PokerStarsin DONit lakkautetaan

• 15 replies
    • liina
      liina
      Bronze
      :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_mad:

(ei silti, usein mulla on eniten merkkei ko peli loppuu :f_cool: )
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Mun mielestä sääli, Donit oli hieno pelimuoto kun vihujen virheillä oli niin suuri vaikutus. Tietty se ei ollut hirveen kivaa istua 90/10 kaverin oikealla puolella bubblessa.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Eikös tämä meikäläisenkin Anssin johdolla kokeilema Fifty50 ole kuitenkin melkein kuin Donit? Eroa palkintorahojen jaossa, joten pitänee olla aktiivisempi kuin Doneissa, mutta silti puolen porukasta tiputtua saa rahaa... :f_cool:
    • liina
      liina
      Bronze
      mutta viides sija voi hyvinki saada vaan omansa takas. on se hurjaa.
    • Anssi
      Anssi
      Black
      50-50 pelataan niin paljon enemmän omia kortteja, Doneissa on kivaa kun pelataan enemmän pelaajaa ja tilannetta.
    • AAkthxbye
      AAkthxbye
      Bronze
      Onko tuossa kolluusiolla saavutettava hyöty jotenkin pienempi vai haluaako Stars yksinkertaisesti promota omaa sittarimuotoaan jättämällä DoNit pois?

Itse olen DoNeista pitänyt aina, mutta en ole niitä koskaan Starsilla pelannut. Enkä myöskään kovin korkealla tasolla, femmoissa (Ongamella) ja kympeissä (iPokerilla) pystyi vielä odottelemaan ja antamaan vihujen hölmöillä.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      No voi viidakko!
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Onko tässä Starsin puolelta mitään järjellisesti keksittävää syytä olemassa, muutakuin tuo omien fifty-50 buustaaminen?
    • laatunainen
      laatunainen
      Bronze
      Voisiko joku tehdä videon tai pitää valmennuksen noista Starsin 50/50-peleistä, please
    • liina
      liina
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja laatunainen
      Voisiko joku tehdä videon tai pitää valmennuksen noista Starsin 50/50-peleistä, please
      Joo tätä tosiaan kaivattas kovasti.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja laatunainen
      Viime viikolla jo pidettiin ensimmäinen valmennus, kun timanttijäsen Anssi opetti noiden pelaamista meikäläiselle. Koitamme katsoa, josko saisimme lisämateriaalia kasaan. Kuulemma aiheeseen liittyen on olemassa jotain suunnitelmia myös kansainvälisellä opetusosastollamme. :f_thumbsup:
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Ainakin mun ymmärrykseen kävis, että kolluusion tehokkuus laskee huomattavasti, koska chippien dumppauksesta kärsii dumppaaja entistä enemmän ja vastaanottaja hyötyy vähemmän. Siis jos dumppaaja on chipleader ja dumppauksen kohde putoamisvaarassa.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Shevtshenko
      Ainakin mun ymmärrykseen kävis, että kolluusion tehokkuus laskee huomattavasti, koska chippien dumppauksesta kärsii dumppaaja entistä enemmän ja vastaanottaja hyötyy vähemmän. Siis jos dumppaaja on chipleader ja dumppauksen kohde putoamisvaarassa.
      Ymmärrän kantasi täysin ja olen jopa samaa mieltä. On kuitenkin aika kauheaa, jos nettipokerissa on tultu tähän pisteeseen: pelivariaatioita pitää karsia, koska ihmiset huijaa niin paljon? Koita siinä sitten vielä puhua pokerin puolesta, kun julkinen valta sysää kaikki peliongelmaiset pokerin syyksi.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Tänään sit viimiset donit Starssilla :s_o:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Tai sit ne vaan hifistelee. COMEOON. Ehkä ne vaan rahastaa.

seuraavaks viimiset on jouluna?