Carbon poker

• Nexo1973
      Nexo1973
      Bronze
      Onko kenelläkään tietoa Carbon pokerista (mergen verkko) et millainen paikka kyseessä? Pelaajamäärät ei kauhean isoja käteispeleissä mutta ilmesesti hiukan nousussa kokoajan kun noi isoimmat ei päästä enää jenkkejä pelaamaan ja tuolla niiden pelaaminen käsittääkseni sallitaan.

Kiinnostais kokeilla millanen paikka kyseessä koska mac-clientti löytyis, poker copilotista löytyy tuki ja mahdollinen rakeback.

Editoin nuo tarkat rakeback-tarjoukset, koska kyseessä ei ole PokerStrategy.comin kumppanisivusto. Sivustosta ja verkosta sinällään sopii kyllä keskustella. Itselläni tosin ei kokemusta ole. -Mikko
  • 6 replies
    • FourDe
      FourDe
      Bronze
      Mulla on ihan hyviä kokemuksia Carbonista. Softa on mun mielestä hyvä, pöytiä pystyy modaamaan paljonkin ja esim HEM toimii. Sittareissa en itse ole saanut sitä toimimaan automaattisesti, vaan joka kerta joutuu käsin tekemään, ja ilmeisesti HEM ei tunnista samannimisiä pöytiä joten useassa samannimisessä ei välttämättä toimi.

Jos kerrot hieman tarkemmin mitä haluat tietää tuosta niin voin koittaa vastailla mikäli osaan.
    • Nexo1973
      Nexo1973
      Bronze
      Noin yleisesti vaan kyselin. Just et onko softa toimiva, toimiiko kotiukset ilman sen suurempaa säätämistä (visalla tulee tehtyä talletukset). Ilmesesti pelit painottuu enemmän Suomen ajassa yöaikoihin (?).

Onko tietoa pyöriikö tuol mitenkä paljon microNL-pöytiä ku pelaajamäärät kuitenkin pieniä verrattuna esim. FTP:hen tai Pokerstariin ja minkälainen taso nois pikkupöydissä on?
    • FourDe
      FourDe
      Bronze
      Softa on mun mielestä ok, aulanäkymässä ei ole kamalan hyvät filtterit mikä jonkun verran ärsyttää, etenkin alkuun. Pöytiä ei siis saa rajattua ihan niin tarkasti kun ite tykkäisin vaan sieltä joutuu vähän "kaivelemaan" haluamaansa. Sama tosin on monilla muillakin saiteilla, kuten muistaakseni esim. ipokalla.

Talletus toimi mulla ainakin ihan kivasti, kotiutuksesta en osaa mitään varmaa sanoa kun itelläkin on vielä pending tilassa, sattuneesta syystä tällä hetkellä pikku ruuhkaa joka paikassa :f_biggrin: . Plussa puolena tuolla se että löytyy live supportti, johon ainakaan päiväsaikaan ei ole edes pahasti jonoa. Nyt tosin oli 14 jonossa ennen minua mutta näköjään 10 min odotuksella sain palvelua.

Ai niin tuosta softasta vielä sen verran, ekan kerran kun aukasin pöytiä niin ne näytti aika kammottavalta, siis sekavalta omaan silmään, mutta kun hokasin sieltä sen miniviewin niin oli paljon parempi. Itse siis tykkään että pöydät on mahdollisimman yksikertaiset ja selkeät. Niitä kuitenkin pystyy modaamaan tosi paljon, kaikki värin ja taustat voi säätää mieleisekseen, kokoa pystyy muutteleman ja ainakin stack/tile toimii hyvin. Tosiaan jos kotiutukset tekee visalla niin tuskin siinä on mitään ongelmaa, eikös se toimi joka paikassa kohtuu näppärästi.

Turnauksia on mun mielestä tosi kivasti ja pienilläkin tasoilla on ihan hyviä gara turnauksia, myös erikoisempia lajeja kuten badugia ja 5 card drawia.

