Millä nimellä?

• 8 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Monet varmaan tykkää myös pitää asian omana tietonaan, mutta toki ne ketkä haluaa niin jakakaa!
      Eihän meiän toisiamme vastaa oo järkee grindailla :f_love:
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja poupou
      Tätä en kyl allekirjoita täysin.
    • BrFC
      BrFC
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja IPoker4k1I
      Tätä en kyl allekirjoita täysin.
      Enkä minä. Esim kuplapoika freerollissa oli oikein mukava ottaa matsia muista PS tyypeistä :s_biggrin:
    • JiiHietis
      JiiHietis
      Bronze
      Nii no, vähän niin ja näin viittiikö ihan nimienkeräysketjuun laittaa..

En tiedä meneekö harhaluuloseks, mut aika helppo jonkun ulkopuolisenkin kerätä lista pokerstrategyläisistä tämmösen ketjun avulla, jos semmoselle jotain käyttö keksii..

Omas unohit muuten kertoo ensin :f_biggrin:

Mun nicki selvinnee blogistani tänään tai myöhemmin, ei se niin suuri salaisuus kuitenkaan ole :f_cool:
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Tuosta Taikakasin unohduksesta juuri voi päätellä suurimman osan nickeistä - sama kuin foorumilla. Niin yksinkertaista, että unohtui ihan ihan mainita.

Poker4k1:n postaus ansaitsee plussan

+1
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Njoo, lähinnä tarkotin, ettei tässä kavereita koiteta katkoa. :f_love:
      Sparrausmielessähän esim on kiva pelata strategyläisten (tai kavereiden kanssa) ylipäätään.
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Njoo, lähinnä tarkotin, ettei tässä kavereita koiteta katkoa. :f_love:
      Sparrausmielessähän esim on kiva pelata strategyläisten (tai kavereiden kanssa) ylipäätään.
      Tiedetään toki että olet tätä mieltä, mutta tarkoitatko sitä todella? Mulle on ainakin ihan sama keneltä mä voitan, oli sitten ''kaveri'' foorumilta tai ei - ottakoon kaveri pelin harrastuksena, edukatiivisesti, mitä ikinä. En mä lähde FL-pöydästä, jos huomaan että joku P-Strategylainen on tullut kokeilemaan peliä ekaa kertaa. Olen vain kiitollinen. Ehkä vähän brutal, mutta ette voi olla loppujen lopuksi eri mieltä. Ootte ehkä vaan hiljaa asiasta.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      No tiettyhän sitä pitää pokerissa tommonen asenne olla. Ja tosiaan, ite kun niin harrastuspohjalla vetelen, niin mä katon tätä sieltä eri puolelta kun sä :D

Sitä paitsi PokerStrategy.comhan on jo sen verta iso lafka, että ei siellä pian paljon muita pöydissä olekkaan :f_wink: