Paljonko tienasit pokerilla 2010?

• mikaala
      mikaala
      Bronze
      Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total Profit Form Ability /100 Network Filter
      winninfin 1.330 $1 $25 33% $1.800 - 81 Ongame Sch. Only

Vähennän poksun 90%. Ei häävi tuntiliksa ja ei mitään syytä jatkaa.
      Kun lisää kuormalavallisen tilt fiiliksiä mitä paskat ja palkitut vihun maksut ovat tuoneet , niin ei tarvi olla guru tehdäkseen johtopäätös , että kannattaa lopettaa.
  • 20 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Varmaan puolisentoista kiloa taaloissa. Tuntiliksa on kyllä hirvee. Kiitos bonarit ja muutamat isommat rahastukset. :f_eek:

edit: mun vuoden kohokohta pokerin parissa tais olla 10.08.2010 ;)
    • partane
      partane
      Gold
      Jotai pari kiloo voitin, loppuvuoden komeen runin ansiosta. Nousin myös käteispelikuopasta joten voin varsin tyytyväinen. En niinkään ajattele paljonko tuli tienattua vaan paljonko tuli opittua =)
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      300e PELKÄSTÄÄN kavereiden kanssa pelatessa 20sentin blindeilla 5e = All In joskus otettiin 40sent ja 10e = all in.
      Käytin olemattomia liveriiditaitojani ja bluffasin joka toisella :D
      Ympäri vuoden pelattiin silloin tällöin, 1 iso turnaus järjestettiin 10e buy in siihen tuli 8 tyyppiä ja voittajalle muistaakseni 40e, voitin sen ja illemmal käteispelei mistä kynin toiset 40e. + muut.

Elikkä ihan hupimielessä mennään, mutta kokoajan parempaan suuntaan tietenkin. Ehkä vielä joku päivä .... :f_cool:
    • Hnngh
      Hnngh
      Bronze
      Vajaat pari kiloa, luulisin. Ei oo mitään tarkkaa muistikuvaa rolleista vuoden alussa. Muut harrastukset ovat parhaimmillaan ilmaisia ja toisista joutuu jopa maksamaan.
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      En yhtikäs mitään. Kehityin silti viime vuonna pelillisesti.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Itselle rahallinen tulos ei merkkaa kovinkaan paljoa, vaikka tavallaan se on pääasia miksi olen pokeria ikinä edes pelannut. Sen sijaan olen kehittynyt monessa asiassa huimasti, oppinut uutta ja kokenut hienoja hetkiä pokerin parissa.

Tienasin roppakaupalla kokemuksia sekä eväitä jatkoa varten!
    • elSancho
      elSancho
      Bronze
      Tienasin henkistä pääomaa, jonka avulla voin toivottavasti vuonna 2011 tienata kohtuullisesti käytettyyn aikaan verrattuna. Vuoden 2010 tuntipalkkaa en halua edes laskea, varmaan luokkaa pari€/tunti.
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      jos rahallinen tulo ei merkkaa , niin en kyllä jaksa keksiä yhtään hyvää syytä pelata pokeria. Se että pyrkii tekemään oikeita ratkaisuja on pokerissa tärkeää. Mutta en minä ainakaan jaksa täällä vuonna 2020 roikkua ja kirjoittaa kuinka paljon opin viime vuosikymmenellä mutta tuntipalkka on 50 centin tasoa.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja mikaala
      jos rahallinen tulo ei merkkaa , niin en kyllä jaksa keksiä yhtään hyvää syytä pelata pokeria. Se että pyrkii tekemään oikeita ratkaisuja on pokerissa tärkeää. Mutta en minä ainakaan jaksa täällä vuonna 2020 roikkua ja kirjoittaa kuinka paljon opin viime vuosikymmenellä mutta tuntipalkka on 50 centin tasoa.
      No mä en ainakaan ihan tätä tarkoittanut. Tietenkin sitä rahaakin tuli, mutta ei mitään elämää mullistavia summia. Jos oikeasti kehittyy vuoden aikana niin se merkkaa rahallista tulosta enemmän ;)
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Se on totta. Minulla on sellainen ristiriita statseissa. 2008 tienasin turneissa paljon enemmän kun vuonna 2010 ja olin paljon paskempi pelaaja. Joko taso on kehittynyt tai olin vaan onnekas. Nyt on vissiin pokerin yliannostus päällä ja jokainen kreikkalaisen aiheuttama bad beat maksaa mulle langattoman hiiren.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Tiedän tunteen. Enhän itsekään pelaa enää, aktiiviura on päättynyt. Ehkä jokin pienen pieni mahdollisuus on, että alan taas pelaamaan joskus. Tällä hetkellä kirjoittelen vain foorumille. Ei se lopettaminen/tauko ollenkaan huono vaihtoehto ole. Ihan mikä vain itselle tuntuu parhaalta.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kravdude
      Itselle rahallinen tulos ei merkkaa kovinkaan paljoa, vaikka tavallaan se on pääasia miksi olen pokeria ikinä edes pelannut. Sen sijaan olen kehittynyt monessa asiassa huimasti, oppinut uutta ja kokenut hienoja hetkiä pokerin parissa.

