Pokerstars ongelma

• Bachhus
      Bachhus
      Bronze
      Moikka,

Ei pääse loggaa "Wrong time settings or signature expired" ilmoitus tulee vaan. Webistäkään ei pääse softaa lataa uudestaan?

Joskus tullut aikaisemminkin, mutta on poistunut kun ladannu softan uudestaan..

Tietääkö joku miksi tekee tai onko vaan starsin omia ongelmia?
  • 11 replies
    • Bachhus
      Bachhus
      Bronze
      Toimii, kun vaihtaa koneen ajan 1 vuorokausi taaksepäin ja avaa pokerstarsin, niin se päivittää uusimman version. Sen jälkeen sulkee softan ja vaihtaa aikaasetukset takaisin oikeaan aikaan.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Minäpä kyselen, mistä kiikastaa ja palaan asiaan mahdollisimman pian.
    • knockemkid33
      knockemkid33
      Bronze
      Moi,

Minulla sama ongelma. Ehdin jo poistamaan Poker starsin ja ajattelin ladata sen uudelleen, mutta ei onnistu?!

Soitin kaverille Espooseen ja hän pääsee softaan ja Starssin saitille, mutta minä en ja asun Helsingissä.

Hyvin outoa? Jos vaan joku pystyy jeesaamaan, jotta saisin softan takaisin koneelleni.

Tomi
    • gastou
      gastou
      Bronze
      Mul oli sama ongelma ja poistin softan minkä jälkee asensin uudelleen ja ainaki pääsin siään(en kokeillu pelata)
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Samaa herjaa täälläkin.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Sain vähän lisävalaistusta asiaan:

PokerStarsUpdate.exe ei tällä hetkellä toimi, mutta PokerStars on jo asian päällä ja korjaa tuon mahdollisimman pian.

Sen sijaan PokerStars.exe-ohjelman käynnistys polun C:\nimesi(tms.)\PokerStars (siis paikka koneellasi jossa kyseinen tiedosto on) pitäisi onnistua. Mikäli ei onnistu, kannattaa kokeilla Bachhusin antamaa vinkkiä.

Mikäli mikään noista ei onnistu, ei liene muuta mahdollisuutta kuin odottaa, että PokerStars saa ongelman korjattua ja päivityksensä rullaamaan.
    • jamoo
      jamoo
      Bronze
      latasin softan uudestaan ja alkoi toimimaan.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Hieno juttu!
    • knockemkid33
      knockemkid33
      Bronze
      Sain homman toimimaan, mutta vika on mun koneessa.

Kävin vaimon koneella (sama operaattori ja sama osoite tietenkin) ja sen avulla sain tallennnettua pokerstars.exen muistitikulle ja sitä kautta sen koneelleni. Miksiköhän en pääse omalla koneella starsin sivulle? Olen kokeillut Internet explorerilla, Firefoxilla ja Safarilla.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja knockemkid33
      Miksiköhän en pääse omalla koneella starsin sivulle? Olen kokeillut Internet explorerilla, Firefoxilla ja Safarilla.
      Enpä osaa tuohon sanoa mitään valaisevaa, mutta itse huomasin saman edellisen koneeni kanssa tietyillä iPokerin skineillä. Jotain häikkää asetuksissa varmaan, mutta tekniikan paistina en osaa tarkemmin sanoa. :f_confused:
    • knockemkid33
      knockemkid33
      Bronze
      Ongelma ratkaistu. Black fridayn aikana lisäsin (jonkun ohjeen mukaan) koneen hosts-tiedostoihin pokerstarsin .com päätteen. Tämä oli siis ongelmana.