Apuja pelaamiseen

• Hanva7
      Hanva7
      Bronze
      Tässä on taas pari päivää menty kohti kuoppaa ja tuntuu että mikään ei toimi. Olisko mahdollista että joku joka tuntee pystyvän pelata voitollisesti NL50 shorttia vois seurata joku ilta vaikka edes tunnin verran mun pelaamista esim weppikameran tai muun systeemin kautta että onko tää nyt vaan sitä varianssia vai onko mun pelissä jotain totaalisen vialla?

Oon ollut ennenkin tässä tilanteessa ja ajattellut että varianssin piikkiin joo mutta loppujen lopuksi katki on menty. Nyt ajattelin ottaa aikalisän ja palauttaa mieleen ihan perusteet ja yrittää välttää sen katki menemisen.
  • 3 replies
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Voit toki laittaa myös käsianalyysi aluille käsiä, joiden peluu mietityttää. Sitä kautta saat varmaan parhaiten näkemyksiä pelin parantamiseen.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Joo kannattaa ehdottomasti hyödyntää ilmaista käsianalyysipalveluamme.

Toki voit myös tallentaa pelaamasi session videoksi ja laittaa sen asianmukaiselle foorumille muitten jäsentemme kommentoitavaksi.

NL50-tasolla pitäisi myös platinajäsenyyden olla saavutettavissa varsin kohtuullisilla pelimäärillä. Platinajäsenenä voit hyödyntää ilmaista VIP-videoanalyysiämme tai VIP-valmennusta, joissa joku NL-valmentajistamme analysoi peliäsi.
    • Hanva7
      Hanva7
      Bronze
      Sitäkin voisi kokeilla. Itse epäilen lähinnä sitä että osaanko lukea peliä tarpeeksi hyvin ja alanko tekemään vääriä ratkaisuja tietyn tyyppisiä vihuja vastaan.

Edit: tarkoitin tuota käsianalyysia. Toi videojuttu vois olla se ratkaisu...