Joo mut hei sä teit oikein!

• Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      Yleisin neuvo mihin törmään ja kommentti mitä myös itse kerron on " hei mut sä teit oikein, se vaan veti ohi"

Yleisimmin kuulen tätä raharingin pelaajilta... ...se on sama kuin sanoisi että keilaajalle että "hei mut kyl sä ton paikkaat"... ..." MILLÄ VITUN KEILOILLA! KEILAT ON NYT LOPPU"

raharinki ja turnaus , voi taivas kaksi asiaa, jotka ovat kuin v..tää k...een ja saada oikeesti hyvää kyytiä.

Jälkipeli on oikein ja erittäin kehittävää, vahiko vain että tulee liaan harvoin keskityttyä tilanteeseen mitä oli menossa juuri sillä hetkellä.

Jos joku tietää oikean tavan toimia jokaiseen tilanteeseen niin voi toki jakaa sen mutta, onko värrää tapaa voittaa mtt-turnaus? sittari/tms.?

tätä kirjoittaessani pelailen jotain tunausta lopen uupuneena käyden viime live-turnauksen käsihistosiaa läpi, muistaen vain yhden kommentin... ..."olisitko oikeesti maksanut allin 3tassuilla?!"

vastaus: olisin! vaikkakin se on sääntöjen vastaista. jne.
      atm. bb ja 5pelaajaa limppaa, boordi kkt, kymppi mulla kii, vihu minireissaaturnille k, mit vit miksi en puskis tun yhen pätoivoiseen vettoon suojata kättään kun on jo liian myöhäistä? ... ... mies näyttää Qj ja mulla t3o ja vain koska olin bbllä ja kaaaiikki 5 pelaajaa limppaa käteen.

ainoa mikä meni päin persettä oli että , tuskin se olis odottanut että osuin then siinä seissujen varrella.

No oli kiva tilitellä mutta pointti on... ... "älkää sanoko turnauksessa että oikein sä teit kun mies tippuu turnauksesta"

Se on helppo tapa sanoa ihmiselle että " HEHE EI TAINNU AAPEESEEPOKERI TOIMIA! "
  • 15 replies