Tienasin roppakaupalla kokemuksia sekä eväitä jatkoa varten!
      Tämmösessä tapauksessa vois siis ihanteellisesti sanoa, että on oppirahat tienattu! :f_cool:
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Just nyt tuli mitta täyteen. Rahoilla jo 10k rebassa blindien välinen sb reissaa 3xbb multa bb insta all in ja sille jää maksettavaksi 6 bb ja se maksaa.
      Avataan kääröt , siellä A9
      mulla A10 ja hupsista . Tuomio : oikein pelattu ja ulos potkittu.

Nyt saa riittää tää pään seinään puskeminen. Se nyt ei vaan tuo bingolotto
      sovi kaikille.
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja mikaala
      jos rahallinen tulo ei merkkaa , niin en kyllä jaksa keksiä yhtään hyvää syytä pelata pokeria.
      99% pelaajista pokeri on vain harrastus :)
    • raver81
      raver81
      Bronze
      netissä ankarasti turpaan käteispöydissä.
      muutamia turnaus rahastuksia tullu roi hiuka alle 30%...
      kavereilta joka kerta live peleissä (6-10 pelaajaa) rahat pois tai ainakin heads uppiin asti. :s_love:
      mutta kokemusta kerttyny ja peli parantunu kohtuullisesti.
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Jotain hieman yli 4k$ tuli voittoa. €/h en osaa oikein sanoa, kun ei nyt ole hemiä täs käytettävissä. Sukot pienellä pelimäärällä anyway. Lähinnä noita sittareita ja joitain multi table sittareita pelaten. Live puolesta en osaa oikeestaan sanoa, mutta joku sata euroa sieltäkin. Henkinen suhtautuminen on kyl kehittyny vuodessa aika paljon. Ei oo varsinaisia tilttejä tullu enää aikoihin :)

Kyllähän pokeri on ihan mukava viihteen muoto. Nuo live pelitkin kun on lähinnä ollu 5€ sittareita, joten ei niistä nyt kovin hirmuisia tienata vaikka hyvin meniskin. Kuiteski mukava tapa viettää aikaa ja jos siitä nyt jokunen euro jää viel voitolle juomien ja bensojen yms. jälkeen niin mikäpäs tuossa.
    • Smokefin
      Smokefin
      Bronze
      Tukkaan tuli niin että on äitiä ikävä.
    • Taikakasi
      Taikakasi
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Smokefin
      Tukkaan tuli niin että on äitiä ikävä.

+1 :s_biggrin:
    • st628rt
      st628rt
      Bronze
      Pelaamisen myötä loppu tupakanpoltto; 12 x 150=1800
      Loppu myös kaljan juonti lähes täysin 12 x 400=4800
      Vaimo lähti 12 x 1100=13200

Kiinteät tulot siis 19.800

Pelatessa varmaan nuttuun 500.

Kansantaloudellisesti terve ja tuottoisa harrastus.
    • 1
    • 2