Erilainen pokeriformaatti:

• IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Bronze
      En tiiä mihin tää kuuluisi, mutta laitan tänne. Eli GSN:lla pyörinyt erilainen pokeriformaatti, jossa pelataan ns. pareittain.

Enjoy.

ps. muutkin jaksot löytyvät helposti kaksoisklikkaamalla ^^ streamia.
  • 8 replies
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Oli noita viime vuonna. Jäi mieleen tollanen usa vs eurooppa parihuppisittari. Ihan mielenkiintoinen formaatti. Varmaan kivaa pelaa, ellei pariksi satu P.Hellmuth... tsiisus saada sen turnipäätöksen ku kaveri on alkanu tekemään sen tyylikästä "träppipeliä" :sun:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Siirsin tän tänne "pokeri mediassa". Onhan toi GSNkin jossain määrin mediaa :f_cool:

Ja tästä pitemmittä puheitta, katotaanpa toi jakso ->
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Bronze
      Tästä on nyt kymmenen jaksoa ulkona, vajaa viikko on viimeisimmän julkaisusta eli kohtapuoliin varmaan tulee 11. ulos. :f_cool:

E: oma suosikkini voittoon on Allen Cunningham + Huck Seed, jälkimmäisen peli ollut aivan käsittämätöntä.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Eka jakso katottu, ihan hauska formaatti. Tosin pienet alkustäkit ja tuuuurbo nelikätisenä on aika pöf. Tuntuu liikaa tulevan tilanteita missä kädet pelaa itse itsensä. No ehkä tää tästä.
    • Phinski
      Phinski
      Bronze
      Iha siisti kyl. Mua kyl harmittaa et noi on leikelty kauheen lyhyiksi ja näytetään vain mielenkiintoisimmat kädet eikä näin katsojalle anneta ees mahollisuutta pysyä mukana dynamiikassa.
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja poupou
      Eka jakso katottu, ihan hauska formaatti. Tosin pienet alkustäkit ja tuuuurbo nelikätisenä on aika pöf. Tuntuu liikaa tulevan tilanteita missä kädet pelaa itse itsensä. No ehkä tää tästä.
      Matusow sano jossain pelanneensa tota 4h ja tippui siinä ekana, eli kyllä nuo suht. kauan kestää. Leikattu liian lyhyiksi.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja IPoker4k1I
      Matusow sano jossain pelanneensa tota 4h ja tippui siinä ekana, eli kyllä nuo suht. kauan kestää. Leikattu liian lyhyiksi.
      Joo no ehkä se on hitaampaa. Anyhoo mitä nyt kolmen jakson perusteella nähnyt (toki noista leikataan 90% pois) niin silti ratkasukädet "pelaa itse itsensä".

Eikä se 50bb alotusstäkki sitä helpota.

Oli miten oli, erittäin viihdyttävää katottavaa ollut nuo ekat jaksot :)
    • Phinski
      Phinski
      Bronze
      Joku sais slowrollata naulat hellmuthia vastaan tos pitämäl timeoutin ku hellmuth on all in :f_love: