykkää noin pienten korttien vedoilla agroilusta flopilla. Menee turni ja riveri usein hankaliksi ehkä en bluffaa vihua tarpeeks myöhemmillä streeteillä, ja pelkään isompaakin väriä jos osun.
    • maksa366
      maksa366
      Bronze
      33/36, ei huono ollenkaan.
    • partane
      partane
      Silver
      Sait 24 / 36 pistettä. Tämä vastaa 67 %!

:(

Höh, 1/2 potin lyönnit ei oo vissii kovin viisaita riverillä.
    • Jussi
      Jussi
      Global
      Vakuuttavia tuloksia :s_cool:

Mua kans kauhistutti just noi pienet vedot tota kääntäessäni. Ongelma on mulla varmaan se, etten oikein ole tottunu lukemaan statseja.
    • hurriganes
      hurriganes
      Bronze
      Moi hyvä fiilis sain30 pistettä.Voisiko joku opastaa halauaisin poker trackeriin lisää hudeja pääsis hyödyntämään tätä piilevää ominaisuutta.
    • hurriganes
      hurriganes
      Bronze
      Elikka hudiin lisää statseja
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja hurriganes
      Moi hyvä fiilis sain30 pistettä.Voisiko joku opastaa halauaisin poker trackeriin lisää hudeja pääsis hyödyntämään tätä piilevää ominaisuutta.
      Mikäli Lontoo taipuu, niin PokerTrackerin sivuilta saa paljon apua tuohon täältä.

Ja valmiitakin hud-layoutteja on paljon samalla sivustolla.

Itse en valitettavasti osaa tämän enempää auttaa, mutta ehkäpä joku muu osaa.

Pokerisoftat-alueellamme kannattaa vierailla myös, jos haluat tutustua muihin aihetta sivuaviin kysymyksiin. :f_thumbsup:
    • OlentO
      OlentO
      Bronze
      32/36 :)
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      32/36 :f_thumbsup:
      Pitikin yrittää siinä yhdessä kohtaa sitä 1/2 potin lyöntiä.. :rolleyes:

Toinen mikä söi yhden pisteen oli kysymys nro 9.
      Jotenkin ei omaan käsitysmaailmaan mahdu että lyödään 15 outtisella ajatuksena kipata jos vihu reissaa. Tokihan se on prosenttien valossa tiukka kippi, mutta jos edes ajatellaan kippaamista, niin silloinhan perässä sökötys olisi paljon parempi vaihtoehto..? ?(

Toinen vaihtoehto on sitten reissun pelossa lyödä vaikka potillinen koska silloin tarvitaan vihun puskiessa "enää" 34% oddsit. Okei, silloinkin oltaisiin 1,2% miinuksen puolella, mutta käytännössä +/- 0.

Vähän pitää siitäkin narista että tässähän oli enemmänkin kyse vedon pelaamisesta kuin varsinaisesta flouttaamisesta.

P.S On huono päivä, myönnän.. :f_cool:
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PerusJamppa
      Jotenkin ei omaan käsitysmaailmaan mahdu että lyödään 15 outtisella ajatuksena kipata jos vihu reissaa. Tokihan se on prosenttien valossa tiukka kippi, mutta jos edes ajatellaan kippaamista, niin silloinhan perässä sökötys olisi paljon parempi vaihtoehto..?
      Sillon kun tommonen vihu reissaa turnill suo, niin sulla ei oo niitä outteja kun tyyliin 8. Osa väri outeista ei kelpaa kun täpö tulee, kun siellä on setti vastassa. tai sit siellä on tyyliin kärki + nutti veto... jolloin taas sun väri outit on kuolleita.
      Lyönnillä saadaan tuossa niin usein kippi, tai vaihtoehtosesti kasvatettua pottia riveriä varten, että siksi se on järkevämpää. Ei se niin haittaa jos joka kymmenes kerta pitää kipata vihun reissuun.
    • AngleZero
      AngleZero
      Silver
      "Jos Hero välttämättä haluaa lyödä, lyönnin pitää olla kippiosuuden luomiseksi luokkaa 2/3 potista, jotta 99/TT/Jx saataisiin ulos kädestä."

itse olisin puskenut ja sain 0 pistettä. :f_grin:
    • hurriganes
      hurriganes
      Bronze
      aina ei kannata puskea mut mä pusken aina
    • hurriganes
      hurriganes
      Bronze
      torstaina
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Vähän on omahamiehen taustaa, kun lähes joka tilanteessa olin vaan lyömässä ja puskemassa. En sitten tiedä miten tuo liittyy flouttaamiseen kun sain 28 oikein.

Ei kai se ole flouttaamista että monsterivedolla pusketaan?
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      ^
      Eikös Hwangin advanced plo: ssa flouttailla urakalla?

31/36