Perkeletto

• Jolluu
      Jolluu
      Platinum
      Nyt on pakko avautua, vaikkakin ohivetoja tulee sun muuta paskaa, mutta ollaan täs frendien kans pelattu neljä peliä pokeriturnauksia eilen ja tänään ja joka hemmetin pelistä pudonnut hemmetin huonolla tuurilla! Esimerkkeinä mun KK floppiin 274, jolloin kaverilla 10,10 ja meikä putoo turniin.

Tai sitten perus AK vs AJ ja riveriltä tippuu jätkä ja ehkä paras äskeisessä turnauksessa, kun oli enään 3 jäljellä ja blindit niin isot, ettei isollakaan stäkillä ollut enään 10bb;tä. Menin allin KQ;lla isolta blindilta ja kaveri maksoi A5 kädessään. Tottakai frendi sai siitä neloset ässillä ja meikä ulos turneesta.

Eikä siinä, ei panokset ole olleet edes isot, mutta jatkuvat ohivedot ottavat päästä aika rankasti. Noh, lippu korkealla kohti uusia pettymyksiä!
  • 3 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Tää on hyvä paikka purkaa. Helpottiko? :f_love:
    • Jerevaa
      Jerevaa
      Bronze
      Voisin tähän samaan ketjuun purkaa itsekkin hieman :)

4 1 +20$ sittaria pelannut tänään joista yhdestä pohja hilut. Joka pöytään aina osunut joku täysin maniac joka avaa täysin roskalla ja yleensä osunutkin mua paremmin missä tilanteessa tahansa. parina edellisenä päivänä noin 3bin miinusta. Kerrannut jo pariin kertaan omia käsiä ja tilanteita mutta vihujen maksu rangen huomioon ottaen ei voi muuta sanoa kuin että hyvää päivää. Lukemattomien ohivetojen jälkeen piti pistää softat kiinni ja alkaa lukea strategiaa taas hieman lisää uuden oppimisen toivossa :)

Vihujen maksu rangesta sen verran sanottakoon että vihu(t) koppaa mun naulat J9o/s ja jo 2 kertaa tänää kuplaan tippunu nauloilla juuri tuollaisten maksun takia :)

Mutta takaisin oppimis puolelle vaan ja strategian pänttäämistä pari päivää niin eiköhän se siitä.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Älä vaa mee ottaa ittees tollasta ajanjaksoa ku törmäät setuppeihin ja ohareihin. Välillä homma ei vaan toimi vaikka kuinka tekee oikeita ratkasuita. Opiskeleminen on tietty aina +ev, mut jos oot tullu siihen tulokseen että oot pelannu oikein nii oo siihen tyytyväinen. Päätä betoniseinään.