Patrik Antonius - Finland is proud of you

• Milkou
      Milkou
      Bronze
      On toi kunnioitus ja ihailu niin kovaa tota kaveria
      kohtaan, että oli pakko tehdä video siitä.
      Oon todella ylpeä kun saan Full tilt pokerissa
      kantaa "Finland" kansalaisuutta tämän herran ansiosta :P

http://www.youtube.com/watch?v=bQL1LJ78ILM

Mielestäni paras teos mitä koskaan olen tehnyt,
      johtuen varmasti siitä että halusin tehdä videon huolella
      koska olen niin rakastunut Patrik Antoniukseen.

Laittakaa kommenttia mitä mieltä!
  • 24 replies
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Jos nyt jotain huomauttamista niin 0:01 sukunimi kirjoitetaan myös isolla

Muuten oikein mainio video
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Kiitoksia :) joo ja siinä lukee myös "about you" joka taitaa olla väärin jos sitä aletaan kääntämään virallisesti suomesta englanniksi, sen kai pitää olla se "of you"
    • Claret74
      Claret74
      Bronze
      ...Seuraava pilkunviilaaja...

~3:55 "How long does it take for Patrick to call AI" tjsp. - NUTS!?
      (Ellet sit jotenkin viitannu slow-rollaamiseen tai johonkin muuhun mitä en tajunnu..)

Hauskaa oli nitti-kommentti, P.A.-han pelaa tosi kyylää ja silti pärjää "kohtuu hyvin"; "joka puolella" toitotetaan kuin pitää vetää LAGii et voi pärjää High Stakesis- LOL?

Mutta hyvin tehty video! :)

nimim. kyylä.
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Noh se idea oli siinä että Jamie Goldin readi meni todella väärin ja en käsitä mille foldattavalle/heikommalle kädelle se laittaa Antoniuksen, jotta se vois AI.
      Jos se ois slowannu ja vaan maksanu ja niin kävi että se osu tohon riveriin, ois saanu tod.näk kynittyy Antoniuksen. :)
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Ja kiitos :P
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      http://www.youtube.com/watch?v=7zPcuL-hRmY

Pate vs apina. Onneks en tilttaa tosta videosta.
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Totta, apina toi Gold on. Kyllä käy anttia sääliksi tossa. Onneksi jokainen joka pokerista jotain tajuaa tietää että jos gold ja antonius ottas headsuppii ihan missä tahansa pokerilajissa yli 30k käsiä gold ois broken :D
    • hjkhjk
      hjkhjk
      Bronze
      Tossa videolla Robl "opettelee" Omahaa
      Antoniusta vastaan.

Tekevät run-it 4 times ja Antonius häviää kaikki.
      Ei ilmekkään värähdä - kuhan myhäilee.

Huikea tyyppi.

Jokin osa tosta sopis sun videolle.

http://www.youtube.com/watch?v=49cDMHMITMg
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja hjkhjk
      Tossa videolla Robl "opettelee" Omahaa
      Antoniusta vastaan.

Tekevät run-it 4 times ja Antonius häviää kaikki.
      Ei ilmekkään värähdä - kuhan myhäilee.

Huikea tyyppi.

Jokin osa tosta sopis sun videolle.

http://www.youtube.com/watch?v=49cDMHMITMg
      Niinpäs sopisikin. En muistanu tota videota.
      Mutta tässä Antonius opettaa sille että ei kannata koittaa lukea sitä :
      http://www.youtube.com/watch?v=VEkO8nXaOsI&feature=related
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Pistin jo tonne Kysy Miikalta ketjuun, mut tajusin sen olevan liian OT = off topic

Tämä sana on melko tärkeä foorumeilla. Patrik Antonius ei sovi joka aiheeseen.

Tän videon nähdessäni ajattelin vaan, että voi hyvää huomenta. Sen jälkeen luin vielä ehkä 20 kommenttia lisää Patrik Antoniuksesta ja alko pikku hiljaa keittämään.

