Jyväskylän livepokeri

• playerkarhu
      playerkarhu
      Bronze
      Noniin, keskustelu on käynyt "niin" kuumana toisessa ketjussa, niin laitetaan pystyyn ihan oma ketju tälle.

Jos jollain olisi esimerkiksi jonkunlaiset puitteet ja kiinnostusta järjestää livepokeria, niin ei muuta kuin tiedottamaan! Tai jos tiedät, että jossain pelataan niin jaa toki tietosi!
  • 23 replies
    • fostrice
      fostrice
      Bronze
      Mulla ois paikka missä voidaan pelata. Omakotitalo joku 7-8km keskustasta. Ollaan kavereitten kaa räiskittykkin tässä lähinnä pikku sittareita. Täällä vois kyllä järkkäillä pelejä mut mielellään sillei että pikku kuppia siinä sivussa niin ei mee liian vakavaks =)
    • sprayed
      sprayed
      Bronze
      Kaveriporukalla ollaan pelattu mun n.3km keskustasta olevassa kerrostalokämpässä käteis Hold'emia perjantai- tai lauantai-iltaisin. Pienillä blindeillä, eli 0.1/0.1 tai 0.1/0.2e ja Pekka Peruspeluri ei yleensä ole enempää kuin 20-40e hävinnyt, suurimmat voitot illasta 60-70e. Tuommosia 20-25v jannuja ollaan kaikki. Löytyy tuollainen 8-hengen "oikea" pokeripöytä ja meininki pysyy sopivan rentona suosikkijuomamme alkoholin kera. Kyllä tähän rinkiin saattaisi jokunen rento heppu vaikka sopiakin.

P.S tänään ehkä piiiiiiitkästä aikaa Raylle koittaman onnea 40+10e turnaukseen.
    • playerkarhu
      playerkarhu
      Bronze
      pistäkää ihmeessä postausta jos ootte pelaamassa. voisin ainakin tulla joku kerta pelaamaan ja hyvältä kuulosti sprayed blinditasot.
    • sprayed
      sprayed
      Bronze
      Eilen käväisin Raylla pelaamassa 40+10e turnauksen, sen joka alkoi 21:30. Kortti napsui hyvin ja chip leadissa todella pitkään. Sitten kun oli blindikatto saavutettu, putosin muutaman käden aikana ulos ja sijoituksena neljäs. Onhan se totuus että naurettavat arpajaiset siellä on käynnissä :D Oliko muita täältä paikalla?

Sitä vielä että ensi viikonloppuna ei ainakaan käteispeliä ole meidän puolelta tarjolla, häivytään nimittäin kaveriporukalla Lahteen Pokerikunkkuun pelailemaan. ( http://www.pokerikunkku.fi )..
    • playerkarhu
      playerkarhu
      Bronze
      meettekö junalla vai kimppakyydillä? :D
    • sprayed
      sprayed
      Bronze
      Kimppakyydillä mutta auto on jo semitäynnä kun neljä henkeä olisi tulossa..
    • playerkarhu
      playerkarhu
      Bronze
      Oliskohan pelejä tällä viikolla?
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Vai onko pelaajat vielä sovussa? Lehti uutisoi että viime viikon korttipelit loppui puukotukseen.
    • VanHalen812
      VanHalen812
      Bronze
      Mikä lehti?
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Keskisuomalainen
    • playerkarhu
      playerkarhu
      Bronze
      http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/riita-korttipelistä-miestä-puukotettiin-kerrostaloasunnossa/645961

Joo kuulostaa erittäin pahalta. Sitähän ei sitten tiedä, että minkälaisesta korttipelistä on ollu kyse.
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      Oho! Hitto toi on ihan naapuritiellä tapahtunu :O no tossa haperotiellä asuu kyllä paljo maahanmuuttajia ja elämässään epäonnistuneita, että liekkö sitte sitä porukkaa. Nyt on varmaan aika turha mulla järkätä tänne keltinmäelle pokeri-iltaa, eihän tänne kukaan uskalla enää tulla :D
    • VanHalen812
      VanHalen812
      Bronze
      Mä jo epäilin, että säkö siellä oot puukosta saanu ku olet putsannu pöydän merkeistä :D Ei onneksi sentään.

Buy the way, RAY:llä pitäis jossain vaiheessa olla taas 20 pelaajan multitable 50 euron binillä. Luultavasti ensi viikolla tai maaliskuun ensimmäisenä viikonloppuna. Pitääpä tarkistaa jossain vaiheessa.
    • playerkarhu
      playerkarhu
      Bronze
      Asun iteki keltinmäessä ja oon koittanu ettii just jotain pelirinkejä, ilmeisesti ihan hyvä etten oo löytäny. :D Harmi kyllä kun täällä ei oo missään baarissa sellasta viikottaista pelaamista, niinkun oli Joensuussa.
    • fostrice
      fostrice
      Bronze
      Mä asuin elämäni ensimmäiset 18-vuotta tossa haperontiellä... Siellä on tosissaa kaikenlaista hiihtäjää :)
      Tosta pokerista niin mun luona vois järkätä pelejä jos on kiinnostuneita. Pokerin lisäks onnistuu saunomiset myös. Tähän taitaa olla esim keltinmäestä joku 5km. Tänne päin kyydityksen voin hoitaa mut takasin päin voi olla että en enää kykene hoitaa :P
      Mulle käy myös viikolla pelit.
    • sprayed
      sprayed
      Bronze
      Mä ja pari kaveria voitais olla kiinnostuneita peleistä kunhan ajankohdasta päästään sopuun.

edit: Yhteystietoja vähän piiloon..
    • fostrice
      fostrice
      Bronze
      Huudelkaa vaikka tähän ketjuun jos löytyy mielenkiintoo niin sovitaan sit joku ajankohta...
      sprayed pistin pyynnön.
    • playerkarhu
      playerkarhu
      Bronze
      Laitoin kanssa pyynnön. Missä päin asut siis sprayed?
    • sprayed
      sprayed
      Bronze
      Ei vielä näy karhun pyyntöä? Tässä Seppälän Prisman kulmilla majailen.

e: näkyy sittenkin :D
    • 1
    • 2