Ei menestystä

• tuoast
      tuoast
      Bronze
      Mun on varmaan parempi lopettaa nyt. Mun kaikki turnaukset päättyy vastaavaan paskaan. Näitäkin taas päivitteli muut pelaajat.

En todellakaan valittaisi yhdestä enkä edes kymmenestä vastaavasta, mutta kun mä en ikinä voita kun jämärahoja.

Tavallaan harmittaa kattoa kun noi internetin isot voittajat voittaa vastaavat jaot ja vielä vetelee ohi oikealta ja vasemmalta.

2 PERÄKKÄISTÄ kättä:

Dealt to tuoast [Ah Ad]
      milton1974: raises 5766 to 6366 and is all-in
      Toxasah: folds
      Miguel2354: folds
      Shell1515: folds
      Mastamaschek: folds
      tuoast: raises 11634 to 18000
      AxmanS: folds
      dilly76: folds
      Uncalled bet (11634) returned to tuoast
      *** FLOP *** [Kd 9h 7d]
      *** TURN *** [Kd 9h 7d] [5d]
      *** RIVER *** [Kd 9h 7d 5d] [Kc]
      *** SHOW DOWN ***
      milton1974: shows [Ac Kh] (three of a kind, Kings)
      tuoast: shows [Ah Ad] (two pair, Aces and Kings)
      milton1974 collected 14032 from pot

Dealt to tuoast [Kd Kh]
      Toxasah: folds
      Shell1515: folds
      Mastamaschek: folds
      tuoast: raises 900 to 1500
      dilly76: folds
      milton1974: raises 12482 to 13982 and is all-in
      tuoast: calls 12482
      *** FLOP *** [9d Td 5h]
      *** TURN *** [9d Td 5h] [6c]
      *** RIVER *** [9d Td 5h 6c] [8s]
      *** SHOW DOWN ***
      milton1974: shows [7d 7s] (a straight, Six to Ten)
      tuoast: shows [Kd Kh] (a pair of Kings)
      milton1974 collected 28664 from pot

Niin, tossa ekassa mä mietin, tuleeko K turnilla vai vasta riverillä. Toinenhan oli selvä jo flopilla kun miltonilla oli 2 outtia ja runner-runnermahis.

Niin edit vielä: Se vielä lisää harmitusta kun mun merkkien viejä usein tippuu aika nopeesti. Toi miltonkin jako ne sit muille kymmenessä minuutissa.
  • 11 replies
    • BrFC
      BrFC
      Bronze
      On muuten jännä homma, että jos häviit ison potin just tämän tyylisesti jollekin random vihulle, niin yleensä muutaman jaon päästä häviät loputkin merkkisi sille samalle pelaajalle. Tätä on tapahtunut lukemattomia kertoja itselle ja molempiin suuntiin, myös siis good biittejä.

Älä turhaan lopeta turnauspelaamista tollaseen. Noita sattuu ja eteenpäin. Itellä kattelin että keskimäärin 2/100 turneeta päättyy finaalipöytään joten ei se mitään joka päiväistä herkkua ole pelaajalle, joka pelaa max 200 turnausta / kk.
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Oikeesti, MITÄ VIDDUA?

Näin se sit loppu, hyvä fiilis saatana:

Dealt to tuoast [As Ah]
      kasandraa: raises 2000 to 4000
      karadajyan1: folds
      huctoo: folds
      tuoast: raises 8000 to 12000
      Berlin16282: folds
      kasandraa: calls 8000
      *** FLOP *** [5c 2c Kh]
      kasandraa: checks
      tuoast: bets 18744
      kasandraa: raises 18744 to 37488
      tuoast: raises 30756 to 68244 and is all-in
      kasandraa: calls 30756
      *** TURN *** [5c 2c Kh] [6c]
      *** RIVER *** [5c 2c Kh 6c] [Jc]
      *** SHOW DOWN ***
      kasandraa: shows [Ks Js] (two pair, Kings and Jacks)
      tuoast: shows [As Ah] (a pair of Aces)
      kasandraa collected 164888 from pot
      tuoast finished the tournament in 22nd place and received $8.03.

Mä väitän olevani maailman huono- onnisin ihminen.

Niin, mä muuten laskin tossa kerran, kuinka monella KK:lla mä hävisin PokerStarsilla putkeen jos mentiin vähintään flopille, en laskenu enää kun 19 tuli täyteen. Mun ässät pitää 3 kertaa kymmenestä ja sillonkin potti on aina pieni. Ei tällästä jaksa kun kuitenkin mä pelaan kymmenisen MTT:tä päivässä mutta menestystä ei tule.

Voishan tossa nauloilla painaa kaikki, mutta ei toi kai sitä olis kipannu, sain kuitenkin "optimitilanteen" ja "pron" vetämään 5 outtista.
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Niin, mä korostan vielä sitä, että nää äskeiset esimerkit on vastaavia kuin mulla käytännössä kaikissa turnauksissa.

Sellanenkin sattuu tosi usein, että mä avaan vaikka KK:lla ja joku maksaa, molemmilla iso stack. Sit floppi on joku 972 rainbow ja mä lyön konttarin ja AQ- pelaaja shovettaa ja mä maksan ja river A.

