Mitä pakettiin?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Taas olisi joulun aika ja pitäisi keksiä hyviä lahjoja. Tosin ajattelin että enemmän saisi jouluiloa antamalla lahjat perheelle jossa on seitsemän lasta, tilaa asua 60 neliö ja rahaa ei ole oikeastaa mihinkään. Niille kun kävisi antamassa nimettömänä paketit niin varmaan saisi enemmän kiksejä kuin täyttää lasten huoneita rojulla mitä niillä on.

Mistä itse saat parhaimmat joulumielet?
  • 1 reply
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Paras fiilis tulee siitä kun keksii lahjaksi jotain sellaista mitä se kohde ei todellakaan osannut odottaa. Vilpiton ilo on paras ilo.

En usko että ne "pakolliset" konvehtirasiat, kalsarit ja kynttiläsetit oikeasti kauheasti tuo kenellekään iloa.

Viime jouluna tuli oikeasti liikuttava hetki.

Eräs sukulaiseni oli käynyt läpi raskaan hoidon sairauteen syksyn ja talven aikana, ja ennuste oli ollut aika 50/50. Tllä kertaa flippi voitettiin. Tämän sukulaisen kanssa (niin kuin puolen suvun) on aika tiukka Jokerit vs. ifk meininki, hyvässä hengessä tietenkin. Itsehän en esim. baarissa juo Koffin olutta yleensä, ihan vaan periaatteesta. Teetätin hänelle ifk:n pelipaidan omalla nimellä ja numerolla, ja sain kun sainkin hommattua siihen nimmarit koko joukkueelta. Itse olen siis suvun Jokeri-puolella, joten tämä paita nimmareineen tuli täysin puun takaa kohteelle.

Hyvän asian puolesta voi periaatteista joskus joustaa.