Ensimmäisen Jaon kirous!!

• JFA78
      JFA78
      Bronze
      Tää EI oo ohiveto,mut aattelin jakaa tän mun idiotismini!!
      pari päivää sit oli kiva päivä, aurinko paisto lapset ja vaimo hyvällä tuulella niinkun itsekkin!! Ajattelin, että nyt on semmonen oikein pokeri-fiilis!! Ja eikun pöytää etsimään..päädyin FTP:n 0.25-0.50 shallowStackiin 20$ sisään osto!! Odottelin siinä isoo blindiä ja kun eka jako alko, niin tuli Kd9? offari, mutta kun kukaan ei korottanu,niin tietysti mukaan ja floppiin 3 ruutua..Korotin siihen tunnusteluun 3 x isoB ja 1 maksu, turnilla taas ruutu ja mulla K-väri!! Korotin potillisen ja taas maksu... Aloin miettiä,et ei prkl käykö tässä taas ekan jaon kirous!? Mut olin mukamas niin kii siinä potissa ja mielessä kävi kuitenkin se et jos tuplais heti ekaan jakoon!! ...Sökötin riverillä ja sieltä tuli sen näköinen korotus että sitä ässää EI sielä olis,niin päätin lyödä allin... No sieltähän se ruutu A löyty ja multa päivä pilalla!!!:s_cry: :s_cry: :s_cry:

Lisäys: Jos jtn positiivistä etsii,niin sain ainakin ihan hyvät FTP-pisteet ja sitä kautta rakebackkiä??
  • 2 replies
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Oot pelannu liian isoo imo, jos noin paljon harmittaa, tai mistäs sitä tietää.

Mulla on kirous viimesessä jaossa, kun olen päättänyt "viimenen käsi" ni se on tyylii naulat utg:hen ja joku kräkkää ne täysroskalla. Pitäis kai sit foldaa eka ja viimenen käsi.

Tiedä häntä. Siirtyisi kirous varmaan toiseen ja toiseksi viimeiseen käteen :f_biggrin:
    • JFA78
      JFA78
      Bronze
      Ei se ny oikeesti ihan niin paljon harmittanu,kun tosta ymmärtää!! Käytin siinä "päivä pilalla-termissä" vähän niin sanottua crayon-värikynää... Ihan sananvapauden nimissä tekstin "elävöittämisexi" tai jtn sinne päin!! :O ) Mut kyllä siinä silti sen verran oikeesti hermot meni, et sammutin koneen välittömästi painamalla sitä Power-nappii sen 5 sekunttia kirjautumatta ulos mistään ja parvekkeelle savuttelemaan!!! :f_mad: :s_mad:

Joo ja mullon kans toi yx jako/kierros isoon b:iin vielä!! Siinä on käyny liian monta kertaa vastaavan laisia juttuja ku sulla!! esim. tunnin voitollisen session päätös lopettaa!!Sen jälkeen tupakka ja parvekkeella "uus-harkinta" ja kierros vielä... Ja lopputulos: joko +-0 tai vielä jopa reilusti tappiolle!!!