Elämäni ehkä pahin bad beat

• Ropomen
      Ropomen
      Bronze
      Eli tänään pelailin vähän NL10 SH. Yhteen pöytään osu sitten jossain vaiheessa AA.

Yks jannu oli jo aiemmin limpannu pottiin mukaan, ja tarkotuksena oli reissata aivan normaalisti. Noh, jostain syystä painoinkin epähuomiossa "maksu" nappia ja limppasin naulani.
      Tässä vaiheessa jo rupesin kiroamaan, että tästä ei hyvä seuraa. Molemmat blindit lähtevät vielä mukaan limpattuun pottiin, eli flopille mennään 4-way.

Floppi onkin sitten aika unelma 4 8 A kahdella ruudulla. SB donkkaa alle potillisen, BB kippaa ja yks jannu maksaa. Minä korotan potillisen kylkeen, SB tulee yli ja kolmas jannu kippaa. Minä pusken loput sisään ja saan SB:ltä maksun.

SB kääntää 84 ilman ruutua, eli tosi hyvässä hapessa ollaan. Turnilla pöytään tulee 4 ja tässävaiheessa vihu vetää 1 outtista. Lienee turha sitten mainita, että mikä se river oli... :f_confused:

Mutta mutta, en edes tiltannu ja olin aika ylpee siitä. :f_biggrin:

Joku aika sitten hävisin 600bb potin värisuoralla paremmalle värisuoralle, mutta en tiiä että päihittääkö se nyt ihan tätä kuitenkaan.

Multiwaypotissa pöytään tuli 67T kaikki ristiä, korotan UTG potillisen alle 45 ristiä, saan BU maksun.

Turn on sitten 8 ristiä, eli nappaan alapään värisuoran. Enpä sitten onnistunu kuitenkaan kippaamaan mitenkään, vaikka 300bb deeppinä molemmat oltiinkin, risti 9 sieltä käänty.. :D

Ei ehkä ihan niin paha, kuin tuo AA, koska pöydässä oli kuitenkin värisuora yhdellä kortilla ja joku tositaituri olisi tuon varmaan kipannut, mutta ite en siihen kyenny NL10 tasolla. :f_cool:
  • 1 reply