Sivuston vaihtoko?

• Yaguza
      Yaguza
      Bronze
      Noniin, kirjottelen tässä foorumille ensimmäistä kertaa.

Pokerihistoriani on sellainen, että olen 888pokerilla pelaillut noin 550 sittaria. Aloitin 50$ alkupääomalla, jonka olen nostanut noin 250$:iin. Pelailen 2,5$ 10-kätisiä sittareita, mutta kyseisellä sivustolla niitä menee todella harvoin. Olen yrittänyt lähettää sähköpostia kyseisen sivuston ylläpidolle kysyäkseni, paljonko tarvitsee vielä pelata, että saan lunastettua voitot pois. Sieltä ei kuitenkaan ole vastausta tullut. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?

Sitten kysyisin valmentajilta, että mille sivustolle mielestänne minun kannattaisi vaihtaa. En tiedä vielä rakeback-systeemeistä ja bonuksista mitään, joten niistäkin voisi antaa jotain vinkkiä. Mutta sivustolla pitäisi olla siis noin 2-5$ sittareita reilusti tarjolla, jotta pystyy pelaamaan useampaa pöytää kerralla.

Täytyy varmaan ruveta enemmän käyttämään tän sivuston hyviä palveluita ja esimerkiksi postailla käsiä analysoitavaksi :)
  • 2 replies
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Full Tilt Poker :f_love:

- Rakeback 27%, maksetaan perjantaisin
      - Paljon sittareita pyörii kaikkina vuorokaudenaikoina
      - Paljon paisteja riehuu kaikkiina vuorokaudenaikoina
      - Softa on yksi parhaimpia
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Sittaripelaajalle on pelien määrän puolesta parhaita varmastikin PokerStars, Full Tilt ja Ongame.

Jälkimmäisestä esim. EuroPokeria voisi suositella, tällä hetkellä erityisesti sunnuntaisen $10.000 freerollin puolesta.

Kahdella ensin mainitulla etuina paras pelitarjonta ja parhaat softat.