Kauhee kipsi

• leenu
      leenu
      Bronze
      Pelailin tossa viikonloppuna yhden yön ja kirjoitinkin johonkin ketjuun siitä, jatkuvia ohivetoja mitkä tietenkin kuuluu pokeriin.
      Ilmoitinkin että aloitan kesäloman pokerista.
      Mutta eihän se loman aloittaminen niin helppoa ole ajankuluksi ajattelin tossa pelailla tunnin session en osaa lähettää käsiä tänne mutta yritän selittää sen.
      Siis 8h sessio mielessä jossa vihut vetää ohi oikealta ja vasemmalta aloitin pelit
      big blaidilta hyvä lähtö AA vihu koroittaa 4bb seuraava maksaa ja minä korotan noin kolme kertaa korotuksen eka vihu kippaa toinen maksaa.Mietin millähän vihu makso ehkä AK KK no floppi 2KK ja minä ohivetoja muistellen täysin kipsiin siis sökötin ton ja vihu lyö potillisen no makson ton vaikka paha epäilys oli että olen reilusti perässä seuraava kortti pöytään blankko mä sökötän vihu lyö potin ja mä maksan kauhuissani river blankko mä sökötän vihu lyö loput rahoistaan keskelle vajaa puolipottia maksoin sen vaikka olin varma häviöstä.
      Kortit auki vihu esittää 29o eli kakkos pari pottimulle chatis joku kehu kuinka hienosti olin pelannut AA ja saanut koko stäkin vihulta vastasin että jee mutta mietin kuinka kipsiin sitä voi mennäkkään kun on mielessä 8h ohiveto sessio
      Pelasin vielä muutaman jaon ja lopetin ajattelin että jos pelaa näin huonosti on parempi pitää taukoa.
  • 2 replies
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Kyllähän se niin on useimmilla meillä, että edelliset sessiot vaikuttavat takaraivossa, vaikka ei tietenkään pitäisi. Kun joka puolelta vedellään ohi, niin alkaa nähdä mörköjä joka puolella, eikä usko minkään enää koskaan pitävän. Mutta hyvä, että tällä kertaa piti komeasti ja ohivetokipsikin sitä myöten ehkä vähän hellittää. :f_grin:
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Kyllä noi onnistumiset pelissä yleensä kaiketi laukasee sen tilanteen ja tulee tunne, että tästähän vois taas tullakkin jotain ja itseluottamus nousee kohisten. :f_grin:

Jos mulla on ollut huono edellinen sessio ja pelaan vaikka seuraavana päivänä, olen yleensä saanut nollatua tilanteen, mutta jos alku ei sujukaan niin alkaa hiipiin takaraivoon ajatus, että "Ei kai taas." Mutta muuten pelaaminen maistuu ihan normaalisti.

Tsemppiä vaan peleihin!