Rahannosto FTP:ltä

• omk79
      omk79
      Bronze
      Hei,

Laitoin aikanaan pokerstrategyn kautta saamani 50$ FTP:lle ja nyt olen pelannut sen verran, että ne voisi nostaa. Kiinnostaisi siirtää rahat Everestille.

Kun valitsen rahannosto, niin saan useita vaihtoehtoja, mutta vain tilisiirron kohdalla lukee "valitse". Tilisiirrolla pienin siirrettävä summa on kuitenki 100$, josta puttuu vielä jonkin verran.

Tein Netellerille tilin, mutta FTP ilmeisesti vaatii, että ko. palvelun kautta on ensin talletettava rahaa FTP:lle (mikä toimii ilmeisesti varmistuksena tilin oikeellisuudesta). Tämä taas vaatii, että minun on ensin talletettava rahaa netellerille (minimi taisi olla 15$).

Olenko ymmärtänyt edellä mainitut oikein? Mikä on tiedän mielestänne helpoin ja turvallisin tapa siirtää pelirahoja? Pystyykö Netelliriltä aikanaan siirtämään rahoja suoraan Everestille?

Jos siirto onnistuu, FTP:lle tulee jäämään >1000 FT Pointsia. Onko kenelläkään hyviä ehdotuksia, miten ne kannattaisi käyttää? Tähän asti olen pelannut mikrotason NL FR Holdemia.

Itse pokeri alkaa jo vähitellen sujua (kiitos pokerstrategyn), mutta näissä muissa asioissa olen vielä täysi rookie.

Kiitos jo etukäteen!
  • 2 replies
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Joo tarkistin, että everestillä on moneybookerstalletukset

eli tee ps:n kautta moneybookerstili ja talleta ftp 10taalaa. Sit nostat ne moneybookerstilillesi ja laitat rollin seuraavaan paikkaan.

Suosittelisin, että kasvatat rollia sen verran että voit grindata seuraavaksi ison määrän uutta bonusta isommilla tasoilla, kuin 50$ pääomalla voi kassanhallinnan mukaisesti tehdä. Kuitenkin sulla on 27% rakeback jos oot tilin tehny strategyn kautta. Ftp pisteillä voi vaikka koettaa harjata turnauslippuja karsintaturnauksista.
    • omk79
      omk79
      Bronze
      Kiitos kiitos!

Rovaniemeltä?