AA kolme kertaa putkeen

• rocklikefukk
      rocklikefukk
      Bronze
      Tänään juuri äsken kävi niin kivasti, että 888pokerin 3 taalan rebuy turneessa, turnauksen käsissä 3,4 ja 5 sain AA:n käteen. Jos toi on kovin harvinaista, niin jokainen käsi vielä piti. Alku stäkki 2k -->9k.

Pöydässä joku pelaaja lupasi raportoida asiasta eteenpäin saitille :)

So sick.
  • 14 replies
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Toi on TODELLA harvinaista :D

Itse olen pelannut arviolta 1,4 miljoonaa kättä, enkä ole ikinä saanut nauloja kolmea kertaa putkeen. Kahdesti ovat kyllä peräkkäin tulleet ja myös kurkoja on tullut peräkkäisiin käsiin.

Jotenkin vielä ymmärrän, että saat naulat kolme kertaa. Sitä en vaan voi ymmärtää, että joka kerta piti :f_biggrin: (vitsi)
    • rocklikefukk
      rocklikefukk
      Bronze
      Kahdessa kädessä: 93 ja 96 prossaa olin flopilla suosikki ja kolmannessa 48 prossassa avointa suoraa+värinvetoa vastaan...

So sick sama turnee katoin, että nyt 2 kertaa naulat putkeen, mutta olikin yks roska käsi välissä :)

Eli 53 käteen 5 kertaa AA, jonkin sortin ennätys?
    • pokerilaku
      pokerilaku
      Bronze
      meillä kavereitten kanssa livesittarissa kävi mulle kans samat. Oltiin hupissa ja mul noin 1/3 chipeistä, eka tulee walkki, käännän naulat naama ylös, seuraava käsi naulat taas ja mennää PFAI ja tuplaan, ja siitä seuraava käsi oli sitari ohi jo kun kaveri tokaisee " vittu jos sul on taas ne naulat.." ja laittaa chipit keskelle , kurkkaan ja siellähän ne olivat :)

Dealerille en tosta voitosta antanu provikkaa joten ei mitään syytä että olis fixannut tuon.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      oho..sepä sattui,pelasin tiltillä 90 pelaajan s&g:n ja siel samas pöydäs yhellä tyypillä oli AA 3 kertaa ja ysit välissä ja taas AA...itse kylläkin tuon turnauksen voitin,mut kattelin vaa et ei terve :s_biggrin:
    • ilari27
      ilari27
      Bronze
      Sain inspiraation iltanörtteilyihin ja tutkia paljon suunnileen saa pelata että napsuu 3x naulat. Pitäs varmaan osata laskeakkin mutta laitoin javaharjotustyöohjelmani tekemään työt. Tulokset:

kymmene miljooonaa kättä:

3:n naulaparin jonoja 10000000:n käden otoksessa 2.0kpl.
      BUILD SUCCESSFUL (total time: 26 seconds)

sata miljoonaa:

3:n naulaparin jonoja 100000000:n käden otoksessa 11.0kpl
      BUILD SUCCESSFUL (total time: 4 minutes 23 seconds)

En jaksa miettiä hienompaa analyysia enkäå ees runnata tota uusiks mut antaa vähän kuvaa =)
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Tämmösessä tilanteessa ite vaan toivosin et oli se lotto vetämässä. Easy 7 miljoonaa :f_eek:
    • Gr8Shag
      Gr8Shag
      Bronze
      No huhhuh , itelle tullu 2 kertaa naulat putkee joskus paffin sittarissa, kerran sain kyllä 10 poketit kolmesti putkeen :)
    • Kynisveijo
      Kynisveijo
      Bronze
      24h pokerilla saa tommosista kivat rahat

http://www.24hpoker.com/en/Poker/Promotions/Special-Hands.aspx
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kynisveijo
      Joo, kunhan tulee casheissä. Mut iisi 15k :f_eek:

edit: oho

Omaha Quad Aces
      If you manage to get four aces (AAAA) as your starting hand in 4-card Omaha you will get €400!
      This promotion is only valid for 4-Card Omaha and 4-Card Omaha H/L cash games.

Mä oon ton saanu ainakin 5+ kertaa jo. :<

Kerran vedin kolmee pöytää ja sain AAAA + KKKK + AAKK samaan aikaan :f_biggrin:
    • Itikanpistos
      Itikanpistos
      Bronze
      kaks kertaa itelle tullut putkeen naulat ja livenäkin tullut kaks kertaa..
    • AAkthxbye
      AAkthxbye
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja poupou
      Alkuperäinen kirjoittaja Kynisveijo
      Joo, kunhan tulee casheissä. Mut iisi 15k :f_eek:

edit: oho

Omaha Quad Aces
      If you manage to get four aces (AAAA) as your starting hand in 4-card Omaha you will get €400!
      This promotion is only valid for 4-Card Omaha and 4-Card Omaha H/L cash games.

Mä oon ton saanu ainakin 5+ kertaa jo. :<

Kerran vedin kolmee pöytää ja sain AAAA + KKKK + AAKK samaan aikaan :f_biggrin:
      Tuo on erityisen hauskaa, kun pöydässä on animaatiot päällä eli käsi jaetaan kortti kerrallaan ja hero on ollut pitkään korttikuolleena.

A - No niin!
      A - Sweet!
      A - Doh!
      A - FFFFFFUUUUU!
    • Petomainen
      Petomainen
      Bronze
      Jaa tämmöinenkin keskustelu osui täältä silmään jota täytyy hiukan kommentoida; Siis eikös naulattu tule käteen todennäköisyydellä 1/221. Kolme kertaa putkeen näinollen 1/10793861.

(Edit) Ja sitten vielä lisäys: Jos on saanut naulat, niin todennäköisyys että saa perään naulat vielä kahteen kertaan peräkkäin on 1/48841
    • ukki47
      ukki47
      Basic
      mansionilla sain kans 3 kertaa naulat 5 kierroksen aikana ja kerran piti :)
    • JiiHietis
      JiiHietis
      Bronze
      "Välillä tulee kyllä joku superuser fiilis, kun tänäänkin tuli viidessä perättäisessä jaossa 3*AA tai 8 perättäisessä jaossa 3*JJ ja 1*QQ Tänään myös meni melkein koko ensimmäinen tunti 100% won/saw at showdown."

Piti tähän ottaa lainaus omasta blogista. Ihan kivasti runnas NL25 Rushissa taannoin muutaman päivän ajan. :f_cool: