Jätepäivä ja ohivetoja...

• tilttikala
      tilttikala
      Bronze
      Jätepäivä, todella. Käteen jaettiin noin viidensadan jaon aikana melkeinpä koko ajan pelkkää roskaa. Kun sitten sai sen hyvän käden, niin mentiin ohi reilusti aivan ihmeellisillä roskakäsillä. Jostakin kumman syystä minulla tuo sadan dollarin pelikassa ei näytä nousevan millään. Kun saan siihen pari biniä nousua, niin eiköhän nurkan takana ole joka kerta odottamassa parit bad beatit, jotka tipauttavat takaisin lähtötilanteeseen. Näyttää siltä, ettei tämä tason nosto NL10:iin onnistu ikinä... Olen tahkonnut tässä tilanteessa jo kaksi kuukautta ja tuloskäyrä on kuin joku halvatun sahalaita. Pari, kolme sessiota nousua ja sitten yhdessä sessiossa tiputus. Ei hemmetti sentään, kun syö miestä. Vähän epäonnekas olo. Oli pakko heittää paras käsi pakkaan pari kertaa, kun tuli mieleen, että taasko se piru veti ohi.

Katsoin jaot jälkikäteen ja ainoastaan kolmessa jaossa oli parempi lähtökäsi oikeasti vastassa. Ainakaan pelin tiukkuudesta ei voi moittia. Jos pelaisin löysemmin, olisin varmaan enemmän tappiolla.

:f_frown:
  • 1 reply
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Saat myötätuntoni, itse kanssa olen ikuinen 100-130 grindailija.
      Tänään tuli uskomattoman hyviä kortteja mutta ohi mentiin.
      Varmaan 4 kertaa sain kurkot ja yhden voitin. A-3 ja taskuparit
      olivat näköjään suosikeita.

Joskus ei suju :D