Paras MTT-rahastus

• NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Napsahti eilen sitten iPokalla (Titan) eka kolminumeroinen rahastus kun tulin toiseksi 3$ freezeoutissa. 155$ napsahti :f_biggrin:

Ajattelin, että kun on parikymppiä pelitilillä niin painelen muutaman turneen kun oon kyllästynyt siellä vääntään noita DoNeja, joita tuntuu olevan iPokerilla mahdoton biitata. 0.5$ rebuysta ja 1$ rebuysta ulos ennen rahoja, mutta kolmannessa turneessa sujui sitten ihan mukavasti. Flipit napsu ym. Jonkun verran swingaili alle ja yli average stäkin ja sopivissa paikoissa sain tuplattua kun olin jo melko pienissä ja siitä nousin kärkikahinoihin. FT:ssä sit melko rauhallista peliä. Blindeissa oli pari tiukkaa vihua pienemmillä stäkeillä, joille pistin painetta. Yhden vihun taisin tiputtaa FT:ssä. HUpissa mua vietiinkin sitten 100-0. Sharkscopesta katoin, että huppivastus oli joku ilmeisen hyvä regu, ROI 103%, Av. profit 3$, Av. stake 3$, games played 1019, Total profit 2713$ Joten tuskin huonommalle vähisin :f_rolleyes: Mutta eipä se tappio hupissa kyllä edes harmita.

Tuntuu kyllä tollanenkin rahastus jo hyvältä kun en pahemmin ole turneita pelannut. Mutta nyt iski niihin sitten pieni innostus ja ajattelin niitä alkaa tuolla Titanilla painamaan. Rolli on nyt 130,44 euroa eli 183,71$ Tolla rollilla on varmaan ihan hyvä pelata tyyliin 1$ ja 2$ turneita ainakin?

Samalla vois opiskella mtt-artikkeleita menestyksen takaamiseksi. :f_cool:
  • 17 replies
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Vai "piti" QJ 3 kertaa, mielenkiintoista. :rolleyes:

Ja jos on mun tuuri niin toi bankroll riittää kymmenen sentin turnauksiin. :D
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      No ihan sen takia sen kirjotin tohon kun olin sillä QJ:llä joka kerta pf edellä ja vähän huvitti jo kun kolmannella kerrallakin voitin vihun sillä. :rolleyes: Pahoittelut turhasta QJ-kommentista...
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Onnea rahastuksesta! Jeps taaloja ja kakkosia tuolla rollilla vääntää ainakin ihan mukavasti. Aloittele vaikka niistä ja nostelet sitten tasoja jos näyttää siltä että rahaa sataa lisää pelitilille.
    • bellabambina
      bellabambina
      Bronze
      Itellä paras mtt rahastus on about 4-500e.. Ei vaan voi ymmärtää ite vaikka olis miten hyvis stäkeis ym ja turnaus alkaa olee loppu suoralla nii tapahtuu jotain ja palkinto on jämä rahat.. Pitäs varmaan ottaa coutsii tohon turnausten loppupään pelaamisiin tai alkaa itekseen opiskella... :)
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja bellabambina
      Itellä paras mtt rahastus on about 4-500e.. Ei vaan voi ymmärtää ite vaikka olis miten hyvis stäkeis ym ja turnaus alkaa olee loppu suoralla nii tapahtuu jotain ja palkinto on jämä rahat.. Pitäs varmaan ottaa coutsii tohon turnausten loppupään pelaamisiin tai alkaa itekseen opiskella... :)
      Eikös se niin mene, että flippejä täytyy voittaa, että pääsee päätyyn asti. Ei tossa eilisessä ainakaan kauheesti floppeja nähty lopussa. Ite onnistuin pf all-in tilanteissa oleen edellä ja kädet piti. Ihmeen huonoilla vihut puski välillä ja vielä isoilla stäkeillä, tyyliin 50bb open shoves joku JT tai Ax. Pari tyhmää maksua tuli kyllä myös otettua.
    • meedio
      meedio
      Bronze
      6. sija partyn 1$ rebuy-turnauksesta ja 25 taalaa :f_biggrin: Olin pitkään ylivoimaisessa chipleadissa ja olisi ollut hyvät mahdollisuudet päästä maaliin asti mutta pelasin järkyttävän huonosti varsinkin loppupuolen ja menetin ison osan merkkejä tyhmässä bluffissa jotain apinaa vastaan.
    • jamoo
      jamoo
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NutzAreOk
      No ihan sen takia sen kirjotin tohon kun olin sillä QJ:llä joka kerta pf edellä ja vähän huvitti jo kun kolmannella kerrallakin voitin vihun sillä. :rolleyes: Pahoittelut turhasta QJ-kommentista...
      Miten voi olla QJ:llä !flipissä! edellä, se pikku pari on kyllä aina muutaman prosentin edellä ;)
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja jamoo
      Alkuperäinen kirjoittaja NutzAreOk
      Miten voi olla QJ:llä !flipissä! edellä, se pikku pari on kyllä aina muutaman prosentin edellä ;)
      Aika meedio oot kun tiedät millä korteilla vihu on mua vastaan ollut... Eka tais olla JTo vastassa, sitten jotkut pienemmät konnektorit ja kerran taidettiin itse asiassa painella flopilta kun vihu oli värinvedolla ja herolla J tai Q kiinni. En nyt tarkkaan noita kaikkia tilanteita muista, mutta siitä voit laskee niitä prosentteja ;)

