Nyt On Pakko Vähän Purkaa!!

• JFA78
      JFA78
      Bronze
      Ei oo todellista.... kun mä onnistuin tekeen sen taas??? Ihan hyvin voitolla tältä illalta ja monta tuntia jauhanu ihan solidia!! Ilman mitään "ihme riskejä"?! ....JA JUm....La..Ta 15minuutissa kaikki takas johonki jota en kehtaa edes selittää!!! Ensin paha ohiveto ja 35-40% FTP:n kassasta siihen!!!(joo olin kassaan verrattuna liian isossa pöydässä!?) ...Ja sit tapahtuu se "normaali",eli alan pelata kun 3. luokkalainen,joka on just saamassa ehdot matikassa??? ELI menen toiseen pöytään "voittamaan takas ne äsköset tappiot??" ,koska ittessähän EI oo vikaa,vaan vastutajat on idiootteja tai muita vastaavia!!! ;(
      ...Eikä oo eka kerta!! Ny on pakko palata taas pienempiin pöytiin tai depoo lisää kassaa ja se on fiksua ku on pää jo valmiix TILTissä!!!

Kun jonain päivänä oppis ton kassan-hallinnan,niin samana päivänä alan RIK.. ainaki jäämään pysyvästi voitolle!?!?

Onx muita KASSAN-HALLINTA-RAJOITTEISIA????

-Jaffa78-
  • 3 replies
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Onx muita KASSAN-HALLINTA-RAJOITTEISIA????

On. Kassanhallinta rajoittaa myös mun tasonnostoja. Ei pysty pelaan highstakesejä, kun ei oo rollia.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Kyllähän sitä välillä tulee otettua vähän luovempia linjoja kaiken suhteen kun riittävästi tulee biittiä. Ainakin näin sunnuntaipelailijana. En nyt sentään montaa kymmentä prosenttia ole illassa pystynyt rollia tuhoomaan ja toivotaan että niin pysyy jatkossakin :D

Ps. Siirsin bad beatteihin ;)
    • Ritmoh
      Ritmoh
      Bronze
      Ite opin tänää, että välillä vihu vetää 2 outtisella ohi, välillä ite.. Pitää vaan toivoo ettei se tuu seuraavalla kerralla ohi :f_grin: