Non showdown winnings

• 6 replies
    • maketchup
      maketchup
      Bronze
      Käytännössä, jos pelaat aggressiivisesti ja pusket porukkaa ulos poteista nii non-showdown winningsit on nousussa ja jos taas kippaat paljo käsiä muitten reissuihin nii ne alkaa mennä alaspäin, mutta enempi kannattaa keskittyä showdown winningseihin ainaki pienemmissä peleissä ku ei porukka oo kippaamassa mitään.

Riippuen tietenki verkosta missä pelaat, itellä esim. B2B:n verkossa nonshowdownit pahasti pakkasella, mut sit taas pokerstarsilla hyvin plussalla tai nollissa. Suurin osa voitoista tulee kuitenki showdownis, aika vaikeeta niitä on saaha molempia nousemaan tasasesti, nii ei niihin kannata niinkään kiinnittää huomiota ellei se mee jyrkästi alaspäin, sillon todennäkösesti kippaa liian helposti.

Jos se menee ylös alas ja sun pelityyli ei oo muuttunu miksikään nii se tarkottaa, että pelit vaihtelee löysästä tiukkaan, eli ku pelaajat luopuu käsistä sun jatkolyönteihin ym. nii sillon yleensä nousussa.
    • partane
      partane
      Gold
      Riippuu monesta asiasta. Pelimuodosta, pelitasosta yms....

Mikroissa on iha ok, että non-sd painuu pakkaselle. Isommilla tasoilla otetaan käyttöön löysät 3-betit ja bluffaillaan enempi yms. Tää saa non-sd nousuun, monen isomman tason harjan käyrässä non-sd kulkee hiukan break-evenin alla.

Toisaalta sit tuossa ihan vasta tulleessa Secrets of rush poker videossa valmentajan non-sd käyrä oli reilusti plussalla NL200 FR, joten hankalapa tuohon mitään sääntöä on sanoa :)
    • U0T1L4
      U0T1L4
      Silver
      jepjep... mietin vaan että onko se joku liikkii jos pakkasella on... maketchup mulla näyttäis olevan aika murhaavan korkeella non showdownit B2B:llä :)
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Eikös se vaan hyvä oo jos kaikki käyrät on plussan puolella :)
    • erbotti
      erbotti
      Bronze
      Kyllä mulla ainaki NL2-NL10 tasoilla pelatessa se non showdown winnings käyrä kulkee pakkasen puolella.

Välillä siinä on pieniä nousuja, mutta noilla tasoillahan se yleinen käytäntö on ettei vihut hirveesti kippaile jos johonkin osuvat.

Ja olen kuitenkin pelannut sen mukaan onko huppi vai multiway ja onko vastassa kala vai tagi.

Joskus näkee cbet maksuja esim tasku 55 AQ3 floppiin. Ja tuollainen floppi kuitenkin on sellanen mihin lyön melkeen aina cbetin tilanteessa jossa olen korottanut esim MP ja blindeilta on vain maksettu.
    • AngleZero
      AngleZero
      Bronze
      ei kannata välittää yhtään, tärkeintä on se että tekee hyviä päätöksiä ja seuraavana voi miettiä sitä overall voitto käppyrää.
      minäkin mietin näitä jossain vaiheessa mutta nyt olin jo unohtanut koko eritellyt käppyrät, ja todella hyvin olen pärjännyt.