Ja niinku sanoin niin mitä ihmeellisimmillä korteilla jotkut vihut shovetti pf isoilla stäkeillä ym. omituisia muuveja.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Pari mukavaa rahastusta tullu tonkin jälkeen, eka olin 4 (en nyt muista enää mikä turnaus, joku 1-2$) ja tuli joku 70$ ja eilen 1$ rebuy turneesta 3. sija ja 106$ :f_grin:

Niin ja Ladbrokesilla 3. sija ja hurjat 9 euroo 1 euron high stack turnauksesta.

Nyt rolli Titanilla 222,86e eli n. 318$ :f_thumbsup:
    • vaakkulintunen
      vaakkulintunen
      Bronze
      Suurin tähän mennessä Ongamelta parin kuukauden takaa
      15000$ nl turnauksesta 5.50$ sisäänpääsyllä.
      Reilut 700 oli mukana ja olin kuudes = 388$ ja hilut päälle :)
    • PS2011
      PS2011
      Bronze
      Muutama vuosi sitten Vegasin reissu ja side lippu.
      Tänä vuonna Fultiltin $22 ja $4700
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      Joku reipas 1200 egee 1sijalta 5000k wilwest entralla.

Ja tässä yks ilta vetaisin samassa tourneessa 250 jostain 6-5th sija , mutta olin niin päissäni etten muista=D Silloin oli joku koulutuskin ja se piti mielenkiintoa yllä ihan vinaaliin asti =D
    • henkari
      henkari
      Bronze
      tähän mennessä suurin on ongamen 15k 5,5$ rebuyn kolmas sija ja n.1280$ :)
    • vode1975
      vode1975
      Bronze
      Parin vuoden takaa PLO:n SM-kisoissa 4 tai 6 ja 3k
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Äsken eka huppivoitto ft: ssä. Voitto tosin vaan 52$ voitto 0.5 taalan ribarista, mutta lämmittää mieltä muutaman huonosti menneen turneen jälkeen. :)
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Taas tälläkin saralla pientä parannusta. 4k GP freezeout, buy-in 5+0,5$, toinen sija ja 550$. Harmittavasti karkas yhdessä kädessä riverillä voitto ja 1k rahastus kun napsahti molemmille täyskäsi ja potti splittiin. Ei auttanut hupissa edes Sharkie-tyylinen salainen ase kun vaihdoin avatariin Suomen lipun. :f_biggrin:
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Everestin 3k Garan voitto ja reilut 900d. Sen jälkeen vain jotain pienempiä rahastuksia.