Tiltti tilttaa

• Mikko
      Mikko
      Bronze
      On taas pokerinjumalat kääntäneet selkänsä meikäläiselle. Viime päivät ollu sellasta tervanjuontia, että pitäis varmaan pitää koko viikonlopun mittanen tauko. Vihut vetelee 1-2 outtisilla ohi jatkuvalla syötöllä tai sitten muuten vaan on pakalla jotain mua vastaan.

Taas meni perjantain kunniaks kolme biniä seuraavasti (NL):

1. bini: Floppaan 8-tripsit, vihu bettaa alle, pusken ja vihu maksaa seiskaparilla. Tietty turni on 7 ja vihulle täpö.

2. bini: QQ isolla blindilla, button korottaa ja sb 3-bettaa. Mä 4-bettaan, BU kippaa ja sb flättää. J-korkea floppi ja vihu lyö alle puol pottia, pusken loput keskelle ja tokihan siellä on jätkäsetti napsunut.

3. bini: Tää nyt ei varsinaisesti oo bad beat, mut en tietty itse vetänyt ohi. Eli perus KK vs. AA "arvonta", johon meni sit toi vika bini.

Nyt voiskin sitten juoda suruunsa parit bitterit ja jättää pokerit toiselle päivälle. :s_frown:

Edit. Piti sitten pelata vielä muutama jako. Ei olis kannattanut.

4. (vajaa) bini: Käteen 88, floppi 383. Saadaan rahat keskelle ja vihu näyttää ysiparin. Ja mikäs se turni sitten onkaan...

5. (vajaa) bini: Sitten vielä vikaks jäänyt käsi (ja nyt tosiaan saa tältä päivältä riittää). Taskussa QJs ja floppiin QJ4. Saadaan taas rahat keskelle, kun vihulla on J4. Tällä kertaa sai sitten jännittääkin riverille asti, ennen kuin se 2-outtinen vihdoin napsui.

Noissa kahessa vikassa voi lohduttautua sillä, että molemma vihut oli jotain 60-70bb matalia.
  • 6 replies