Livepeliä Oulussa.

• tiltron
      tiltron
      Bronze
      Huomio huomio!

Jäätävä downswingi riivaa, paistien pokeriharrastuksen rahoittaminen puuduttaa, eikä tsätistä löydy edes seuraa läpänheittoon - on tullut aika laittaa PS livepelit käyntiin Oulun seudulla.

Ehdotan seuraavaa: Kokoonnutaan ensimmäisen kerran huomenna torstaina 14.5. kello alkuillasta joko johonkin keskustan pokerimyönteiseen ravitsemusliikkeeseen, tai vaihtoehtoisesti vapaaehtoisen halukkaan tarjoamiin tiloihin. Totutellaan toistemme rumiin naamoihin, pelataan ehkä muutama jako pokeria ja sovitaan jatkosta. Itse haaveilen paitsi mukavasta ajanvieteväännöstä, myös pokeriaiheisesta keskustelusta ja analyyseistä.

Allekirjoittanut tuo paikalle ainakin huonot juttunsa, sekä tarjoaa kaikkien halukkaitten käyttöön "huikeat" pokeri "kykynsä" ja "näkemyksensä". Pokerinpeluuvälineet sopimuksen mukaan.

Ilmoittautukaa rohkeasti tähän ketjuun, yritän illalla päästä vielä irkkiin rummuttamaan.

ps. Aikataulu on _hieman_ kunnianhimoinen, sovitaan ajankohtia pidemmälle jos kukaan ei huomiseksi kerkiä paikalle.
  • 306 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      En ikävä kyllä ehdi huomiseksi paikalle, välimatka on liian pitkä. :f_wink:

Sen verran haluan kuitenkin kommentoida, että pyrkimys on mitä mainioin. Aiemmin on ollut puhetta PokerStrategy.comin livetapaamisista muutenkin kuin VIP-jäsenille tarkoitetussa muodossa ja myös muualla kuin Helsingissä. Tällaiset jäsenten oman aktiivisuuden kautta toivon mukaan syntyvät tapaamiset ovat "virallisille" livetapaamisille erinomainen pohja.

Kun jollain paikkakunnalla jäsenten itse järjestämien tapaamisten myötä saadaan porukkaa liikkeelle, on kyseiselle paikkakunnalle myös helppo alkaa pohtia hieman suuremman tapahtuman järjestämistä. Kyllä me Tikkarin kanssa mielellämme tulisimme Ouluun fisuilemaan. Eli aloitusviestille selkeä :f_thumbsup:
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Voisin mahdollisuuksien mukaan osallistua.. siis tulla mukaan pelaileen ja kertoon huonoja vitsejä. :f_thumbsup:
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Tulisin mielelläni mutta yhteensattumien vuoksi ei ajankohta passaa. (jouduin antamaan varamiehelle tuon Tallinnan turneenkin).
      Katotaan myöhemmin?
    • bas1
      bas1
      Bronze
      Mulla torstai-ilta töitä, mutta jos paikka selviää, ni voisin kuitenkin tulla näyttämään naamani jossain vaiheessa.. Ja jatkossa mukana, jos vain ajankohdat passaa. :f_thumbsup:
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Kuulostaa kyllä hyvältä huominen vaan vähän huono päivä, kun perjantaina kevään viimeinen tentti klo. 8.00. Eli mikäli passaisi perjantai niin seki olisi eteenpäin. Kyllä sitä huomistakin voi harkita mikäli saa päivän luettua :f_mad:
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Saatan joskus hamassa tulevaisuudessa eksyä paikalle jos saatte säännölliset pelit aikaiseksi, sikälimikäli huolitte pelaajia napapiirin toiselta puoleltakin mukaan. :)
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Vaikuttaa hyvältä... moderaattoreitakin olisi tulossa.

Mulle käy tällä viikolla joka päivä.
      Ensi viikolla alkaa sitten työt että en pääse aina mukaan. :f_mad:
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Joo, mä tuun kans lenstikalla sillee niinku purpur vaa joskus. :s_love:
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Tuu neurootikko mukaan vaan.. :f_grin:
    • tiltron
      tiltron
      Bronze
      Oho.

Hienoa että saatiin keskustelua aikaan. Ilman muuta ainakin minä olen kiinnostunut isommankin miitin järjestelystä, kunhan saadaan jotain pienempää alkuun rullaamaan ja porukkaa aktivoitua.

Tarkennellaan huomista mahollista aikaa/paikkaa vielä päivän aikana, toivottavasti saatais muutama kaveri kasaan. Ja joka tapauksessa sovitaan myöhemmäksi uutta aikaa. Ilman muuta tämäkin eka yritys otettais vaikka perjantaina, mutta joudun itte häipymään kaupungista viikonlopuksi. Toisaalta, mikä estää teitä sopimasta sitä keskenänne jos intoa on :f_grin: .

Onko jollain käryä Miloun nykyisestä pokeripöytätilanteesta, aiemmin oli huhuja että se olisi menty myymään pois? Jos pöytä vielä löytyy, ei varmaan tartte kokoontumispaikkaa sen kauempaa hakea.
    • jippej
      jippej
      Bronze
      Hero vois tulla kans survomaan pienesti. ;) Kokeilen neuvotella huomisen vapaaksi duunista, jolloin loppuillasta suuntana lienee onnelan puoli-ilmaiset viinat. Positio paistimoderaattori-smasteriin, niin voin pelaa mitä vain. :D
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja jippej
      ...Positio paistimoderaattori-smasteriin, niin voin pelaa mitä vain. :D
      Paikathan tunnetusti arvotaan ja alkaa olla minun vuoro ottaa positiota jätkään :s_biggrin:
    • tiltron
      tiltron
      Bronze
      Näyttäs siltä että ehkä jopa 4 henkeä(!) saatais varmasti kasaan. Onko meillä paikkaa? Itte punkkaan Tuiran suunnalla, eikä sielläkään ole oikein tarpeeksi isoa pöytää jolla pelata, pokeripöydästä puhumattakaan. Kellään käryä siitä Miloun pöydästä, tai mahista käydä nyt päivällä kurkkaamassa onko sitä olemassa? Jollain keskustassa kämppää varustettuna riittävän kokosella pöydällä?

Sitten, ketkä nyt ovat varmasti tulossa, jos sovitaan alustavasti ajaksi vaikka 18 eteenpäin? Kerään listan tähän:

tiltron
      Kuutossilli
    • tiltron
      tiltron
      Bronze
      Vastatkaapa nyt höpönassut, setä lähtee parin tunnin päästä viimeistään töistä ja sillon ois hyvä olla vaikkapa paikka sovittuna minne mennä oottelemaan ja olutta siemailemaan!
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      mä tuun ja välivainiolla asustelen eli ihan vieressä. 4 henkilöä ehkä kuitenki liian vähä. tuolla vanha artturi on kai pöytä.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Eihän tuiskussa oo pöytää?
    • tiltron
      tiltron
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli
      Eihän tuiskussa oo pöytää?
      Ei hajua, emmää siellä uskalla käydä :D
    • tiltron
      tiltron
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli
      mä tuun ja välivainiolla asustelen eli ihan vieressä. 4 henkilöä ehkä kuitenki liian vähä. tuolla vanha artturi on kai pöytä.
      Mulle ihan sama vaikka vedetään huppia.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Kuhan nyt kaikki vaan ilmoittelis ketkä tulee.. mulle se milou kyllä käy