Oli muuten kiva kuulla kun yhessä toisessa turneessa hävisin KK:lla jätkäsetille miten yks pelaaja kerto kipanneensa jätkän.

No niin, nyt rittää avautuminen, olen pahoillani. :(
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja BrFC
      On muuten jännä homma, että jos häviit ison potin just tämän tyylisesti jollekin random vihulle, niin yleensä muutaman jaon päästä häviät loputkin merkkisi sille samalle pelaajalle. Tätä on tapahtunut lukemattomia kertoja itselle ja molempiin suuntiin, myös siis good biittejä.

Älä turhaan lopeta turnauspelaamista tollaseen. Noita sattuu ja eteenpäin. Itellä kattelin että keskimäärin 2/100 turneeta päättyy finaalipöytään joten ei se mitään joka päiväistä herkkua ole pelaajalle, joka pelaa max 200 turnausta / kk.
      Niin mutta kun minä en pääse ollenkaan finaalipöytään kun äsken kuvattu estää sen.
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/tuoast/poker/results/2A56C2BA84AE48799A1D4A8F0E8BBE75.html?t=2

Mitä nyt nopeesti katsoin niin sulla ei oo mitään syytä heittää kirvestä kaivoon. Isolla otoksella iso ROI eli olet selkeesti voittava pelaaja. Sun avarage MTT finish on "oikeanlainen" eli tulee tarpeeksi noita deep sijoituksia.

Vertaa niitä esim Moormaniin

http://www.officialpokerrankings.com/partypoker/Moorman1/poker/results/F6F6A4A7B215493BA3C9AD85FB886A90.html?t=2

Pelaat toki paljon turneita joissa on paljon pelaajia. AFS=avarage field size puolet isompi kuin esim moorman. Se one time tulee todella harvoin kun pelaa useamman tuhannen turneita. Ja turnauspokeri on todella raakaa välillä kun aina harmittaa ellei ole voittanut. Sulla kuitenkin näyttää todella hyvältä statsien puolesta tää juttu joten sen puolesta en olis lopettamassa. Tärkeintä on laittaa merkkiä keskelle edellä jota olet hh perusteella tehnytkin ja lisätä volyymiä ja ehkä pelata turnauksia joissa on vähemmän pelaajia. Saat isomman kierron pelikassalle,useammin voittoja ja se on henkisesti ehkä helpompaa(aina se turhauttaa i know).

GL
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Kiitos kannustuksesta Sharkie! =)
      Jos kerran SINÄ olet tota mieltä, niin yritetään nyt vielä. Kieltämättä noissa PokerStarsin ja FTP:nkin halvoissa turnauksissa on paljon porukkaa.

Ehkä siirryn sitten kokeilemaan vaikka Betssonille tai Pokerihuoneelle.
      Noissa taitaa vaan olla aika vähän turnauksia.

GL sullekin.
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja BrFC

Jännää, itekin oon tuon huomannut ja ihmetellyt :f_eek:

Tuoast

Mä väitän olevani maailman huono- onnisin ihminen.

Samoin minä :f_mad:
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Eiköhän me kaikki olla huono-onnisia jossakin vaiheessa. Mainostetaan nyt taas, että kerran mulla tuli 13 käden putki kun AA ei kestänyt.

Nyt viimeisimpänä ollu hauska tilanne, en ole laskenut tarkkaan, mutta on tullut ainakin 5 kertaa peräkkäin nyt walkit bb:ltä kun itsellä kädessä AA/KK! :D
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Alkaa muuten ahdistamaan kun pöydässä on Miquel, Alvarez, Jesus, Jose, Roberto, Manuel, yks muu ja minä.
      Perkele kun nuo osuu 3-4 betatussa potissa jatkuvasti semmosiin floppeihin mihin Pohjoismaalainen ei ikinä osuis koska ne ei olis mukana enää.

P.S. Mä muuten väitän, että ihan oikeesti on helpompi pärjätä kympin MTT:ssä kun dollarin. Dollarin turnauksessa kun kaikki on ihan täysiä id.. aika huonoja pelaajia. Kympin turneessa niitä on edes pari vähemmän per pöytä.
    • understumf
      understumf
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja tuoast
      P.S. Mä muuten väitän, että ihan oikeesti on helpompi pärjätä kympin MTT:ssä kun dollarin. Dollarin turnauksessa kun kaikki on ihan täysiä id.. aika huonoja pelaajia. Kympin turneessa niitä on edes pari vähemmän per pöytä.
      Tekis mieli väittää samaa, mutta ajan puutteen vuoksi jätän väittämättä..
    • InASharksBelly
      InASharksBelly
      Bronze
      Komppaan kyllä sua tässä. Kyllähän se turhauttaa. Muakin on isot voitot kiertäny kaukaa, lähelle ollaan kyllä päästy. Siihen vaan pitää uskoa, että kyllä se napsahtelee vielä joskus. Ongamen turnauksia suosittelen sullekin ehdottomasti!