3 Kysymystä?

• santeri2002
      santeri2002
      Bronze
      Moi!

Tässä muutama asia jotka on viimeaikoina alkanut vaivaamaan enemmän ja enemmän.

1.miksi kotiutuksen jälkeen ei oikeen mikään onnistu?
      2.Turnausten alku/keski vaiheessa pelaajat joilla rating <50%
      vetää ohi millä vaan roskalla?
      3.Pelitili on joko kuúma/kylmä (kaikki osuu/mikään ei osu)?

Olen pelannut n.6.v ja tuntuu siltä että nämä asiat vaan pahenee.
  • 3 replies
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja santeri2002
      Moi!

Tässä muutama asia jotka on viimeaikoina alkanut vaivaamaan enemmän ja enemmän.

1.Pokerisaitit inhoavat sitä, kun joku kotiuttaa. Tämän takia supportista isketään doomswitch päälle, jolloin pelaaja tallettaa nostamansa rahat (ehkä jopa enemmänkin) takaisin saitille. Tämän jälkeen on supporttien jannujen päivästä riippuvainen se, kuinka kauan pelaajaa koulutetaan DS:ää päällä pitämällä.

2.Koska paisti. Paisti vetää aina ohi.

3.Tämäkin johtuu supportista. Kuten jokaisessa lafkassa, on sielläkin aina töissä työhösä vittuuntuneita mul...ja, joiden päivien ratto on arpoa kelle tuomion kellot seuraavaksi kajahtaa. Mutta onpahan siellä mukaviakin ihmisiä, joiden käy sääliksi pokeristeja, jotka ovat joutuneet tuon karmean kohtalon uhreiksi, ja käyvät sitten antamassa hieman hyvityksenä sen godrunin. Tässä oravanpyörässä me pokeristit tahtomattamme olemme.

• Mikko
      Mikko
      Bronze
      Jaa pojatkin on kärsineet täysikuun aiheuttamasta kuuhulluudesta ja unettomuudesta. :f_love:

Mutta joo, välillä kaikki onnistuu ja sitten ei taas mikään. Yleensä ei mikään. :s_frown:
    • Mantz
      Mantz
      Bronze
      Kaiken sarkasmin keskelta joudun avaamaan hieman omaa sydäntäni.

Olen huomannut pelien kääntyvän nyt jo kolmella saitilla hyvästä noususta suurempaan laskuun heti kun olen alkanut vapauttamaan jotain bonusta.