satunnaisgeneraattori?

• mikaala
      mikaala
      Bronze
      FT blindit 250/500 ante 50 ja 7 pelaajaa jäljellä joista 4 saa GSOP paketin ja 700usd. BB-ssä agro pelaaja ja päätän limpata( mun stakki 8,4K) Cutoffista koska BB-stä ( stakki 25k) reissu erittäin tod.näk. tulossa.
      BB check ja floppi kuiva 249. BB checkkaa, minä lyön 1k ja BB insta all in.
      Minä maksan KK-lla ja BB-llä 97 turn 7 river x ja Ongame kiittää osallistumisesta 320 taalan sateliittiin. Korottamalla pf olisin saanut blindit ja antet, kun lähdin trappaamaan ja vastustaja ei reissannutkaan pf, sai se kärkiparin flopista , mulle helpon maksun ja mahdollisuuden tuplata stakki jonka jälkeen peli helpompaa ja 99% GSOP paketti kassissa.
      3 tuntia pokeria ja palkinnoksi älytön pettymys.
  • 2 replies
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja mikaala
      3 tuntia pokeria ja palkinnoksi älytön pettymys.
      Hmm... kuulostaa niin mun elämältä. :s_mad:
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Tänään sunnuntaina osallistuin taas GSOP finaaliin 320 taalan lipulla jonka pelasin 22taalan sateliitista. Lyhyt oli sessio kun tuurit taas " kohdallaan".
      Eka tasolla sain merkit keskelle (10 8)pöydän ollessa K10X10 ja vihulla KQ.
      Olin reissannut positiosta pf limppaajavihua joka avasi UP. Kuinka ollakaan riveriin kalle ja mulle jäljelle hilut 600 merkkiä jotka survoin AJ-lla ja JJ koppas. Noh Fultiltillä turneessa reissaan 4 BB AA-llla MP ja floppiin 10 10 7 kaikki keskelle ja vihulla J10 . Life is good