Omat leakit - kommenteja kaivataan

• BrFC
      BrFC
      Bronze
      Oon tässä tosissaan koittamassa parantaa omaa peliä MTT puolella. En oikein osaa lukea noita statseja tehokkaasti, mitä nyt jotain niistä ymmärrän. Voisiko arvon herrat ja neidit kommentoida näitä mun statseja ja kertoa missä on ne pahimmat ja parhaimmat puolet.

Preflop

Tot Blinds EP MP LP
      VP$IP 20% 29% 14% 15% 20%
      PFR 11% 11% 10% 10% 13%
      Agg fact. 1% 1% 2% 2% 2%
      Fold BB to steal 70%
      Attemp to steal 12%

Flop
      Tot Blinds EP MP LP
      SawFlop 20% 20% 10% 11% 14%
      Agg fact. 4% 5% 5% 4% 4%
      C-bet 71%
      Fold to c-bet 50%

Turn
      Tot Blinds EP MP LP
      SawTurn 12% 23% 7% 8% 9%
      Agg fact. 3% 3% 2% 2% 3%
      C-bet 60%
      Fold to c-bet 28%

River
      Tot Blinds EP MP LP
      SawRiver 9% 17% 6% 7% 7%
      Agg fact. 4% 5% 10% 2% 4%
      C-bet 75%
      Fold to c-bet 75%

Tässä nyt näkyy víimesten n. 7000 käden tiedot ja kaikki on turnauksista, joko SNGtai MTT. Tähän jos sais asiantuntevia kommentteja niin olisin erittäin kiitollinen. Statsit on peräisin Top Sharkin Super Hudista.

Edit: Flopin fold to cbet on 50%
  • 1 reply
    • ilari27
      ilari27
      Bronze
      Turnauksista puhuttaessa vähän kyseenalaista minusta katsoa tollasia kokonaisstatseja(?), koska peli muuttuu hyvin paljon blindilevelin/turnauksen vaiheen mukaan.

Heittäisin että pf ainakin limppaat liikaa suhteessa raiseen ja varastat liian vähän. Tunnut avaavan suht samallaisella rangella aikasesta ja myöhäsestä, eli näkisin että myöhäsestä voisit yrittää löysentää ja aikasesta ehkä jopa tiukentaa.

Flopin jälkeen kummastuttaa vähän tuo että kippaat konttariin vain 12%? Omat lukemat oli hemin mukaan jotain 50-60%. Eli jos et oo pfaggressori ni kädestä pitää minusta päästää irti helpommin.

Disclaimer: en pidä itteäni asiantuntijana mutta halusin kommentoida :D eli korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä.