Miikka ja Operga Ranskaa valloittamassa

• pule
      pule
      Bronze
      Valmennuskaksikkomme pelaa PokerStars.com EPT Deauvillessa. Miikka on tulessa jo tänään tiistaina, mutta Opergasta ei ole tihkunut mitään tietoa. Eiköhän kundit jotain rapoa heitä jossain vaiheessa...
  • 16 replies
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Lykkyä pyttyyn! Patongit halki, poikki ja silavaa päälle. :f_cool:
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Polmaister 66k vikatauol kun ava 33k

"sairain kippi josta sharkiekin olisi ylpeä. AQ pakkaan 22QQA

Muita suomalaisia: Pitko 25k,Juutila 30k,myg 6k,aapo 25k,molemmat jaatiset mukana ei tietoa stackeistä,Kärkkäinen OUT"
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      "sairain kippi josta sharkiekin olisi ylpeä. AQ pakkaan 22QQA"

what the f am I reading :f_confused:
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Nyt saa kyllä Miikka hieman perustella tuota kippiä kun ehtii. Koitin etsiä levelöintiä, huijausta tai muuta hullunkurista, mutta en löytänyt mistään.
    • Dekakka
      Dekakka
      Bronze
      2.13pm: Laying down kings
      Mikka Anttonen just showed a lot of respect to Xuan Liu by laying down an over pair to the board. There were two limps before Liu raised to 400 from the button and Anttonen three-bet to 1,525 from the small blind. Liu called after the two limpers folded to leave it heads-up to the J♦5♦Q♠ flop. The Finn led for 2,225 and his Canadian female opponent called to see the T♠ turn card. This time Anttonen checked before open folding K♠K♥ when Liu bet 3,625. -- MC

tommonenki löyty tuolta
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Nyt saa kyllä Miikka hieman perustella tuota kippiä kun ehtii. Koitin etsiä levelöintiä, huijausta tai muuta hullunkurista, mutta en löytänyt mistään.
      +1

Tää menee tosissaan sairaimpien kippien joukkoon, niin tosiaankin olisi mukava kuulla että kuin h******ssä?!?

Sairain kippi ofc taitaa kyllä olla Deggy + quadsit, mutta se onkin jo ihan eri tarina se. :f_cool:
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Tuo KK voi stack-kooista riippuen olla hyvinkin standardi, tuo vihun flat vaikuttaa niin vahvalta, että ei tuohon boardiin juuri mitään johdeta.

Tahtoisin kuulla tarinan tuosta AQsta, menikö edes face up?
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Luulen et jos meni faceup niin porukat tuli joku uberrespect tai sieltä tulee pilliä joka suunnalta. Pöydän pelaajat tilttaa ja katkoo toisiaan kun kaikki haluaa pillittää pöydän suurinta kiveä.
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Ei oo mitään tietoo miten kyseinen käsi olis mennyt joku sairas skenaario vois olla esim syvillä etu limp re-reissun maksaminen pf,maksu flopille turn cc,riveriin bet-raise-ai

tai sit vaan tyyliin tiukin veturi ikinä alkaa survoon riverissä kun sil ei voi pf/flop olla kuin ylipari.

kun lopulta miettii käsiä jotka joku järkevä pelaaja alkaa pieneen pottiin survoon riverissä esim ees taas ni eihän edes A2 sitä tossa tekis vaan siel on 2222,AAAQQ tai AAAA aina kait. Ellei vihu ole italiaano..

suomen tiukimpaan tohon olis luonnollisesti biitti QQ222(7) :]
    • MiikkaAnttonen
      MiikkaAnttonen
      Silver
      Blogista löytyy.
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Miikka laittoi viestiä että paistit vetelee ohi oikeelta ja vasemmalta ja olisi enää 15bb jälellä
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Miikka OUT AKs vs QQ 150k pottiin ei osu
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Kääk. Aina ei voi voittaa. :s_cry:
    • Operga
      Operga
      Bronze
      Huhut mun mukana olosta on vahvasti liioteltuja :) Oon ollut koko viikon Sveitsissä laskettelemassa. Seuraava liveturnaus jonka todenäköisesti pelaan on WPT Pariisi helmikuun toisella viikolla.

Harmi ettei Miikka voittanu isoa flippiään, 150k ois ollu jo hyvä pino day3:lle.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Operga
      Huhut mun mukana olosta on vahvasti liioteltuja :) Oon ollut koko viikon Sveitsissä laskettelemassa. Seuraava liveturnaus jonka todenäköisesti pelaan on WPT Pariisi helmikuun toisella viikolla.
      :f_thumbsup:

Alankin levittää tietoa, jonka mukaan Operga ei ole vieläkään pudonnut vuoden 2011 PokerStars.com EPT Deauvillesta!
    • pule
      pule
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Operga

Harmi ettei Miikka voittanu isoa flippiään, 150k ois ollu jo hyvä pino day3:lle.
      Mehän uutisoitiin myös, että Operga on reilillä. Mutta ei tarkennettu, että reilaat Sveitsistä käsin toimintaa :D