PokerStars vai FullTilt ?

• robaldur
      robaldur
      Bronze
      Mietin tässä et kummassa kannattaa alottaa pelaa sittareita ?

-FullTilt ois hyvä ku siel on noita 1,20$ ja 2,25$ sittareita ja rakeback, mutta elephanttia en saa siellä toimimaan :f_eek:

-Starssilla ois 1,75$ sittareita ja elephantti toimii siellä.

Eli onks se rakebacki mikrogrindaajalle tärkeempi ku elephant ? Ja molemmil saiteil oon bonukset grindannu jo.. Mitä mieltä te ootte ?

Ja aattelin et elephant ois hyvä sen takii et saa kädet postattuu foorumille kätevästi..
  • 12 replies
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Rakeback on niin tärkeä, ettei sitä pysty selittämään!!!!!

Elephantti toimii molemmissa. Käsihistoriat enkuks, muita vinkkejä en tiiä.

Molemmista saiteista kokemusta ja mulle pokerstars tulee aina olemaa ykkönen, mutta tiltti taitaa olla parempi mikrogrindaajille.
    • AAkthxbye
      AAkthxbye
      Bronze
      Vakiopalautuksen rakeback on tosiaan mikropelaajalle suunnattoman tärkeä. Kun kuukausittaiset rakemäärät nousee, niin Stars alkaa muuttua aina vain erinomaisemmaksi vaihtoehdoksi ja jos on tarkoitus hypermultittaa, Starsin softa soveltunee siihen parhaiten tällä hetkellä.

Eli tosiaan, oma(kin) suositukseni olisi Full Tilt Poker siihen saakka, että saat rakemäärälläsi jotakuinkin vastaavan palautuksen Starsilta. Sitten voit tehdä uuden valinnan muilla perusteilla.
    • robaldur
      robaldur
      Bronze
      Kiitos nopeista vastauksista.

Oon yrittäny saada elephanttia toimimaan tiltillä mut ei toimi. Joku sano et siel on uus päivitys jota elephant ei tue tai jotain tämmöstä :f_eek:

Mut joo, kai mä Tiltin valitsen. Toivottavasti alkais elephant toimimaan siellä :s_grin:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kravdude
      Molemmista saiteista kokemusta ja mulle pokerstars tulee aina olemaa ykkönen, mutta tiltti taitaa olla parempi mikrogrindaajille.
      +1 Stars #1 :f_love:

Ja tosi mikroojalle on kyllä paha sanoa kumpi on parempi, Tiltillä tosiaan RB, mutta isompi rake. Starssilla pienempi rake ja enempi pelaajia, eli kunnon table selctionilla enemmän paisteja. (Ja toki osittainen palautus pisteiden kautta, ite sain 0.25/0.5 fiksussa 10+1d FPP turneista ~25% palautuksen.)

Mä sanosin, että ihan mielipide kysymys. Mä valitsisin noista Stars any day.
      Toisaalta tiedän myös monta, ketkä karttas Starssia kun ruttoa :)
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Äkkiähän sen laskee että kummassa palautukset ovat paremmat verrattuna rakeen. Paisteja löytyy molemmista ihan yhtä paljon.

Väittäisin että mikropelaajalle rakeback on elinehto.
    • JiiHietis
      JiiHietis
      Bronze
      Laitapa Full Tiltin softasta time zoneks ET, jos oot sen vaihtanu EET: ksi. Tää on tosi yleinen ongelma ollu monella. Ite tuon takia asentelin Fantin uudestaan ja useemman kerran asentelin tuota PostgreSQL:ää. Mulla toimii nyt moitteetta.

edit: voiskohan sitä joskus kirjottaa kerralla oikein..
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Paisteja löytyy molemmista ihan yhtä paljon.
      Tää on toki totta. Ite puhuin ainoastaan omista kokemuksista ja fiksua meni tiltillä neljä pöytää kun starssilla meni 20+ pöytää. Tiltillä ei paljon table selectionia pystyny harrastaa :(
    • Biibel
      Biibel
      Bronze
      Itse pelaan pääasiassa Tiltillä, mutta esimerkiksi Omaha hilossa on todella vaikeaa löytää sittaria. $1-$5 ovat liki ainoat vaihtoehdot, kun taas +$10 peleissä saa ehkä joskus hupin. 6-9 pelaajan pelejä ei kirveelläkään.

Rahapöydissä tilanne tasoittuu vähän, mutta turnauspeleissä Pokerstars on selkeästi kovempi.
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      [URL=
      Yllättävän hiljasta näkyy olevan. Onkohan minään ajankohtana pelureita enempää sittareissa, sillä kyllä porukkaa turnauksiin kumminkin tulee..
    • pena82
      pena82
      Bronze
      Noita hillosittareita pyörii sekä tiltillä että starssilla illalla/yöllä ihan hyvin (klo 22-04 suomen aikaa). parhaiten tasoilla 6-16. Starssin softa sopii paremmin multitablaukseen.
    • akumaa
      akumaa
      Global
      Molemmat hyviä softia. Tilt mikrogrindaajalle parempi :P
    • robaldur
      robaldur
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja JiiHietis
      Laitapa Full Tiltin softasta time zoneks ET, jos oot sen vaihtanu EET: ksi. Tää on tosi yleinen ongelma ollu monella. Ite tuon takia asentelin Fantin uudestaan ja useemman kerran asentelin tuota PostgreSQL:ää. Mulla toimii nyt moitteetta.

edit: voiskohan sitä joskus kirjottaa kerralla oikein..
      Kiitos neuvosta ! Alko heti pelittämään ku vaihoin ajan ET:ksi :f_grin: