Viikon kysymys: Kiinnostaako PokerStarsin RCOOP?

• Poll
    • How will Team PokerStrategy.com perform in this year's WSOP?

• 46
        They'll finish ITM a few times
        47%
      • 27
        They'll finish in the money many times
        28%
      • 21
        They'll win at least a WSOP bracelet and finish in the money several times
        22%
      • 3
        They won't finish ITM at all
        3%
      Total: 97 Votes
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      PokerStars on tullut monelle turnauspelaajalle tutuksi mm. erilaisten turnaussarjojen kautta. World Championship of Online Poker (WCOOP) ja Spring Championship of Online Poker (SCOOP) ovat muodostuneet käsitteiksi pokerimaailmassa.

Uusi jäsen "COOP"-perheessä on Regional Championship of Online Poker (RCOOP). Turnaussarjassa on 13 alueellista sarjaa, joista yksi alue käsittää Pohjoismaat. Pohjoismainen sarja pelataan marraskuussa.

Tämän viikon kysymyksessä tiedustelemme, aiotko sinä osallistu RCOOP-rientoihin. Mitä mieltä olet tällaisesta alueellisesta turnaussarjasta? Oletko innoissasi vai ehkäpä jo kyllästynyt uusiin turnaussarjoihin?

Anna äänesi kuulua ja perustele kantasi tässä ketjussa!
  • 6 replies
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Ajattelin kerätä satelliiteista ylimääräsen plussan kuukausitulokseen. Mun mielestä nää turnausssarjat ovat hyvä juttu juuri siksi, että se houkuttelee kaloja pelailemaan. Ne taas sitten tuo rahaa verkkoon.
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Varmaan.

Hupaisaa että pohjoismaiden palkintopooli on 2. tai 3. isoin kaikista palkintopooleista.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Anssi
      Hupaisaa että pohjoismaiden palkintopooli on 2. tai 3. isoin kaikista palkintopooleista.
      Joo kieltämättä aika erikoista. Mutta kai ne on laskeneet, että pelaajia Pohjolasta löytyy riittämiin.

Itse ajattelin vetää vasta helmikuussa Iberian sarjaa, jos löytyy riittävän pieniä turneita. Voipi olla keskimäärin paistikkaampaa vihua kuin pohjoismaalaisten turneissa. Tai tiedä noista sitten, itehän siellä varmaan se suurin turnauspaisti on. :f_confused:
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Ehkä. Menee jo sekasin RCOOP, SCOOP, WCOOP.. :f_o:
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      jos vaan jäävät jenkit ja aussit pois,niin mikä ettei..ne kuitenkin kattavat välillä lähes 20% pelaajista. Itse olen oikeestaan odottanut tälläisiä tapahtumia,joihin pääsee vaan muutamat maat mukaan,ettei aina tarvi olla mailman paras voittaakseen jotakin :s_biggrin:
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Taitaa jenkkejä olla melkein 50% pelaajista tuolla. :)