Niinhän se on. Ohi vedetään ja perse puutuu

• Japser91
      Japser91
      Bronze
      Yhden no limit turneen pelasin everestillä, buy in ei ihan pienimmästä päästä, tilanne on bubble vaiheesta

Herolla chippejä: 17k
      Vihu: 14k

All in preflop, vihu vastaa

Hero: AK Suited

Everest clown: A,8 offsuited

Flop: A, K, 8
      Turn:8
      River: 8

Harvoin menee itellä maltti pöydässä, mut nyt tuli sanottua jtn ''fuck you fishscum noob'' tjsp. En sitten tiedä onko lähellekään naurettavimmasta päästä b-biittinä, mutta itellä törkein vähään aikaan.

Mun all in lähti Utg:sta, ehkä ei olis siitä pitäny, mut näemmä ainakaan everestillä ei positio- all inn:iä arvosteta.

Turnauksessa tuntuu ikävämmältä kuin käteispelissä, kun sattuu kunnolla panostamaan turnaukseen.
  • 3 replies
    • Japser91
      Japser91
      Bronze
      Vuorossa Ray:N päättömissä ohivedoissa tänään..

Ilmeisesti lucky number 8 ei ole ainakaan minun lucky number, sain päivän ensimmäiset naulat Ray:n no limit turnauksessa, upealta näyttivät, porukka Ray:n peleissä niin löysää, että päätin puskea all in toivoen saavani maksajan tai kaksi parilleni. No minä sainkin yhden. ''ikävä kyllä''

Dealt to hero: AA (koko päivän ainoat naulat)
      Vihu: K,8 OFF (SELVÄ all in käsi yli 10 k stakeilla)

Flop: 4,7,8
      Turn: J
      River:8

NÄIN MEILLÄ, pelaan huomennakin hyvän tahdon pelejä
    • Japser91
      Japser91
      Bronze
      Vielä yks tuollanen bad beat kaseja vastaan tnä niin alan itekin pelaan nuo lumiukot samalla tavoin
    • Japser91
      Japser91
      Bronze
      Tilanne on everestiltä pienen binin fulltable sittarista.. Pelaajia on jäljellä 5, itellä chippejä n 1k, kalaisaa laaja rangeista vihua vastaan pusken all In

Hero: J,T s
      Vihu: 8,9 o

Flop: T, 3, 8 Hienoa, kickerini ei ole vahva mutta lasken vihun maksimissaan keskiparille ja päätän ottaa maksimit tästä kädestä all in puskulla, hän maksaa tosiaan keskiparilla

Turn: 7
      River:8

Tuli taas kiva fiilis ''cursed eights''