Helsinki Freezeout - Texas NL 1050€

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tänään Helsinki Freezeout jatkuu ns. pikkutexulla. Kyseessä 1000 + 50 euron sisäänoston turnaus.

PokerStrategisteista mukana pitäisi ainakin olla valmentajat Miikka Anttonen sekä Lari "Operga" Sihvo. Toki ruotsalaisten edustaja, meidän eilinen epävirallinen turnausreportteri, Johan Storåkers on myös pelailemassa. :f_cool:

Mikäli et vielä eilen bongannut PokkAAn tekemää Storåkers-haastattelua, niin löydät sen täältä:
      http://www.youtube.com/watch?v=a1yy9PSVjKc

Koitetaan taas pitää yllä seurantaa omista miehistämme tässä ketjussa. Jos joku tietää jonkun muun PokerStrategistin taistelevan pikkutexun tittelistä, niin ilmoituksia vaan tähän ketjuun rohkeasti! :f_thumbsup:
  • 16 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Virkaveljet Miikka ja Operga samassa aloituspöydässä! Luvassa siis mielenkiintoisia tilanteita, joissa puolin ja toisin levelöidään... :f_love:
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Ei sitten poijaat mitään tsipdumppausta, tuloo banaani! :s_mad:
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Turnauksessa on vielä menossa late registration -vaihe eli halukkaat ehtivät vielä ilmoittautua kisaan mukaan. Tällä hetkellä pelaajia mukana on 105, joista ainakin kolme on jo ehtinyt pudota leikistä.

Mentäiskö mukaan Tikkari? Tällä kertaa et jäisi viimeiseksi... :f_tongue:
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Operga nousussa
      Operga on jo lähes kolminkertaistanut 10.000 merkin alkustäkkinsä! Pöytäkaveri Miikka ei suinkaan ole ollut kärsijänä, vaan on onnistunut myös hieman lisäämään merkkejään. :f_thumbsup:
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Blindit ovat nyt 100/200 (ante 25), joten keskiarvostäkki on 50-60 BBn välissä. Seuraava taso on sitten noin puolen tunnin kuluttua 150/300 (ante 25), minkä jälkeen päästäänkin tunnin mittaiselle ruokatauolla. :f_cool:
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Johan Storåkers OUT

Turnaus on parhaillaan ruokatauolla, ja odotamme kommentteja Miikalta ja Opergalta. Ruotsalaispeluri Johan Storåkersilla on tunnin sijaan paljon enemmän aikaa ahtaa herkkuja napaansa, sillä noutaja tuli juuri ennen tauon alkua.

Johanin kommentti:
      - Pöydässäni oli pelaaja, joka korotteli usein, käsillä kuten AT ja Q5. Hän korotti jälleen ja sai kaksi maksajaa. Olin varma, että nämä kaksi maksajaa kippaisivat, joten puskin 8k chippiä kasiparilla. Nyt tällä alkuperäisellä korottajalla sattui olemaan KK...
      - Viimeiset merkit lähtivät, kun minulla oli KJ yhdellä padalla. Flopin värinvetoon puskin ja sain maksun BB:ltä, jolla niin ikään yksi pata. Hänellä tosin oli kädessä ainoastaan 420. River oli nelonen ja lähtö tuli.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Operga hyvissä asemissa!

Valmentajamme Lari "Operga" Sihvo pääsee jatkamaan hyvistä asemista ruokatauon jälkeen.

Opergan kommentti:
      - Minulla on 24,5k merkkiä oli tuplaten average.
      - Miikan kanssa ei ole ollut mitään ihmeellisiä yhteenottoja.
      - Set over setillä panin yhden poikki ja toisen sain laulukuoroon nuttivärinvedolla sen nauloja vastaan.
      - Sitten hävisin yhden 89s vastaan KK preflop all-in.
      - Olen painanut aika railakkaasti, mutta hyvin on mennyt. Olen onnistunut viemään paljon pieniä potteja.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Miikka jatkaa hyvällä stäkillä!

Opergan kanssa samaan pelipöytään arvottu valmentajamme Miikka Anttonen on virkaveljensä tavoin hyvin mukana turnauksessa.

Miikan kommentti:
      - Average on noin 12.000 merkkiä ja itselläni on kasassa 15.000 chippiä.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Operga ja Miikka ottivat yhteen!

PokerStrategy.comin valmentajat istuvat yhä samassa pöydässä ja nyt ovat päät kolisseet hieman yhteen!

Miikan kommentti:
      - Ansoitin Opergaa vastaan flattaamalla kallet preflop. Tuplasin siltä 922 floppiin.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tasatahdissa

Miikalla ja Opergalla on tällä hetkellä kummallakin noin 17,5k merkkiä.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Miikka OUT

Miikka 4-bettasi preflop T8s ja vihu koppasi AK-offarilla. Miikalle ei osumia, vihulle A pöytään. :f_cool:
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Operga taistelee!

Opergan stäkki oli valunut 5.500 merkkiin, mutta 33 vs. KQo -arvonta nosti pinon 12.000 chippiin. :f_thumbsup:
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Ulkona jo ;)
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Operga OUT
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Vizah
      Ulkona jo ;)
      Välillä tekstiviestit ovat hitaita... :f_tongue:
    • Operga
      Operga
      Bronze
      Niin tossa Miikkaa vs 922 boardiin mulla oli JJ ja mietin tyylii 5min kippaamista. Ehkä eniten kadutti toi etten kipannu. Pistin Miikan tyylii 90% AA-KK ja en vaa osannu irrottaa... Ei sillä Miikan 25bb stackilla pf pitäis paljoo käsiä maksella mua vs ja sit muka survotaa 922 boardii. Aika näkyvä AA-KK, en vaa jostain hiton syystä saanu niitä kortteja pakkaan... yleensä osaan noi kipata.

Nousin tosiaa tosta jostain 6,5k:sta vielä 20k:hon mut sit hävisin pari pientä ja sen jälkee vika jako oli vähä hero call. Harvemmin turnauksissa teen niitä mut nyt oli hyvät perusteet, väärä tulos. otin 76s:llä bb:stä kii utg+2 avauksen. Floppi 752, vihu löi , otin kii. Turn 3 avas mulle gutarin. Vihu löi, otin kii (mietin pitkää all inii mut päädyin vaa maksaa koska pistin vihun bluffille), river K, vihu all in , maksoin all in. Vihulla AA ja Operga OUT.

Perusteet miks maksoin pelasin ton näin oli siinä et vähän aikasemmin tää sama kaveri pelas utg+1:stä QQ:n niin et se avas pf, löi 973 värinveto floppii conttarin, ja sökötti turnin 2:n perässä ja löi riveriin ison valuen. Ajattelin et se sököttäis tossa muaki vs pelatussa potissa tyyliin kaikki muut paitsi setit perässä kontrolloidaaksen pottia. Noh tällä kertaa olin väärässä ja ulkona.

Harmi sinänsä, koska pelasin ihan A-peliäni koko turneen ja vedin mielestäni tosi hyvin. Noi 2 kättä oli vaan kohtalon kädet.