On erittäin ihailtavaa, että olet noin omistautunut, mutta fanista seuraava on pakkomielteinen wacko. Jotkut kommenttisi laittavat minut oikeasti miettimään kuinka vanha oikein olet?

Ootko ihan tosissaan, että Miikka näyttäis sun tekemän videon Antoniukselle. Mun ei varmaan tarvitse sanoa tähän edes mitään... voi hyvää päivää...

Toi Vihti kysymys ja sun kommentti Kyyberille... "tarpeetonta ottaa esille". Oliko sun mielestä TARPEELLISTA kysyä sitä Miikalta. Koita nyt hyvä mies ryhdistäytyä. Saat vihata mua, nauraa mulle ja tehä ihan mitä vaan, mutta oman itsesi vuoksi kerää ittes.

................................. huoh
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Jatketaas offtopiccia täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Milkou
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Oletko koskaan ollut käymässä Vihdissä?
      Pakko vetää OT tähän väliin, mutta mitä/miksi Miikka olisi täällä käynyt?
      Miksi ei? Kotipaikkakuntani, huvikseen halusin vain kysyä :)
      1. Kysymykseni oli täysin järkevä, normaali kysymys, johon on helppo vastata "ei" tai "kyllä". En käsitä miksi sinun piti ottaa aihe esille, naurettavaa.

2. Hän oli kuin olikin käynyt siellä. Tekemäsi huomiointi ei ollut erityisen ystävällistä ja ammattimaista.
      Pahoitteluni jos koit kommenttini negatiivisena, tarkoitus ei ollut mollata. Lähinnä ihmettelin onko tässä jotain taustaa mitä en tiedä, onko Miikalla joku Vihti-connection tms. Eikä minulla kauheasti Vihtiä vastaan ole, itsekin siellä asuneena ja työskennelleenä.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Eiköhän anneta jokaisen kysyä Miikalta mitä haluaa ja fanittaa ketä haluaa. Aktiivisessa kyselemisessä tai fanittamisessa ei ole mitään sellaista, mikä ei PokerStrategy.comin foorumille sovi. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, toki hyvän maun ja lakipykälien rajoissa. :f_grin:
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      No joo tuli ehkä hieman ylireagoitua, mutta annan kommenttini silti olla :D

Eihän tuossa sinänsä mitään _väärää_ ole, mutta itseäni hieman oudoksuttaa.
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Kravdude miten ihmeessä se sinua häiritsee, jos elämässäni on joku esikuva ja todelinen idoli?

"Jotkut kommenttisi laittavat minut oikeasti miettimään kuinka vanha oikein olet?" <- Onko kenties ihmisen kunnioittaminen, "fanittaminen", esikuvan ottaminen ja hänestä puhuminen ikään sidonnaista?

En todella tiedä mikä sinulla on sitä vastaan, että haluan jakaa mielipiteitäni hänestä ja saada ihmisiä kiinnostumaan.

Ja laitoit sillon minulle kommentin "rauhotutaanpas nyt vähän... ihan niinkuin yleisestikin" <- mielestäni sinun tässä pitäisi rauhoittua.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Joo rauhoituin jo onneksi. Kyllähän toi fanittaminen on ok, kuten jo kirjoitinkin.

Lähinnä toi Kyyberille suunnattu viesti oli semmonen et.. huhuh. No mut jatka reilaamista ni mä hiljenen :D
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Olen vieläkin melko yllättynyt miten kukaan voi tulla noin vihaiseksi tälläisestä asiasta... Instant rage?
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Toisilla se yllättyksen taantuminen kestää pidempään, toisilla menee ohi nopeempaa.
      Hyvä kun tuli pahoittelutkin, että saadaan tääkin asia pois niin, ettei jää vaivaamaan enempää :f_grin:
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Vihainen? Olenko mielestäsi vihainen :D Päinvastoin.

Sori, jos oikeasti loukkasi ja sulle tuli nyt tarve jatkaa, vaikka mä tän aloitinkin.

Ei lähdetä väittelemään tästä, eihän.
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Ok anteeksipyytö hyväksytty. :f_cool:
    • 1
    • 2