Mihin aikaan ite tykkäät pelailla? Mun mielestä tuolla on ollu aika kivasti liikennettä aamupäivisin ja illemmalla uudestaan, tossa iltapäivällä ehkä vähän vähemmän. Hirveen paljon en oo käteistä tuolla pelannut mutta ainakin NL10 6maxissa on paljon pöytiä tarjolla käytännössä aina, sanoisin että sama homma myös NL4 ja NL25. Sen mitä ite oon pari kertaa kokeillut niin taso ei vaikuta mun mielestä erikoisen kovalta. Etenkin jos viitsii harrastaa edes alkeellista pöytävalintaa niin sanoisin että tuottoisia pöytiä luulisi löytyvän.

Ite pelailin tuolla lähinnä sittareita joten ihan kamalan paljoa en osaa sanoa käteispeleistä. Toivon mukaan joku muu olisi pelannut niitä enemmän ja osaisi sanoa jotain tuosta puolesta enemmän.

Edit. nyt sain livesupportista jonkun kiinni. näköjään moneybookers nostossakin menee 24-72 tuntia ja käyttävät jotain kolmatta osapuolta tuohon joten eivät voineet edes nopeuttaa tuota. Ei mahda mitään, enpä onneksi ole ainut kellä kotiutukset tökkii tällä hetkellä :D
    • Phinski
      Phinski
      Bronze
      Clearasin parit no deposit bonukset tuolla urani alussa muutama vuosi sitten. Ihan hyvät NLHE mikropelit muistaakseni oli. Tuntu että monet pelaajat oli sellasia että pelasivat omia korttejaan rehdisti, eli makselivat löysästi preflop mutta kippasivat sitten kiltisti cbettiin jollei osunut mihinkään. Toisaalta pohjanapin osuttua saatettiin parikin katua maksella. Softakin oli yllättävän jees, tosin silloin ei ollut hudia käytössä. Kotiutuksista en mitään muista, joten sujuivat varmaan ongelmitta.

Ahh, lämpimiä muistoja mestasta vain, runnasin kyllä kovaa siellä :f_love: . Voitin yhden ylimääräsen bonus-bininkin kun osuin royal flushiin kampanjan aikana \o/.

Onko pstrategyn yhteystyökumppaniksi tulossa mahdollisesti joskus carbon-pokerin saitteja?
    • Nexo1973
      Nexo1973
      Bronze
      Kiitoksia tiedoista. Pitää nyt funtsia siirtääkö rahat tonne ainakin kokeilumielessä. Tällä hetkellä vaihtoehtoja tuntuu riittävän ku hyviä tarjouksia tuntuu tippuvan joka paikasta. Tosiaankin toi paikka alko ihan sen takia kiinnostamaan ku Macilla pelaan ni suoraan yhteensopivia ohjelmia ei montaakaan löydy ja tuki Poker copilotiin ksäittäkseni löytyy ni saa hiukan kerättyä dataa peleistä.

Peliaikohin sen verran et nyt ku on lomautettuna ni FTP:n Take 2-promon aikana tuli pelattua tarvittavat pisteet heti aamulla ku heräs mut kyl pelit keskittyy enemmänkin iltaan ja siit sit yötä kohti mitä sit jaksaa valvoa.
    • FourDe
      FourDe
      Bronze
      Jaahas. Taidanpa perua kaiken positiivisen mitä olen sanonut Carbonista. Carbonilta luvataan hoitaa nostot 72 tunnin kuluessa, itse olen odottanut nyt yli viikon. Olen keskustellut supportin kanssa useaan kertaan, tuloksetta. Minkäänlaista hyvitystä ei myöskään aiota suorittaa. Voiko tämmöinen olla "laillista"?

Kyseessä siis nosto moneybookersiin. Ensimmäinen yritys epäonnistui, minulla oli ilmeisesti väärä osoite. Keskustelin supportin kanssa, joka neuvoi tekemään ensin depon ja sen jälkeen noston jolloin pitäisi toimia instana. Noh, eipä ole toiminut. Käsittämätöntä toimintaa. Joo ymmärrän että on ollut kiirettä ja plaa plaa mutta JOTAIN RAJAA :s_evil:

Joskus meinasinkin kysellä täällä että miksi PS:llä ei ole Mergen skinejä yhteistyökumppaneina mutta nytpä selvisi sekin. Raha kyllä kelpaa sinne päin mutta koitappa saada niitä ulos. Mihin tästä voi valittaa (paitsi tänne tietysti)?