Eri pelimuotojen pelaaminen samaan aikaan

• Israth
      Israth
      Bronze
      Onko jengillä kokemusta eri pelimuotojen pelaamisesta samaan aikaan?

Itselläni on toisinaan yksi tai kaksi turnauspöytää auki ja sitten muutama mikrofiksupöytä siihen täydentääkseni sen omalle ruudulle kivasti sopivan neljän pöydän setin.

Tekeekö joku muu tuollaista ja kannattaisko teidän mielestänne tuollainen lopettaa ja keskittyä vain yhteen pelimuotoon kerralla?
  • 6 replies
    • Taikakasi
      Taikakasi
      Bronze
      12pöytää mikro nlholdemii.. kahdella näytöllä =) ).. ei siihen muuta tarvita
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Lähes joka ilta mulla menossa samaan aikaan NL, PLO, PLO HL ja FLO HL turnauksia. Pakko ottaa koska iPokerin tarjonnassa ei muuten ole sopivan binin/palkintopotin turnauksia.
    • Biibel
      Biibel
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Taikakasi
      12pöytää mikro nlholdemii.. kahdella näytöllä =) ).. ei siihen muuta tarvita
      Eri pelimuotoja haettiin. Mutta kun aiheessa ollaan, miten käytännössä kahdella näytöllä pelaaminen luonnistuu parhaiten? Olen itse max 5-6 pöytää pelaillut yhdellä näytöllä. Miten asetukset kannattaa säätää kahdelle näytölle optimaalisesti?

Välillä tulee pelailtua useampaa pelimuotoa, mutta hiloa ja normiomenaa en ikinä pelaa samaan aikaan. Menee liian sekavaksi.
    • Israth
      Israth
      Bronze
      Tuo näytön koon ja pöytien määrä on myös mua kiinnostava aihe. Itellä on vanhanajan 19" tft (4:3) ja siihen ei kyllä mahdu ku neljä pöytää kivasti...
    • Taikakasi
      Taikakasi
      Bronze
      Mulla on 21" LG:n led näyttö ja Philipsin 28" hd telkkari, nuihin menee 12 pöytää näppärästi eli 6/6.. ja ei jos sulla 2 näyttöä on niin se ei vaadi mitään erikoisia säätöjä, 2 näyttöä kiinni sit näytön asetuksiin sieltä laittaa et molemmat toimii, sit siirtää 6 toiseen ja 6 toiseen sitten asettaa ne pöydät limikkäin, thats it.
    • mikroi666
      mikroi666
      Bronze
      10-gamea tulee multitettua jos on porukkaa pöydissä, ei ole ykköskertoja kun on pelannut Stud Highta kun peli on ollut oikeasti razzia :D