Jesss!

• 10 replies
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      Uskomattoman siisti fiilis. tuo on sinänsä kokemisen arvoinen saavutus.

Harmi vain ettei ollut bbjpot-pöytä=D
    • Mantz
      Mantz
      Bronze
      Heh! Mahtaisko löytyä historiaa näytille? Oliko pöydässä 4 ja molemmilla 1 kortti eri päistä?
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      JA JUMALUTA ETTÄ MENEE PUTKEEN! KK tassut , vihu ohi 62 o, perään AA tassut sama kaveri ohi t2 o siihen perään JJ tassut ja kukas muukaan kuin sama jantteri tt tassuilla ja rivellä setti=D , se rahapöydästä , ja menemme turnauksiin. J JUMALAUTA SIELLÄ JATKUU, neljä takaoven väriä MAKSAN kaveeilla putkeen !!!!!!! alkaa olee tappofiilikset=D
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Miten ois tupakan mittanen tauko, poltit tai et, ja uus yritys tuoreilla silmillä :f_biggrin:
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      RAKASTAN POKERIA ; MUTTA MIKSI VITUSSA SE VARIANSSI ON AINA MUN PÖYDÄSSÄ NÖYRYYTTÄMÄSSÄ, NYT ei auta muu kuin voittaa 8kn turnaus , varianssi antaa myöden tiättäkö kun ei enää leikitä vaan se allin- näppylää tarjoillaan kuin bluffina niihin havoihin pelikäpäliin.

JoS EI NYT TOIMI niin sit tuun aamulla pirteenä ja luoja auttakoon niitä ohivetäjiä.

manuelat ja beblot noutaja tulee. =D

ps: vittu muuten on immeesellä atrenaa ja liiniä suonessa. Tarviiko joku apua? voisin vaikka paalata auton tähän väliin.
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      Niin olen täysin rauhallinen. Alan kohta kukkaa noita , koskapa ajattelin suolistaa ne =D ilmoittelen kun olen voittanut=D
      ps:
      ja menossa kessulle.
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      niin se väi täyttyi keskelle. tosin luulen eetä vihu oli niitämiehiä" jaa ai kiva mä voitin"
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      ja tyynen rauhallisesti limpaan 23 offarilla ja floppaan rattaat, , tätä ei kukaan aavistanut vaa alkoivat puolustaa vetoaan 4 wayallin potti , tästä eteenpäin
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      perään k3 offari , ja floppaan k3k

arvaatte varmaan miten A 8 offarin kävi kun alkoi mehustaa mua
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Lapmas
      ja tyynen rauhallisesti limpaan 23 offarilla
      Alkuperäinen kirjoittaja Lapmas
      perään k3 offari , ja floppaan...
      Tää ei kuulosta enää varianssilta... :f_biggrin: :s_biggrin: :f_eek: :f_confused: