Merge-verkon rahanostot

• mozane
      mozane
      Bronze
      Yhdellä sanalla, perseestä. Asiat on tehty erittäin vaikeiksi saada rahaa ulospäin. Depot onnistuu kyllä hienosti parilla hiiren klikkauksella, mutta nosto vaiheessa aletaan heittämään kapuloita rattaisiin oikein kunnolla.

Vaiheittain tehtävät asiat:
      - Tulosta lomake joka täytyy käsin täyttää, jossa käy ilmi osoitetta nimeä etc etc. Ja nimmari pitää olla kanssa. Skannaa täytetty versio ja lähetä supporttiin. Turhaa vaivaa vain vituttaakseen tyhmää ihmistä joka ihmettelee vain että "MIKSI?!"

- Skannaa ajokortti (ja debit/credit card jos deposit näitten avulla) ja lähetä kuvat supporttiin. Lisää vaivaa ja vitutusta lauantai aamupäivään.

Nyt odotellaan sitten sitä kun joku meksikolainen zoomailee hiki hatussa et täsmääkö nimi ajokortissa ja käyttäjätilissä. Jospa saisin ens pääsiäiseksi rahat ulos sieltä.

Tarinan opetus on: ÄLÄ KÄYTÄ MERGE VERKKOA.
      Voi että voi tulla pahalle tuulelle moisesta! PRKL!
  • 9 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Normi settiä muissakin verkoissa ;)
    • mozane
      mozane
      Bronze
      Mulla ei oo tullu vastaa moista vittumaisuutta ennen.. Olin vaa että mitä helvettiä tällane paska on. Ei oo tarpeen imo. Pokerstarsil ja Ongamel ja FTP:llä toimii homma kivasti.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja mozane
      Pokerstarsil ja Ongamel ja FTP:llä toimii homma kivasti.
      Kaikista mainituista (no ei ehkä stars) on monilla samantasosta kokemusta. Ihan tuurista se on kiinni miten sulavasti hommat skulaa :f_biggrin:
    • FourDe
      FourDe
      Bronze
      Itse odottelin Mergeltä kotiutusta about puoltoista viikkoa (luvataan 72h sisällä), tohon sisältyy joku 5 ei-niin-ystävällishenkistä keskustelua live supportin kanssa. Että onnea vaan :f_biggrin:
    • BrFC
      BrFC
      Bronze
      En mä kyllä ymmärrä näitä itkijöitä ollenkaan.Muutamaa lappua ei viitti skannata / lähettää sähköisesti mutta jaksaa kuitenkin itkeä keskustelupalstoilla surkeaa elämäänsä. Ootko koskaan miettinyt että ne tarkastukset on ihan sun omaksi parhaaksi?
    • 108500
      108500
      Bronze
      Noissa turvatarkastushommissa kannattaa olla itse aktiivinen jo ennen ensimmäistä kotiutusta. Melkein kaikissa paikoissa tuo tarkastus on mahdollista tehdä jo heti rekisteröinnin jälkeen vapaaehtoisesti. Ei tarvitse sitten kotiutushetkellä joutua enään enempää odottelemaan. Noiden tarkastuksien läpimeno saattaa kestää tapauskohtaisesti pitkäänkin.
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja BrFC
      En mä kyllä ymmärrä näitä itkijöitä ollenkaan.Muutamaa lappua ei viitti skannata / lähettää sähköisesti mutta jaksaa kuitenkin itkeä keskustelupalstoilla surkeaa elämäänsä. Ootko koskaan miettinyt että ne tarkastukset on ihan sun omaksi parhaaksi?
      Mä oon miettinyt ja todennut, että tolla yritetään (ja usein onnistutaankin) saada pelaajat luopumaan rahannostosta. Miks hemmetissä ne ei kysy niitä sillon kun tekee talletuksen?
      Edit: niin siis ettei vaan ole varastettu luottokortti.
    • BrFC
      BrFC
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja tuoast
      Alkuperäinen kirjoittaja BrFC
      Mä oon miettinyt ja todennut, että tolla yritetään (ja usein onnistutaankin) saada pelaajat luopumaan rahannostosta. Miks hemmetissä ne ei kysy niitä sillon kun tekee talletuksen?
      Edit: niin siis ettei vaan ole varastettu luottokortti.
      Niin, aina vaan täytyy sanoa, että jos ei jaksa nähdä pikkasen vaivaa niin tarviiko niitä sinne sitten laittaa saatika yrittää nostaa? Se on niin kuitenkin aika pieni vaiva siitä, ettei kukaan nosta sun rahoja omalle tililleen.
    • mozane
      mozane
      Bronze
      BrFC, siks itken näistä, koska menee mun mielestä vähän yli nämä hommat. Eikö esimerkiksi ajokortin skannaus ois riittäny? Miks nostamisesta pitää tehdä niin vaikeaa?

Sitte sanotaa viel et sallippa pari päivää että todennetaan sun tiedot ja sit viel 72h kun sun nostopyyntö käsitellään. Itellä maistuu ainaki sellane paska suussa että pysyttelen noilla isommilla saiteilla tästä eteenpäi.